globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada při šméčku
23.5.2016 v 08:15
Lidi poraďte ikdyž je to mimo mísu. Koupený auto z bazaru focus 2009 rok, auto v cajku, prohlídlé v servisu před koupí. Najetý 124 tis doložených. Spotřeba oleje cca 2 litry na 500 km. Jezdí parádně ale tohle je průser. Uspěju se skrytou vadou u prodejce (bazar) a jak postupovat? Dík za rady...
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Rada při šméčku

24.5.2016 v 10:35 | Nahoru | #61

KubaLC8 píše: Takze tys videl 2 fordy se zapecenejma krouzkama a uz chytrej bejt muzes, jo?



tak se podívej na příspěvek 55 ty joudo blbej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

24.5.2016 v 10:35 | Nahoru | #62

sered píše: myty_fakta> jen 2 sluzebni benzinak po nejakych 200tis na kazdym: Jakakoli pitchovina okamzite blikajici vanocni stromek na palubce!
EDIT
pohopitelne Fordy Focusy!



jo vidim, že se spotřebou oleje máš zkušenosti. služebáku.. další trotl

(reakce na) Rada při šméčku

24.5.2016 v 10:39 | Nahoru | #63

alien83 píše: Jinak dík za rady a příspěvky. Jdem zkusit dupnout na prodejce ale těžko z toho něco bude. Popravdě myslíme že o tom musel vědět. Když to ten oil tak bere musel ošmelit emise který jsou jak u novýho auta. Jít s tím na emise teď tak jak se má musí to tam poznat. Možná to uděláme z hecu co to ukáže. Motor půjde ven a uvidí se co s tím jestli to má cenu lepit nebo celej vyměnit (Asi to bude levnější). A ponaučení na jakejkoliv další kup čehokoli zkušební jízdu min 150 km kde už se taková ztráta oleje dá poznat.



nechápu, proč si necháš radit od pitomců, kteří z tebe dělaj vola. Jsou to na 90% zapečený kroužky. Fordí benzíňáky to dělaj ... a nekouřej..

(reakce na) Rada při šméčku

24.5.2016 v 13:06 | Nahoru | #64
alien83> nevymyslíš nic, teorie zapečených kroužků se mine účinkem, můžeš tam dát příkravky co ti vypucují motor, uvolní zapečené kroužky, vyměnit olej, pak se ti bude chvilku zdát, ale přijde krutá realita,

nikde nic neteče motor nekouří a žere brutálně olej,

všechno je ztráta času jen

motor rozházet převentivně udělat hlavu přehodit pístní kroužky a je po problému tak desítka matroš + práce

Naposledy editováno 24.05.2016 13:08:40

(reakce na) Rada při šméčku

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2016 v 14:21 | Nahoru | #65
myty_fakta> Rekl bych ze jedinej troll je autor tohodle vlakna! Howgh

Rada při šméčku

24.5.2016 v 18:37 | Nahoru | #66
Mám doma na Duratecu 1.8 ten samý problém. 1l/1000km. Zatím dolévám a čekám, kdy a komu auto svěřit na opravu. Budou to asi ty zapečené kroužky. Samo s sebou, že gufera na ventilech budou v háji také, ale to by to až tak nežralo.
Jinak stačí oddělat škrtící klapku a podívat se do sacího traktu. Jistě je plný oleje a takové mastné sračky. Potvrzuji, že auto jede zcela normálně. Jen když jedu dlouhou dobu z kopce se zařazenou rychlostí, tak po přidání plynu to z výfuku zahulí. Zkus takto jet aby tě někdo zezadu pozoroval. Nemáte někdo dobrý tip na dobrého opraváře Fordů?

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

24.5.2016 v 21:39 | Nahoru | #67
mrkni na tesneni pod vypustakem jinak co tam lejes za olej? 5W30 ?? je to ridina a na najezd kilometru uz ma auto neco za sebou. zkus 10w40 a spotreba pujde dolu. nemusi byt zle

(reakce na) Rada při šméčku

24.5.2016 v 21:46 | Nahoru | #68
číčus> dal se tam podle manuálu 5W30. Dat hustší by pomohlo možná trochu ale chceme to dat dokopy aby vydrželo dlouho takže to neni řešení.

Rada při šméčku

24.5.2016 v 21:52 | Nahoru | #69
předpokládám že to je benzín (ani to nebudu celý číst je to dlouhý tady) a jinak motory 1.8 a 2.0 jsou tím vyhlášené co jsi čekal???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

24.5.2016 v 23:08 | Nahoru | #70

alien83 píše: Jinak dík za rady a příspěvky. Jdem zkusit dupnout na prodejce ale těžko z toho něco bude. Popravdě myslíme že o tom musel vědět. Když to ten oil tak bere musel ošmelit emise který jsou jak u novýho auta. Jít s tím na emise teď tak jak se má musí to tam poznat. Možná to uděláme z hecu co to ukáže. Motor půjde ven a uvidí se co s tím jestli to má cenu lepit nebo celej vyměnit (Asi to bude levnější). A ponaučení na jakejkoliv další kup čehokoli zkušební jízdu min 150 km kde už se taková ztráta oleje dá poznat.



tak to by mě zajímalo co by ti na to prodejce řekl, já bych tě poslal do háje

e: myšlena zkušební jízda 150km

Naposledy editováno 24.05.2016 23:08:53

Rada při šméčku

25.5.2016 v 11:19 | Nahoru | #71
Samosebou když je to rozebranéudělal bych při nájezdu co máš k těm kroužkum i dříky / těsnění ventylů...

(reakce na) Rada při šméčku

25.5.2016 v 15:16 | Nahoru | #72

honza_ píše: tak to by mě zajímalo co by ti na to prodejce řekl, já bych tě poslal do háje

e: myšlena zkušební jízda 150km



Pokud prodávám a nemám co tajit proč ne, slož mě plnou kupní cenu, zaplat mě co projedeš, klidně dám cenu jak za pronájem auta z pujčovny na 1 - 2 hodky. Pořád určitě lepší než 14 dní po koupi řešit opravu za +- 20 tis.

Rada při šméčku

25.5.2016 v 15:58 | Nahoru | #73
Tak pokud to dá do servisu tak spíše 30,-
Kamarad platil za překroužkování 35.

(reakce na) Rada při šméčku

25.5.2016 v 21:00 | Nahoru | #74

Dolph-cz píše: ono to je benzín??no to si taky mohl napsat hned na začátku !

no tak tím se to samořejmě všechno mění.

jsou dvě možnosti-buď to bere olej přes hlavu(vovítka ventilů),nebo přes písty.(předpokládám,že na zem neteče)
2litry na 500km je tak brutálně moc,že tohle kolem vodítek neprojde,tím to nebude.
takže kolem pístů.běžné opotřebení je nesmysl,ten motor se musí vejít do litru na 1000km i když bude mít najeto půl milionu.
takže v motoru je nějaký průser.už jsem se několikrát setkal s podobným scénářem,kdy se nejdříve motor uvařil,fouklo těsnění pod hlavou,natekla voda do válců,auto se odstavilo a neopravilo hned-což je průser(čekalo na překupníčka,co ho koupí za pár korun s motorek KO).pak se sundala hlava,těsnění se vyměnilo,ale mezitím vyrezly válce,po startu po okamžitě popraví pístní kroužky,ale stejně tak i válce mívají vyrezlý povrch.

je to trošku odvážná teorie takhle od stolu,ale přesně tohle jsem řešil už několikrát.



Sice to s tímhle motorem nesouvisí, ale vlastní zkušenost, Škoda Octavia 1.8TSI (první generace těchhle motorů, ta nejhorší, auto jsem měl od novoty), 145t. km, spotřeba oleje 1l/200km (ještě při spotřebě 1l/1000km to bez problémů prošlo emisema) a nijak radikálně to nekouřilo, akorát, když tomu člověk drsně osolil.

Dělala se "generálka" motoru, po rozhození válce OK, pracovní a mazací kroužky OK, stírací kroužek ve prostřed sjetý tak o 2mm, takže vůle v zámku tak 4mm, měnily se kroužky, jeden píst, protože to byl zmetek z výroby a byl na boku prasklý, repas turba (ta se dělala nejdřív, protože servisák myslel, že to jde přes turbo, ale v podstatě si myslím, že potřeba nebyla), "generálka" neskutečně zakarbonované hlavy a nějaké drobné srágoroviny, jako spojka, která se nemusela, ale servisák byl moc aktivní, stálo to dohromady tak 70t., dal jsem to na 180t. Km, kdy to bralo tak 1l/3000÷4000km, pak to šlo za pár peněz z domu.

Naposledy editováno 25.05.2016 21:08:11

Rada při šméčku

26.5.2016 v 05:33 | Nahoru | #75
.

Naposledy editováno 04.06.2016 02:12:42

(reakce na) Rada při šméčku

26.5.2016 v 19:37 | Nahoru | #76

Jurawood píše: Měl jsem to samé u mazdy jak jsem postoval to video, oprava na ulici vysla na 3600,-
Komprese byly i pred překroužkováním 12-13bar.



je to 323 ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

27.5.2016 v 18:54 | Nahoru | #77
MarkusRetrp: jj 323f jsou tím docela vyhlášené. Dobrý, že to nemá ocelovou vložku a válce se defakto vůbec nevyjíždí.
Ani já jsem neviděl opotřebení po 300.000km
Dodnes nevím co tam dávají, dost lidí tvrdí, že Nitrid. Mě to přijde, že nikasil.. No asi to bude nějaká specialita mazdy.

Rada při šméčku

27.5.2016 v 19:44 | Nahoru | #78
Za me osobne. Pokud to neni ze spodu jak olejnicka a nepřibyva voda tak to budou kroužky. Jinak 2.0 zetec co jsem mel taky bral olej a nekouril. Ale 2 litry na 500 je sila..

Rada při šméčku

30.5.2016 v 19:04 | Nahoru | #79
30 až 35 tis za opravu? WAU!- já měl teda jen octavii 1.6i a práce byla 3,5hod a cena origo kroužku 1700kč,nějáký to těsnění a šrouby 1200kč....

(reakce na) Rada při šméčku

30.5.2016 v 19:10 | Nahoru | #80

Jurawood píše: MarkusRetrp: jj 323f jsou tím docela vyhlášené. Dobrý, že to nemá ocelovou vložku a válce se defakto vůbec nevyjíždí.
Ani já jsem neviděl opotřebení po 300.000km
Dodnes nevím co tam dávají, dost lidí tvrdí, že Nitrid. Mě to přijde, že nikasil.. No asi to bude nějaká specialita mazdy.



nikasil je nitrid křemíku,tož asi tak.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist