globalmoto_kveten





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?


Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:10 | Nahoru | #601

kubacech píše: Každý ví, že z těchto endur nejlépe tahá BMW po drobných úpravách výfuku a sání



ty vogo, brambora s turbínou, ještě v naftě a jede taky za 3l...

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:11 | Nahoru | #602

seikos píše: jak hodnotím já, tříválec má všechny nevýhody čtyřválců a dvouválců - dole to nejede a nahoře taky ne Tedy ze zkušeností z Tiger Explorer 1200



tak to si seděl na nějakým jiným než já....

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:13 | Nahoru | #603
seikos> No nevim na enduru bych to nechtel, ale nasilnici si nemyslim ze by to bylo spatny. Dole to neni ucukany jak mala 6tka a nahore do docela jede.
U toho litrovyho 3 valce me prislo ze to jede skoro vsude.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:16 | Nahoru | #604

gugo píše: A ja opakuji svou vcerejsi vyzvu... najde se najaky NCckar, ktery me pujci svoje NC ja mu na oplatku pujcim svoji motorku dle jeho vyberu a dame spolecny vylet ?
Pak muzem napsat nejakou recenzi. Klidne dame spicha nekde na puli cesti...nemusite byt z Prahe ..nebo dojedu.



No nevím, jestli se někdo odváží,...tak ty budeš tak maximálně nasraný a znuděný a on nasraný a posrany strachy, až pořádně vezme za heft a někde mu to ujede..

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:20 | Nahoru | #605
 

gugo píše: Mam napad, rad bych poradne vyzkousel tu spotrebu NCcka v praxi, pri testovaci jizde v honde to nebylo nic moc. Nejaky nezaujaty NCckar, ktere si da semnou vylet, pojede na moji ADV a ja na jeho NC ? Prosim nekdo kdo je schopen jezdit vic jak 60/90/130. Dame nejakej mensi vylet po CZ a motorkam a prevlecenejm skutrum do tela.

Jizdu natocime, a zdokumentujem ruzne rezimy



gugo píše: A ja opakuji svou vcerejsi vyzvu... najde se najaky NCckar, ktery me pujci svoje NC ja mu na oplatku pujcim svoji motorku dle jeho vyberu a dame spolecny vylet ?
Pak muzem napsat nejakou recenzi. Klidne dame spicha nekde na puli cesti...nemusite byt z Prahe ..nebo dojedu.



Dívám se, že ta Tvoje KTM má (origo netuněná) cca 2x větší výkon než to NC 700 (což je slabší stroj z těch dvou NCček 700/750). Když spolu pojedou dvě motorky s výrazně rozdílnými výkony motorů, tak je snad každýmu zkušenějšímu motoristovi (i motorkáři) snad jasný, že čím rychlejší a agresivnější jízda to bude, tím dřív se slabší z obou strojů bude nutně dostávat na hranici svých možností a zároveň tedy tím víc poroste jeho spotřeba paliva, tudíž se pak můžou začít ty spotřeby k sobě přibližovat.

Když by se mělo slabší NCčko co nejvíc snažit držet krok s 2x silnějším strojem při jízdě stylem brzda-plyn, bude muset co nejvíc točit a s jeho 6 kvaltovou převodovkou jezdit převážně jen na čtyřku nebo spíš na trojku a občas podřazovat pro co největší zrychlení na dvojku i na jedničku. A u ostřejších zatáček na okreskách takto podřazovat ne občas, ale skoro vždycky. To se pochopitelně podepíše na jeho spotřebě (jinak velmi příznivé při jízdě mimo pásmo největšího výkonu). Na toto zjištění přece není nutno dělat testy, to snad skoro každý soudný člověk, který nemá řidičák dva týdny, už dávno ví.

P.S.
Třeba se ale přesto najde někdo, kdo Ti svěří svoji motorku a riskne i to, že se někde nevyválí s tou Tvojí (for sichr - už dopředu říkám, že já to nebudu).
Pokud ano, v zájmu objektivity by se nabízelo porovnat nejenom ty pro Tebe zajímavé spotřeby obou strojů při jízdě na krev, ale taky při klidné jízdě v rámci limitů 50/90/130. A chtělo by to ani ne tak si ty motorky vzájemně prohodit (jak navrhuješ Ty), ale bylo by vhodné, aby si tu samou trasu projel každý na své vlastní motorce, protože ji nejlíp zná. Pak by se projevily i rozdíly mezi způsobem jízdy obou jezdců.
 

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:24 | Nahoru | #606

Dovi píše: A chtělo by to ani ne tak si ty motorky vzájemně prohodit (jak navrhuješ Ty), ale bylo by vhodné, aby si tu samou trasu projel každý na své vlastní motorce, protože ji nejlíp zná. Pak by se projevily i rozdíly mezi způsobem jízdy obou jezdců. 



On tu chce ukázat že spotřeba je daná více jezdcem, než stroje a ty napíšeš toto

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:25 | Nahoru | #607
preboha Dovi!!!
Kristepane, veď on tam nikde nepísal, že to má byť porovnávací test jedine a iba o SPOTREBE. Ale celkovo porovnať zvezenie.
Kriste, to fakt tí NCčkári nič iné na motorke než spotrebu neriešia? Nebudíš sa s nočnými morami o vyliatí benzínu z prepadu nádrže? Motorka môže mať aj iné vlastnosti než iba "priaznivú spotrebu".

EDIT: alebo áno a ja som to nepochopil?

Naposledy editováno 28.06.2016 10:27:12

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:27 | Nahoru | #608
kilix>
Do kamene tesat..
Voni jsou ale ta KLIDNÁ SÍLA na NCčkách, jak tady Dovi psal...

Naposledy editováno 28.06.2016 10:31:07

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:42 | Nahoru | #609
Dovi> hlavne vis co, me je spotreba vcelku u zadale, samozrejme ze dostanu spotrebu nekam minimalne k 6ti litrum protoze jezdim jako prase a umim to napsat jednou vetou.
Ale slo me spis o to jak se stim vubec jezdi. Ty porad omilas tu mantru stou spotrebou, to je fakt jediny o co vam jde ? Se pak divte ze si zvas lidi delaj prdej

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:43 | Nahoru | #610
Tedy na NC jsem nikdy nejel, beru existenci toho modelu stejně lhostejně, jako jiné motorky, které nemám, nebo mne nezajímají. Jen se podivuju nad tím, že se někdo diví tomu, že se prodávají cestovní stroje, které jedou max. tak 160, a nad 150 už moc nezrychlují. Zvlášť u naháče to je s podivem. Na tom se snad víc než 120-140 dlouhodobě jet nedá, nebo snad někdo jede na naháči třeba 3 hodiny v kuse 150?? Na takový rychlosti existují motorky s kapotama.
Zcela pomíjím přicházející dobu striktního vymáhání všech zákonů a investici státu do represivních prostředků (zatím STK, měření rychlostí, razantní zpřísnění trestů). Obávám se, že jednou budeme ještě vzpomínat na dobu, kdy bylo možno jezdit rychleji, než 90, pak nám všem budou stačit 250 ccm...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:43 | Nahoru | #611
kilix> Pochopil jsi to dobre me fakt o spotrebu neslo.

3 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:45 | Nahoru | #612
 
kubacech a kilix, probuďte se vy dva a vypláchněte si ústa.

Já žádnou spotřebu testovat nechtěl.
Ale právě že gugo přesně psal, že on "chce otestovat tu spotřebu NCčka v praxi"

Cituji:
Mam napad, rad bych poradne vyzkousel tu spotrebu NCcka v praxi, pri testovaci jizde v honde to nebylo nic moc. Nejaky nezaujaty NCckar, ktere si da se mnou vylet, pojede na moji ADV a ja na jeho NC ? Prosim nekdo kdo je schopen jezdit vic jak 60/90/130. Dame nejakej mensi vylet po CZ a motorkam a prevlecenejm skutrum do tela.
Jizdu natocime, a zdokumentujem ruzne rezimy


Přečtěte si to, co gugo navrhoval, ještě jednou. Nebo třeba 5x, podle potřeby.
Chtěl "pořádně vyzkoušet tu spotřebu NC v praxi".

A mahusz si to může i vytesat do kamene
 

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:51 | Nahoru | #613
Dovi> NO ja myslim ze to testovani tak nejak jde z kontextu o cem tu pisu. Ale dobra pokud jsem to takhle napsal mohlo byt pochopeno ze me jde o spotrebu.
Celkove me slo o projev motorky jako takove. Jestli se stim vubec da jezdit. Staci ?

Jinak pripadnemu zajemci muzu klidne podepsat ze po nem nebudu chtit nahradu skody kdyz me stim placne, bo kacena to unese a ja v pripade placnuti s NCckem jsem pojistenej, take no problem Kde je nejakej dobrovolnik, tvrdic ze nad jeho NC neni ? At trochu vymetem pavucinky z laufu a naucime ten nizkootackovej vysokozvihovej motor trochu tocit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:53 | Nahoru | #614
Dovi> ale i přes to tu argumentuješ zas a znovu omílaným argumentem, kde chceš navíc vyřadit proměnnou jezdce co nejede s NC kochačku...

Dovi píše: Pokud ano, v zájmu objektivity by se nabízelo porovnat nejenom ty pro Tebe zajímavé spotřeby obou strojů při jízdě na krev, ale taky při klidné jízdě v rámci limitů 50/90/130. A chtělo by to ani ne tak si ty motorky vzájemně prohodit (jak navrhuješ Ty), ale bylo by vhodné, aby si tu samou trasu projel každý na své vlastní motorce, protože ji nejlíp zná. Pak by se projevily i rozdíly mezi způsobem jízdy obou jezdců.



To už je diskuze jak s Kraťomírem... Každý tu nakonec uzná, že i to jeho NC si při svižné jízdě vezme víc než 3,14159265, ale vzápětí dodá že, mu to žere méně, protože nejezdí svižněji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:53 | Nahoru | #615
Dovi> ja som videl iba toto:

A ja opakuji svou vcerejsi vyzvu... najde se najaky NCckar, ktery me pujci svoje NC ja mu na oplatku pujcim svoji motorku dle jeho vyberu a dame spolecny vylet ?
Pak muzem napsat nejakou recenzi. Klidne dame spicha nekde na puli cesti...nemusite byt z Prahe ..nebo dojedu.


tak zato som tak reagoval, z toho tvojho príspevku zas vraví dačo iné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 10:57 | Nahoru | #616
 

gugo píše: Dovi> hlavne vis co, me je spotreba vcelku u zadale, samozrejme ze dostanu spotrebu nekam minimalne k 6ti litrum protoze jezdim jako prase a umim to napsat jednou vetou.
Ale slo me spis o to jak se stim vubec jezdi.



gugo píše: kilix> Pochopil jsi to dobre me fakt o spotrebu neslo.



Aha, tak věc je tímto myslím zcela jasná.

Tobě teď údajně "fakt o spotřebu nešlo", a přitom napíšeš speciální příspěvek, kde žádáš o zapůjčení NCčka, protože bys "rad poradne vyzkousel tu spotrebu NCcka v praxi".

A pak že kdo si tady dělá z pusy vrtuli a myšlenkový veletoče.
To, že ostatní antifans k tomu ještě souhlasně zahýkají, patří ke zdejšímu koloritu.
No, ale aspoň že člověk už ví, na čem je.
 

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:06 | Nahoru | #617
Dovi> Tam odkud jsi to zkopiroval jsme se bavili o spotrebe kdyz to NC zenes, na to jsem ja napsal svuj prispevek.
Celkove me slo o test motorky jako takove. A ty tady zase s hykanim.... ach jo

Na hodnoceni tebe a spol si musim pujcit citaci seikose

ty emoce kolem té motorky ovšem nejsou kvůli motorce. Někomu vyhovuje CBR125, jinému zase litr co nesmí mít pod 150 koní.
Celý problém kolem téhle motorky jsou její uživatelé. Jsou tak přesvědčení o své nezdolné pravdě, že jsou schopni přestat vnímat okolí. Třeba takový Geodet. Ve 40-ti letech jezdil na CBF125. Všichni víme co je to za střep. 7kw a ideální kousek pro 16-ti leté začátečníky. Pak si koupil NC700 a totálně z ní vystříknul. Chápu jeho nadšení, ovšem nechápu jeho zápal boje, kdy jde s argumenty "o naprosto skvělé motorce" proti lidem, co jezdí desítky let na desítkách modelů motorek a dokáží motorku zcela relevantně posoudit. On neví nic a svoji pravdu obhajuje argumenty, že všichni kolem jsou d e b i l o v é. To samé je Ostravák. A někteří další.
Jak jsem psal já, zdá se, že koupě NC je jakási diagnóza.

Více na: http://www.motorkar...&pgr=2&pgr=1
Copyright © Motorkari.cz



Abych to tedy posunul do nejake pozitivni roviny.

Moje nabidka na pojezdeni NC +jina moto trva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:11 | Nahoru | #618
 

kubacech píše: Dovi> ale i přes to tu argumentuješ zas a znovu omílaným argumentem, kde chceš navíc vyřadit proměnnou jezdce co nejede s NC kochačku...


Ale nic jsem nechtěl vyřadit.

První jízda tak, jak navrhoval gugo - gugo na NC a druhý jezdec na gugově edvenčru - a jízda v závěsu co to dá (jak gugo píše "dame motorkam a prevlecenejm skutrum do tela).

Druhá jízda to stejné, ale na pohodu, opět gugo na NC a druhý jezdec na gugově edvenčru.

No a byl-li by zájem, pak nechť si to pro srovnání (tak, jak včetně mne preferujeme) těch schopností jezdce si zase mašiny prohodit zpátky (vrátit je původním majitelům) a dát si repete. To by myslím bylo reprezentativní a šlo by si udělat představu o možnostech a schopnostech těch dvou strojů i jezdců.

Netřeba proto (když hned něco při rychločtení přehlídneš nebo nedomyslíš) hned dělat z druhého blbce - snad to nemáš zapotřebí.
 

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:16 | Nahoru | #619
Dovi> k cemu bude ta jizda na pohodu ? jako k tomu abychom dospeli k nazoru ze NC zere 3.1 litru kdyz se snim jede jako s hnojem ? To my ti verime, klidne tuhle cast muzeme vynechat.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:16 | Nahoru | #620

kilix píše: Dovi> ja som videl iba toto:

A ja opakuji svou vcerejsi vyzvu... najde se najaky NCckar, ktery me pujci svoje NC ja mu na oplatku pujcim svoji motorku dle jeho vyberu a dame spolecny vylet ?
Pak muzem napsat nejakou recenzi. Klidne dame spicha nekde na puli cesti...nemusite byt z Prahe ..nebo dojedu.


tak zato som tak reagoval, z toho tvojho príspevku zas vraví dačo iné



O své potřebě otestovat spotřebu NC hovořil gugo právě v tom svém úvodním příspěvku (na téma zapůjčení NCčka), který jsi ale nečetl.
OK, vysvětleno..

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:20 | Nahoru | #621
gugo> ale Dovi (pokud vím) měl kapánek více motorek (teda o dost víc) než geodet, tak nevim proč je porovnáváš. A o co Ti jde při srovnání NC vs ktm950? O zesměšnění při sportovní jízdě? Půjčte mi ferrari nebo HD na crossovou dráhu a řeknu, že je to krám. Takže jestli trocha objektivity, tak třetina trasy se pojede hodinu v koloně ve městě a třetina eco rallye na spotřebu. No a pak zjistíš, co jde stejně vyčíst už z parametrů strojů

Jo a když jezdíš jak prase, jak to hodnotí zákaznící? Kolik km jim přitočíš a po jakých opravách testuješ? Jen ať víme, jestli navštívit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:25 | Nahoru | #622
bledemon> napsal..
Jo a když jezdíš jak prase, jak to hodnotí zákaznící? Kolik km jim přitočíš a po jakých opravách testuješ? Jen ať víme, jestli navštívit.

No tak teď jsi se předvedl, že ty jsi taky ta KLIDNÁ SÍLA? Majitel NC 700 nebo 750?..

Naposledy editováno 28.06.2016 11:26:02

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:27 | Nahoru | #623
 

gugo píše: A ty tady zase s hykanim.... ach jo



Hýkáním nazývám to, když někdo jenom z příslušnosti k jedné skupině vyhraňující se vůči druhé skupině nadšeně zatleská něčemu, co si ani pořádně nepřečte (a můžou to být nesmysly/rozpory).

Jinak za mne bych toto téma uzavřel.
Vše se snad vyjasnilo, tu spotřebu jsem neměl potřebu testovat já, jenom jsem navrhnul rozšířit případně podmínky toho testu (pokud by se vůbec realizoval) pro jeho větší reprezentativnost.

 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:27 | Nahoru | #624
mahuzs> majitel 15kw (i po zkušenostech na 70kw+) a teď dumejte proč. Jinak abyste neřekli, že nadržuju, tak počítat spotřebu na setiny je už fakt diagnóza (sorry Dovi )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:32 | Nahoru | #625

bledemon píše: Jo a když jezdíš jak prase, jak to hodnotí zákaznící? Kolik km jim přitočíš a po jakých opravách testuješ? Jen ať víme, jestli navštívit.

ještě nevyměňuje volej a desky dává dřevěný...

Ty ses teď předvedl, chudáku

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:33 | Nahoru | #626
bledemon> Tak me popravde nejde o nejake srovnavani ADV950 a NCcka, me je o to se svezt na NCcku na nejake delsi trase a aby me to nekdo pujcil tak mu nabizim ze on si muze pujcit moje moto. (psal jsem dle jeho vyberu nenutim mu ADV) To je vcelku ferova nabidka ne ? To ze pisu srovname myslim tak ze ja napisu nakonec nejakou recenzi na NC a majitel NC muze napsat recenzi na pujcenou KTM kdyz uz jsme ta velka motorodina.

Ohledne tveho druheho dotazu, motorky projizdim obvykle kdyz to zakaznik chce protoze si mysli (rekl bych opravnene) ze treba muzu poznat co jeho motorce chybi - pak je vcelku sportovni jizda na miste , ne ?
A pak po kazde oprave ktera nejak resila ovladatelnost motorky /ram - loziska krku, sundavani vidli, vymena brzd atd/
Predpokladam, ze s Plzne zamnou nepojedes a ikdyby si byl z vedlejsi vesnice tak sem nepojedes, takze jenom takova recnicka ze ?

Jo edit: jeste k tomu kolik km jim pritocim jak kdy, u jednoho zakaznika jsem resil problem kterej se nedal diagnostikovat jinak nez ze jsem jezdil na jeho moto asi 3 dny do zlbnuti....takze hodne. U nekoho staci kdyz udelam osmicku pred barakem. Ale kdyz chci aby novy desticky nekomu kdo si to veme brzdily tak stim najedu treba 10-15-20 km podle situace. Resim to idividualne.

Naposledy editováno 28.06.2016 11:37:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:37 | Nahoru | #627
selkie> prasečí jízdu vyřkl gugo, já neurážím na rozdíl od tebe

gugo> v pořádku, aspoň tu máš teď reklamu ne

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:39 | Nahoru | #628

bledemon píše: Takže jestli trocha objektivity, tak třetina trasy se pojede hodinu v koloně ve městě a třetina eco rallye na spotřebu. No a pak zjistíš, co jde stejně vyčíst už z parametrů strojů



A poslední třetina se bude tahat víc než jet to celé svižně, protože, chtě nechtě, tak nudný zážitek je třeba nějak vytěsnit

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:39 | Nahoru | #629
bledemon> ja reklamu nepotrebuju ja mam plno, jediny co potrebuju je momentalne sikovnej brigadnik co se neboji prace a ma alespon nejakou znalost o motorkach. Ale ten je v nedohlednu.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

28.6.2016 v 11:40 | Nahoru | #630
 

bledemon píše: mahuzs> majitel 15kw (i po zkušenostech na 70kw+) a teď dumejte proč. Jinak abyste neřekli, že nadržuju, tak počítat spotřebu na setiny je už fakt diagnóza (sorry Dovi )


Nic se nestalo

Holt když vyjde třeba 2.65, tak ať si to každý zaokrouhlí jak chce...

Jinak na ty dvě desetinný místa "počítá" i renomovaný http://www.spritmonitor.de v německé, anglické a francouzské lokalizaci
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 8 Dnes v 11:02 hanz009
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1


TOPlist