Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Za mne a za ten peníz ve stáří 4 let supr moto na rozježdění po 20 letech. Ostřílené pardály to adrenalinem určitě neosloví.
A to i pres její neduhy co vnimam:
- zadní brzda je na můj vkus moc slabá, zabloknu ji az patou celou vahou do te doby jen tak pribrzduje
- na 4-5-6 pod plnym plynem v otáčkách do 3000 moto vibruje s rámem a prednimi vidlemi, riditka bez vibraci, u 4-5-6 motoru vyhovují otáčky az nad 3500, pokud nepotřebujete zrychlení ze 2000ot na tyto kvalty tak se vibrace nekonaji
- 6 je fakt jen aby tam byla napsaná
- takže jezdim dle pocitu, kde moto nejlepe funguje mezi 3000-6000 ot (necuka řetěz, motor s rámem)
- spotřeba zatím jsem nemeril, az vycejbram poslední nadrz, kde jsem si dal pozor abych načerpal opravdu plnou - zatím to asi bude mezi 3,5 -4 l
- rychlost do 90 km/h je to fajn
- do 120 to už dost fuci, zrychlení nic moc něco jako auto s 80kW
- od 140km to mám pocit, že to může být tak akorát trenažér pro parašutisty, který chtějí zažít na zemi pocit otevření padáku
- výš jsem nezkoušel, trvalo byt to a zážitek na úsměv s mouchami to rozhodne není, a ani nevěřím že s tím někdo běžně jezdí 140 a výš, ten tlak vzduchu už při 140 je dost velký (mám s verzi se základním symbolickým štítem)
- takže na běžně cestování po mestech, silnicích ok, na dálniční přejezdy to ovšem není ( hodnotím s verzi , x-ko neznám)
Gugo: klidně ti ji pujcim, je mi jedno jak to dopadne jen ji chci celou zpět , ovšem partak pro tvůj test a jízdu nejsem, na cizí moto bych se bal
E1: oprava nejhorších překlepů z mobilu
E2: jak jsem slíbil dodatečně hlásím 3,6l / 100km
Naposledy editováno 14.07.2016 16:06:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 3 | 23.5.2024 v 21:29 Lacer |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 9 | 18.5.2024 v 23:08 ivako |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |