globalmoto_kveten





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

5.7.2016 v 12:05 | Nahoru | #1

vilemx píše: Stráťa> Jde o to, že ten šílený krouťák 60 -70 Nm pohřbíš nízkými otáčkami. Takže šul nul v porovnání s konvenční motorkou, někdy spíš nul.


Souhlas, důležitější je výkon a hlavně jeho průběh.

Zlesa píše: stráťa> no tak mi zkus naznačit jak dlouho to bude zrychlovat? Myslím tu otázku vážně.


Nějak jsem špatně pochopil první vyjádření.
Samozřejmě bude takhle zrychlovat dlouho ale popravdě mi to u té motorky přijde zbytečný řešit. Cílové skupině NCčka to vadit nebude.

Anti píše:
1)Podle mě se maximální rychlost vztahuje k poslednímu rychlostnímu stupni.


Maximální rychlost je maximální rychlost, na kterej stupeň jí vozidlo dosáhne je úplně jedno. U vozidel navrhovaných na cestování je často poslední stupeň "dálniční" a motor se na něj nedostane do otáček max. výkonu a proto nedosáhne maximální rychlosti dosahované na lehčí převod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

5.7.2016 v 12:34 | Nahoru | #2
stráťa> Fakt existují motorky které se standardním převodem udělají víc na nižší stupeň?Co vím tak třeba na poslední kvalt některé nezrychlí ale nejdenou pomaleji...Neříkám že to není možné...

v.d.k.:Opravdu chceš tvrdit,že ta NC zatahuje líp než tyhle dva stroje?To se mi nechce věřit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 3 23.5.2024 v 21:29 Lacer
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 9 18.5.2024 v 23:08 ivako
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist