Téma: Po prvý krát okruh
19.5.2016 v 00:12
Zdravim, precital som vela tem a prispevkov ohladne tohto problemu a stale nemam jasno tak zakladam toto vlakno. Chystam sa prvy krat na velky okruh (Slovakiaring 11.6) tak hladam rady. Plan je nalozit motorku do dodavky a zajazdit 2-3x 30min.
Zaujimalo by ma co sosebou, veci ako benzin, kompresor s meracom tlaku su samozrejmost. Chcel by som pocut rady od skusenejsich jazdcov ktory jazdia okruhy a ludi ktory nieco podobne uz absolvovali. Su nejake veci ktore je dobre s motorkou urobit pred navstevou okruhu ? Odmontovanie zrkadiel je samozrejmost takisto ako prelepenie svetiel. Zaujimal by ma nazor na prelepenie tachometru. Cital som tu nazory, ze niekto ho prelepuje aby ho hlava nebrzdila, ze ide o x km/h rychlejsie v istom useku ako minulu jazdu a potom sa clovek vosc sustredi na jazdu samotnu, odozvu od motorky podvozku a preumatik. Aky je vas nazor na to ?

Dalej riesim otazku pneu. Na motorke mam obute dunlop sportmax D210, dot rok 2011 najazd 3.000km. Pneu pri ostrejsej jazde v kopcoch a zakrutach nejavia znamky neistoty, naklody po okraj pneu su pocitovo iste. Jazdim tlaky podla manualu predok 2.5 zadok 2.9 fukane za studena. Ako je to na okruhu s cestnymi pneu? Je lepsie upustit ten tlak o nejake desatiny alebo pri prvych jazdach je to jedno? Predpokladam, ze na okruhu sa tlak v pneu zvacsi a v zadu bude kludne 3.2 (po jazde premeram samozrejme) a to sa mi zda sialene vela. Aky je vas nazor ?

Dalsia otazka je taktiez ohladne pneu. Zanedlho budem kupovat nove pneu (sada predok+zadok) a rozmyslam nad dunlop sportsmart 2 a dunlop roadsmart 3. O roadsmartoch som nedavno cital v novom motohouse aka je to skvela a podarena guma, ze jej nerobia problemy sportove vykony a taktiez sa nestrati pri zaciatkoch na okruhu. Na ceste jazdim v kopcoch kde su ostrejsie zakruty teda skor technicke useky (pezinska baba). Avsak problem je, ze najblizsi kopec mam 70km od domu po rovinkach, cize by som chcel 2 zmesovu pneu ktora nebude mat po par jazdach v strede plosku ale taktiez ma podrzi v zakrutach a zvladne obcasne navstevy okruhu (3-5x za rok na 3-4x 30min)

. Je mi jasne ze sportsmart 2 bude na sportovu jazdu urcite vhodnejsia volba, avsak ci to vyuzijem a ci by na tento ucel nepostacili roadsmart 3. Samozrejme, ze gumam ako sportsmart 2 clovek viac veri. Budem rad za kazdy prispevok k teme, kazdu radu.

Naposledy editováno 19.05.2016 09:49:15

2 reakcí na tento příspěvek Po prvý krát okruh

19.5.2016 v 11:16 | Nahoru | #1
Drzanie vlastnej stopy som uz pocul, predpokladam, ze toto sa dozviem na skoleni takisto mi to hovorili znami ktory na okruhu uz boli. K tym gumam. Ano dot 2011 je naozaj uz stare avsak guma nema znamky popraskania ani neni tvrda na dotyk celkovo sa zda byt este OK. Na dodavke preto, lebo ak to tam nahodou polozim tak ju amm ako odviezt domov Myslite ze pneu na okruh prezut za nove ?
dik za tie odstavce upravene :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po prvý krát okruh

19.5.2016 v 11:42 | Nahoru | #2
edm_0185> To že guma není popraskaná nebo se ti zdá po stlačení rukou Ok, neznamená že Ok je. Gumy starší dvou let by se neměli prodávat, jen tak někdo si to z prstu nevycucal, má to své odůvodnění, guma ztrácí své kvality, přilnavost apod. Ty máš gumy staré 5 let, na okruhu guma dosahuje daleko větších teplot jak za běžného provozu, pere se s větší rychlostí ve větším náklonu. Pokud si chceš nechat moto otryskat v kačírku tak joo, nechej staré gumy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po prvý krát okruh

19.5.2016 v 14:24 | Nahoru | #3
edm_0185> Bridgestone BT003 - DOT 2011...hodně málo jetá a krásná guma...Most loni...krásná levá za Matadorem...žádný tahání za plyn...



NE, fakt se starou gumou na okruh nelez, i když je pěkná...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist