Naposledy editováno 12.05.2016 20:41:16
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 885i vibrace - spojkové ložisko?
Proste je vyndas a pujdes do kramu s loziskama bud je budou mit nebo ne. Predem je to podle me zbytecny..co pak snima.
Těžko soudit co jsou už 'nepříjemné vibrace'. Mě to Tiger dělá také, ale při nižších otáčkách. Řekla bych, že dává najevo nesouhlas s otáčkami a převodovým stupňem. Je to jen při prudkém záběru a při nižších otáčkách. Ne v těch, které udáváš ty. Nicméně nehledám příčinu v ložiscích. Je to spíš kombinace volnějšího řetězu, Mitasových špalíčků a toho, že tenhle motor má zvláštní díru kolem 2500ot/min.
Vymizení vibrací po zmáčknutí spojky znamená jen to, že to nedělá motor. Může to být spojkový koš, převodovka, na výstupní hřídeli i na unašeči rozety. I řetěz. S novým řetězem se jízda stala pohodlnější.
-Řetěz mě taky napadl. Na stojanu, nebo když uberu plyn a motor není skoro v záběru, tak docela dost mlátí. Vytahanej není, vypnutí na to vliv nemá, rozety jsou ok. Nakonec jsem tady tu příčinu zavrhl s tím, že by se to neprojevovalo podle otáček motoru, ale spíš podle otáčení řetězu. Ale nevím, možná do toho těch několik tisícovek pustím, třeba alespoň přestane bejt slyšet.. Jinak ty vibrace nejsou nic divokýho, kdyby si to takhle vrnělo v celým rozsahu, je to ok, ale ono se to rozjede jak vysavač, kolem 3k zavrní a dál to zase točí jak má..