![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: V provozu uvarit brzdu moc nejde a to i kdyz letis jako prase. Max. nekde pri dlouhem sjezdu v Alpach, ale to si taky nemyslim, ze by u sportu slo (u cestovek bezne).
Psena bude mit problem nekde na trmenech, ale on je sikovnej, pracuje na tom na priste bude ready.
psena má problém v kotoučích, můj názor - mluvil sem sním o tom dost - nevím co by se na třmenech mohlo pokazit - uvidíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: jj
psena má problém v kotoučích, můj názor - mluvil sem sním o tom dost - nevím co by se na třmenech mohlo pokazit - uvidíme
Tezko rict..., ale zase krive kotouce by nemely vliv na propad packy...?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: jj
psena má problém v kotoučích, můj názor - mluvil sem sním o tom dost - nevím co by se na třmenech mohlo pokazit - uvidíme
Zase jsem pokročil.
Takže pro ostatní: na brzdách proběhla vyměna pumpy za Brembo Racing, problém s paddáním páčky k řídítku nezměněn, nyní repas třmenů, celou dobu brzdovka Motul 660.
Po repasi třmenů je změna ta, že páčka se propadá už za studena víc než tomu bylo dřív (což je prej u nových gumiček běžné, že víc vrací pístky) pozitivní je že i když jsem včera fakt po tom Brně zaprasil na brzdy tak propad už byl jen tak 1 centimetr, nicméně byl. Ale vypadá to nadějně. Dříve sice pačka učinkovala za studena hned nahoře, ale za tepla se propadla klidně o 3cm...
Staré gumičky byly oproti novým jen ztuhlejší, jinak vady nevykazovaly.
Proběhlo také měření kotoučů... házivost do 0,2mm a samotné kolo do 0,5mm což je vše v pohodě. Ovšem tloštka kotoučů byla 5,3mm což je 0,2 pod servisní limit.
Prozatím verdikt: padání páčky způsobuje za tepla větší oddalování pístků od kotouče, ovšem tento stav trva i (30min) po zastavení, takže to nemůže být tím, že by kotouč desky odhazoval. Třmen sám desky odtahuje a zatím není jasné, proč při vyšší teplotě víc než za studena. Kotouč už je studený a jev trvá dokud nevychladneš i třmen.
Rozhodně ale nový kotouč by mohl snížit přehřívání třměnu při brždění a tím omezit tento jev.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |