Téma: Po prvý krát okruh
19.5.2016 v 00:12
Zdravim, precital som vela tem a prispevkov ohladne tohto problemu a stale nemam jasno tak zakladam toto vlakno. Chystam sa prvy krat na velky okruh (Slovakiaring 11.6) tak hladam rady. Plan je nalozit motorku do dodavky a zajazdit 2-3x 30min.
Zaujimalo by ma co sosebou, veci ako benzin, kompresor s meracom tlaku su samozrejmost. Chcel by som pocut rady od skusenejsich jazdcov ktory jazdia okruhy a ludi ktory nieco podobne uz absolvovali. Su nejake veci ktore je dobre s motorkou urobit pred navstevou okruhu ? Odmontovanie zrkadiel je samozrejmost takisto ako prelepenie svetiel. Zaujimal by ma nazor na prelepenie tachometru. Cital som tu nazory, ze niekto ho prelepuje aby ho hlava nebrzdila, ze ide o x km/h rychlejsie v istom useku ako minulu jazdu a potom sa clovek vosc sustredi na jazdu samotnu, odozvu od motorky podvozku a preumatik. Aky je vas nazor na to ?

Dalej riesim otazku pneu. Na motorke mam obute dunlop sportmax D210, dot rok 2011 najazd 3.000km. Pneu pri ostrejsej jazde v kopcoch a zakrutach nejavia znamky neistoty, naklody po okraj pneu su pocitovo iste. Jazdim tlaky podla manualu predok 2.5 zadok 2.9 fukane za studena. Ako je to na okruhu s cestnymi pneu? Je lepsie upustit ten tlak o nejake desatiny alebo pri prvych jazdach je to jedno? Predpokladam, ze na okruhu sa tlak v pneu zvacsi a v zadu bude kludne 3.2 (po jazde premeram samozrejme) a to sa mi zda sialene vela. Aky je vas nazor ?

Dalsia otazka je taktiez ohladne pneu. Zanedlho budem kupovat nove pneu (sada predok+zadok) a rozmyslam nad dunlop sportsmart 2 a dunlop roadsmart 3. O roadsmartoch som nedavno cital v novom motohouse aka je to skvela a podarena guma, ze jej nerobia problemy sportove vykony a taktiez sa nestrati pri zaciatkoch na okruhu. Na ceste jazdim v kopcoch kde su ostrejsie zakruty teda skor technicke useky (pezinska baba). Avsak problem je, ze najblizsi kopec mam 70km od domu po rovinkach, cize by som chcel 2 zmesovu pneu ktora nebude mat po par jazdach v strede plosku ale taktiez ma podrzi v zakrutach a zvladne obcasne navstevy okruhu (3-5x za rok na 3-4x 30min)

. Je mi jasne ze sportsmart 2 bude na sportovu jazdu urcite vhodnejsia volba, avsak ci to vyuzijem a ci by na tento ucel nepostacili roadsmart 3. Samozrejme, ze gumam ako sportsmart 2 clovek viac veri. Budem rad za kazdy prispevok k teme, kazdu radu.

Naposledy editováno 19.05.2016 09:49:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po prvý krát okruh

19.5.2016 v 07:58 | Nahoru | #1
COMATIK> jj mrkneš do špíglu a už jsi v kačeru (vůbec, zalepit, odmontovat a basta). 231km/h v Brně na cílovce není špatná rychlost (pokud teda nemáš zpřeházený převody a nejedeš real 200)

Michi.RR: přesně tak víc netřeba. V Brku mají i u benzínky kompresor s měřákem.

edm_0185: pokud pojedeš jen 2-3x jízdy nepotřebuješ v podstatě nic. Když jedu na volný (jezdím 2x20min bo kolik teď je), přijedu s moto, trošku ufouknu, doberu plnou a jedu se plácat

(reakce na) Po prvý krát okruh

19.5.2016 v 09:49 | Nahoru | #2
..Roko..> samo že tachometrovejch,v sérii
Mě teda vyhovovalo vědět,že se mi lepí někdo na prdel a bude co nevidět předjíždět.A člověk s tím tak trochu počítá a když ti tam pak vlítne do ideální stopy na hulvata,taky se nemusíš do zatáčky vejít,nebo zbytečně uhrábnout po brzdách
Píšu vědět,ne uhýbat a kličkovat jak zajíc.
Když tě dojede střelec,vždycky si najde skulinku,páč to zná,jak se potkají dva plašani,může bejt pruser,což na volných sem měl snad pokaždé smolíka na někoho takovýho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist