globalmoto_kveten





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?


Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

5.6.2019 v 21:11 | Nahoru | #2611
Mate> Pár let jsem motorky servisoval, takže o detekci závad vím své. Rozumím tomu, že BÚ (běžný uživatel) nemusí mít o technice ani páru, takže ho jakýkoliv problém rozhodí. Na tebe jsem reagoval pouze proto, že píšeš horory o KO motoru po 20 tisících km, ale ve skutečnosti ti odešlo jen jedno pitomé čidlo a šíříš tak fámy o zničených motorech u sotva zajeté motorky. Navíc tvé hodnocení, že se závada neprojevila na staré mrše, ale nové motorce, jasně ukazuje, že po technické stránce ti to opravdu moc nejde.

Do porovnávání Versyse a NC-čka ti fakt kecat nehodlám, každému sedne něco jiného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 06:23 | Nahoru | #2612
vilemx> tak nikdo za prvé nešíří fámy. A ač nejsem automechanik, jsem zaměřením strojař, malou představu o motorech mám. Ano, bylo to jedno pitomé čidlo, které mě stálo půl sezony, nervy, neskutečný naštvání a pár odtahů. Takže z pohledu běžného uživatele, se začal srát motor. A ano, asi jsem byl zhýčkaný z levný mrchy CBF 500, která se mnou sjezdila kus Evropy a servis neznala ( pouze běžné servisní úkony v termínech, ventily, svíčky, gumy atd). Proto možná to rozčarování z Kawy. Tím bych uzavřel téma Versys.

Naposledy editováno 06.06.2019 06:53:27

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 07:15 | Nahoru | #2613
Tak on stačí ten tvůj popis u motorky Nejdřív srovnání jak měl Versys vše lepší, pak si stěžuješ na chování automatu v zatáčkách a tady najednou píšeš jak je to vče super

VIN chceš číst z velkého techničáku nebo rámu, přitom je napsané i v malém
Máš jako strojař ponětí o konstrukci a funkci indukčního snímače? Ono je jedno jestli motorka je "stará mrcha" nebo nová motorka. Už přes 20 let to je na všech. Dokonce i na tom teď opěvovaném NC máš takový díl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 07:33 | Nahoru | #2614
kubacech> k tomu popisu v zatáčkách...a chování NC. Četl jsi to? Ano, automat v kopcích vypínám. Důvod je ten a nejsem dle recenzi na tento model sám, kdo toto zmiňuje. Ano, motor má snahu ve špičce zatáčky řadit. Silou to utáhne, ale co si budeme povídat, je to nezvyk a není to úplně příjemný. Takže jsem si po prvních jízdách prostě automat před kopcem vypnul a řadim manuálně. V tom je to kouzlo, v těch možnostech co DCT nabízí. Buď necháš automat a zasahujes mu do toho když máš potřebu, nebo ho dočasně přepneš na manuál. Versys 2014 je co do nastavení tlumení podvozku lepší než NC r.v. 2014. S tím nemám problém a přiznávám to v popisu. Ale nové NC r.v. 2018-19 je maličko jiná liga. Předělali mu tlumiče atd... Prostě pokrok. Měl jsem Versyse na týden v Alpách, NC zatím taham jen po celý ČR....není čas jet dál. Ale pokud mám srovnat Versys s nájezdem 22 tis a NC s nájezdem 6 tis, tak mě osobně NC na cestování a jízdní projev i s těmi neduhy svého roku výroby sedí líp. Stačí?

K tomu Win. Ano, je v malém, nikdy jsem ho v malém nehledal, neměl jsem potřebu. Jinak ještě jsem zmínil né zcela ideální sedlo. Už mám cestovní SHAD. Sedla na Hondách mi nikdy dobře neseděli, na CBF 500 jsem měl od Bagster hned od začátku.

Naposledy editováno 06.06.2019 07:38:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 08:32 | Nahoru | #2615
Mate> Ano četl a tam ses ošíval, když po tobě chtěli vin Ale koukám že ti ta NC bude sedět. Už zvládáš obstojně přejít položenou otázku a na pouhé konstatování vyplodit dlouhý chvalozpěv o přednostech současného stroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 08:55 | Nahoru | #2616
kubacech> znáš to, majitel NC s automatem si po nákupu musí zdůvodnit, že si koupil skůtra… Přitom kdyby si koupil burgmana tak si zajezdí líp.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 09:07 | Nahoru | #2617
kubacech> no, po pravdě jsem nechápal proč a na co potřebují vědět VIN, když s ptam na cenu těsnění víka krytu úložného prostoru. Druhá věc, ano nenapadlo mě ho hledat v malém TP. To byla má chyba a hloupost. Odpovídal jsem ti, nebo snažil se ti popsat to, na co jsi narážel v mém popisu. Sorry že jsem se snažil.

Naposledy editováno 06.06.2019 09:08:54

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 09:11 | Nahoru | #2618
_zdenda_> hele v dobrém, svezl jsi se na NC v automatu, nebo ne? Nemám problém přiznat, že před 5 ti lety jsem se na to koukal asi stejně jako ty. Než jsem se svezl. Ale chápu, každému sedne a sedí něco jiného....přesto nemám důvod si z jiných tak nějak....jak to říct? Utahovat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 09:36 | Nahoru | #2619

Mate píše: tak nikdo za prvé nešíří fámy. .... Ano, bylo to jedno pitomé čidlo, .............. Takže z pohledu běžného uživatele, se začal srát motor. .


Jestli chceš být za barona Prášila, co nafukuje relativně lehce opravitelnou, leč nepříjemnou závadu až do hororu s opakovaně vysr..ným motorem po 22 tisících, nebo za hlupáka, který si plete závadu v elektrice s KO motorem, tak ty pohádky povídej dál. Třeba tím někoho ohromíš, i když, až dojde na věc, asi budeš k smíchu. Příště raději říkej a piš, že se ti opakovaně ve 22 tisících vysr..la motorka. Ale motor? Ten fakt ne.
Ještě otázka, závada se ti opakovaně projevila v záruce nebo až po?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 10:02 | Nahoru | #2620
vilemx> máš pravdu, špatně zvolená slova na mé straně. Vysrala se motorka, vyhovuje tento termín?

K závadě.

Závada byla 4 roky od koupi nové motorky. Tedy po záruce.
Prvni, byla 24. dubna na odjezdu z práce. Cca 5min motor v běhu. Dojizdim na světla a najednou motor umřel....a už přes opakované snahy o nastartování, včetně roztlačení nenaskočil. Takže odtah. Řešil jsem to v Kawe od kud byla, Sarkany. Nikdy se s tímto popisovaným problémem u versyse nesetkal. Výrok servisu - Údajně čidlo stojánku. Moto běží bez problémů dalších cca 150km, kdy se opakuje stejný scénář...motor při běžné jízdě najednou zhasne a nejde žádným způsobem oživit. Znovu odtah. Kompletní prohlídka el.instalace, čerpadla, řídící jednotky, diagnostika...nic. po složení a znovu zapojení celé El. Funguje, závada ale nezjištěna. Moto šlapalo dalších cca 250km, pak stejný scénář. Odtah domů. V zoufalství a nasrání jsem zkoušel rychle krátké starty dokud to baterka dávala, téměř do úplného vybití. Na konci tohodle zoufalého pokusu se motor začal na pár vteřin chytat a zas zdechavat. Po cca 10 minutách naběhl. Takže odjezd do servisu. A kompetni znovu rozborka. Natočil jsem jim video chování při rychlých startech. Opakovaným zahříváním čidel zjistili, že nepravidelně jedno z ničeho nic a bez jakékoliv zjevné příčiny vypíná. Tím shodí řídící jednotku a za zastaví benzín. 4 měsíce po servisech. První a poslední osobní zkušenost s Kawou, děkuji, stačilo.

Naposledy editováno 06.06.2019 10:11:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 10:11 | Nahoru | #2621
Mate> A na základě této zkušenosti je Kawasaki klumprt ... Stejně bych já mohl soudit Hondu, když mi tady během roku přivezou dvě CBR s popraskanými vložkami...
Když to shrnul, neměl jsi krom toho Versyse jinou než Hondu. Navíc je ta NC největší objem. Pak chápu že ti sedla...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 10:12 | Nahoru | #2622

Mate píše: .... Vysrala se motorka, vyhovuje tento termín? ...


Prý jsem děsný šťoura a puntičkář, ale i přesto ti to na druhý pokus uznávám :)

Jinak zjišťovat tyhle závady projevující se občas je fakt děs. Ale abych tě uklidnil , teď je tady v diskusi vlákno o neřadícím DCT na VFR, kde si s tím zatím nikdo neví rady.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 10:16 | Nahoru | #2623
Anti> tak Versyse mělo v naší partě pár lidí. Těch problémů bylo víc, ale ne tohoto typu. U nich zas zlobilo čerpadlo a jiné. Ano, posrat se může vše, i Honda. S tím souhlasím.

O obsahu to není. Ano, objem je větší, papirově je ale slabší než CBF 500. Nelze takhle hodnotit. Nevím kolik lidí mělo nebo má přímé srovnání jízdních vlastností mezi zmíněnými motorkami, já je mám. Byť trochu nefér srovnávám manuál na Versys a automat na Hondě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 10:21 | Nahoru | #2624
vilemx> v pohodě

Doufám, že jsem si svůj díl štěstí vybral na předchozí motorce. Čas ukáže.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 10:28 | Nahoru | #2625
Mate> On do toho totiž dost kecá krouťák a průběhy obou parametrů. Jen o výkonu to není...
Pak už je to o preferencích . Mě by asi motor z NC charakteristikou vyhovoval,ale vadily by mi jiné věci...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 10:32 | Nahoru | #2626

Anti píše: ... Mě by asi motor z NC charakteristikou vyhovoval,ale vadily by mi jiné věci...


Mě také. Stačilo by, aby kolem toho motoru postavili podvozek s alespoň 20/20 cm zdvihy, 21 " předkem, hmotností kolem 200 kg natankovaná, aby na tom nefoukalo a jeden zájemce se hlásí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 10:36 | Nahoru | #2627
Anti> jj, jak píšeš. Krouťák a to kolem.

Nevím, zda bych si NC koupil v manuálu....Co je jedna z mnoha věcí co mě nadchla...Nebo spíš partnerku. Neklofeme se helma při jízdě. Řazení je zcela plynulé, takže to charakteristické škubnutí při zmáčknutí spojky a puštění spojky zde není. Jízda ve dvou parádní. Bohužel zas pro mě nevýhoda DCT je, že partnerka nechce automat řídit Dřív jsme se na dlouhý cestě střídali..... Což teď odmítá

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

6.6.2019 v 11:31 | Nahoru | #2628
Mate> jí tam dodělej řadičku

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

7.6.2019 v 11:07 | Nahoru | #2629

vilemx píše: Mě také. Stačilo by, aby kolem toho motoru postavili podvozek s alespoň 20/20 cm zdvihy, 21 " předkem, hmotností kolem 200 kg natankovaná, aby na tom nefoukalo a jeden zájemce se hlásí


To zní docela dobře. Možná bych přežil i ten znak na nádrži ale nevím jestli je možný se s tím motorem dostat pod 200kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

7.6.2019 v 12:08 | Nahoru | #2630

vilemx píše: Mě také. Stačilo by, aby kolem toho motoru postavili podvozek s alespoň 20/20 cm zdvihy, 21 " předkem, hmotností kolem 200 kg natankovaná, aby na tom nefoukalo a jeden zájemce se hlásí



mě to zní jako nová Tenerka

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

7.6.2019 v 12:15 | Nahoru | #2631
To je snad nejaka mimosmslova pritazlovost. NC <-> pacient

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

7.6.2019 v 13:01 | Nahoru | #2632

Honza-TA950 píše: mě to zní jako nová Tenerka


Tenérka je trochu vyšší třída. Ale je pravda že vzhledem k už tak šílené prodejní ceně NCčka by varianta s větším kolem a delšími zdvihy byla nejspíš neprodejná.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

7.6.2019 v 18:04 | Nahoru | #2633

stráťa píše: Tenérka je trochu vyšší třída. Ale je pravda že vzhledem k už tak šílené prodejní ceně NCčka by varianta s větším kolem a delšími zdvihy byla nejspíš neprodejná.


Ono by klidně stačilo, kdyby na to dala Honda štempl, že jako velké kolo jo Nebo by to vystřelila se skladovými zásobami starých TA/AT vidlí a kol za cenu prezidentského platu. Přestavbové kity už existují, ale zatím jen illegal Prostě takový nástupce starého dobrého levného a spolehlivého TA nebo AT, tedy motorka pro nesportovní mrdlaly, kteří nechtějí překážet na asfaltu.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

7.6.2019 v 20:24 | Nahoru | #2634

stráťa píše: Tenérka je trochu vyšší třída. Ale je pravda že vzhledem k už tak šílené prodejní ceně NCčka by varianta s větším kolem a delšími zdvihy byla nejspíš neprodejná.



proč, já bych jí klidně vzal. NC se dá koupit nová už za á 170t, to není nic strašnýho, čína 650 stojí skoro 140t... Mě by se verze pseudoenduro líbila, kdyby jí dali dráťáky, dopředu aspoň 19´ kolo a nějaký učinnější plexi - proč ne.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

17.6.2019 v 23:24 | Nahoru | #2635
Taky se mi úplně vysral motor na DR 650. Ať jsem jel co to dalo, rafička tacho pořád ukazovala nulu. Ale pak jsem motor opravil, když jsem zašrouboval náhon tacho zpět do budíků, a najednou motor zase šlape. Hrozně nespolehlivý krámy, ty motory od Suzuki nic nevydrží. A to to má podle budíku najeto necelých 80. Zlatá Honda NC, asi si to taky pořídím, tam určitě takovýhle závady motoru nebývají. I když zase, DR mi v zatáčkách samo neřadí, a ani nemusím vypínat automat.

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

18.6.2019 v 07:08 | Nahoru | #2636
A co mám říkat já, kterému stroj ukazuje, že ten italský motor má najeto 94 100?

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

18.6.2019 v 13:46 | Nahoru | #2637
Tvl Dráťa, ty taky ještě žiješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

19.6.2019 v 14:12 | Nahoru | #2638
Geodet> Čeče, Jirko, ani nevím, jestli žiju, někdy si tak nepřipadám. Co novýho u Vás eNCéčkařů? Ještě pořád si nepotřebujete nic dokazovat? Kdy děláte nějakou akci, že bych náležitě ozbrojen nejen transparentem přijel na pokec?

Naposledy editováno 19.06.2019 14:20:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

19.6.2019 v 14:14 | Nahoru | #2639
kubacech> Kubo, to je fpoho, XJR už ukazuje 96, totálně neprodejný. Ještě najedu 5 a můžu dát inzerát

Naposledy editováno 19.06.2019 14:18:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

20.6.2019 v 06:37 | Nahoru | #2640
Dráťa> to máš fajn, já musím dát ještě 900007
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 2 Včera v 19:45 ja1
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 9 18.5.2024 v 23:08 ivako
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist