globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a
 
10.5.2016 v 22:36
a


Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20

(reakce na) a

12.5.2016 v 14:23 | Nahoru | #61

Bubrak-ZX10R píše: asi tak, hlavne ze je maser co druhejm sproste nadava



To bylo samozřejmě jako vtip. Proto tam byl ten smajlík :).

BednyS píše: No to je prostý, za 1. víc se mi to líbí a za 2. budu muset sehnat jiný hefty protože pravej se otáči celej. Takže kdybych chtěl koukat do pravýho zrcátka tak bych musel ubrat plyn



Jakpak se koukáš do pravého pruhu, když tam potřebuješ rychle zakličkovat, dle mně je to ta nejhloupější úprava za poslední dobu co jsem četl.

(reakce na) a

12.5.2016 v 14:54 | Nahoru | #63

PEPAFJR píše: Jakpak se koukáš do pravého pruhu, když tam potřebuješ rychle zakličkovat, dle mně je to ta nejhloupější úprava za poslední dobu co jsem četl.



Samozřejmě že nijak :D.
Je posranej protože neví co tam je, tak buď otáčí hlavou nebo to prostě riskne. Každopádně mu to ale musí výrazně ovlivnit přehled o okolí. Za to ho ty policajti měli nechat jít pěšky domů :D.

a

12.5.2016 v 15:19 | Nahoru | #64
Jeste k tem zrcatkum. Jezdim s M-72 r.v.1952 a zrcatka nemam, protoze je tam rus nikdy nedaval. To ze je to na hovno a asi tam jedno dam ted neresim. Co mi muze prislusnik kdyz je to na Veckach? A fotku v PHV mam taky bez zrcatek.
Jako véčkaři ti můžou vlézt na hrb. Jediné co by je mohlo zajmat je protokol z STK ohledně brzd.

(reakce na) a

12.5.2016 v 15:35 | Nahoru | #66

hrnous píše: Jako véčkaři ti můžou vlézt na hrb. Jediné co by je mohlo zajmat je protokol z STK ohledně brzd.



V to jsem doufal A co je jim do jakeho protokolu? Nestaci razitko v PHV?
Tak chapu ze kdyz nekdo dela mesengra po praze na skutru tak potrebuje 2 zrcatka. Ale my kluci z vesnice co pres mesto max projizdime, tak to mame asi jinak. A kdyz nekoho predjizdim, tak k tomu mi fakt staci to jedno zrcatko.

(reakce na) a

12.5.2016 v 19:02 | Nahoru | #68

BednyS píše: Tak chapu ze kdyz nekdo dela mesengra po praze na skutru tak potrebuje 2 zrcatka. Ale my kluci z vesnice co pres mesto max projizdime, tak to mame asi jinak. A kdyz nekoho predjizdim, tak k tomu mi fakt staci to jedno zrcatko.



Jako chápu že ti nevadí že jsi za úplnýho idiota s tím jedním zrcátkem,
ale aspoň na sebe dávej pozor :).

Edit:
Omluva. Teď teprve jsem se podíval na tvojí profilovku. Za úplnýho idiota jsi byl i s těma dvěma tuzing zrcátkama.

Naposledy editováno 12.05.2016 19:04:46
Jen takovej detail, Véčkaři na STK nejezdí tudíž protokol z STK o brzdách je blbost. Stav hodnotí komise která má mít "nutné vybavení k posouzení tech. stavu vozidla." Lidi z komise mi řekli že to je i škvárovej dvůr kde zkontrolujou jestli ti brzděj všechny kola podle toho jak to lajnuje. A myslíš že třeba takový Tčko od forda má brzdy který by na STK prošly podle nějakýho protokolu? Se zrcátkama se to má tak že mi bylo řečeno že jedno musím dobastlit na stroj kterej to nikdy neměl, že to je postižitelný. Ale může bejt zrcátko na klipsu sundavací, neřeší se ečko a nic, prostě jen aby tam bylo. Protože samozřejmě neseženeš zrcátko co by bylo schválený pro danej typ motorky......
tomino1270> Já byl zrovna minulý víkend na STK, kde dělali vyterány, jak motorky tak auta - něco jako gaz z druhé světové a hodinu tam dráždili jedno auto aby se dostali do správných čísel na válcích a vylezl jim z toho kladný protokol.. prý by to měli chtít i u motorek.. Měli tam pro ně celou sobotu, těch starých verglů tam prý bylo 15 a prolezla s hrůzou polovina a i ta snad na dvacátý pokus každé auto..

Naposledy editováno 12.05.2016 19:16:17

a

12.5.2016 v 19:19 | Nahoru | #71
A jeste by bylo krome zrcatka ktere nemam taky dobre tema brzdove svetlo.

a

12.5.2016 v 20:48 | Nahoru | #72
Jak je možné, že já mám originální homologovaná zrcátka, která nejdou nastavit? Prostě jsou napevno.
Zpět k tématu, zkuste tento odkaz http://uloz.to/xZK8Dx3E/ptzpskpcr-pdf

Naposledy editováno 13.05.2016 17:57:05

(reakce na) a

12.5.2016 v 20:57 | Nahoru | #74
hrnous> Tak to je pro mě novinka, ono to v každým klubu funguje holt jinak no. Mě de facto stačí prezidentovi klubu donýst průkaz a on to zařídí bez jakýkoliv kontroly. Zatím členové na stav dbají sami a nejsou sebevrazi. Každopádně limity nejsou pokud to máš na V značkách. Ale veterána můžeš mít i na normálních značkách, pouze s průkazem historika a pak se to řídí tak jak řikáš. Ale netvrdím že někde nejsou puntíčkáři i když nemusej

(reakce na) a

12.5.2016 v 21:14 | Nahoru | #75

Mamlo píše: Zpět k tématu, zkuste tento odkaz http://uloz.to/x5bd...tzpskpcr-pdf [/quote]

No, tak teď jsi pokazil krásnou petici

Jinak jsem nakouk na pár prvních stránek a zatím o motorkách nic. To bude napínavý čtení

Bože to jsou darmožrouti

No já jsem tu knížečku letmo procházel a je to nechutný. Kdyby se radši soudruzi z VB řídili zdravým rozumem, ale to chci moc, protože stále uvažujou jako soudruzi z VB. Teda né všichni, ale je jich hooodně. Jako jestli se podle toho některej z těch dutohlavů řídí, tak je to zoufalej chudák.

tomino1270 píše: Jen takovej detail, Véčkaři na STK nejezdí tudíž protokol z STK o brzdách je blbost. Stav hodnotí komise která má mít "nutné vybavení k posouzení tech. stavu vozidla." Lidi z komise mi řekli že to je i škvárovej dvůr kde zkontrolujou jestli ti brzděj všechny kola podle toho jak to lajnuje. A myslíš že třeba takový Tčko od forda má brzdy který by na STK prošly podle nějakýho protokolu? Se zrcátkama se to má tak že mi bylo řečeno že jedno musím dobastlit na stroj kterej to nikdy neměl, že to je postižitelný. Ale může bejt zrcátko na klipsu sundavací, neřeší se ečko a nic, prostě jen aby tam bylo. Protože samozřejmě neseženeš zrcátko co by bylo schválený pro danej typ motorky......



Předpoklad pro první krajskou testaci je mít protokol z STK

PEPAFJR píše: Předpoklad pro první krajskou testaci je mít protokol z STK



Uz nestaci potvrzeni z autoservisu? Musi to byt opravdu STK? Nicmene jedle me do toho pri kontrole prislusnikovi hovno a musi mu stacit pojistka, technicak a PHV s platnym razitkem ne?
V_i_c_i> Když sem byl na té stk jak dělali brzdy na veteránech tak najíždeli jednak brzdný účinek - ten jim byl relativně jedno, prý by byl jako příloha při nehodě pro znalce a hlavně je zajmala souměrnost toho brzdného účinku mezi kolama, kvůli tomu tam některé auta najíždeli snad desetkrát po sobě a stáli na tom pedálu snad dva technici div ho nezlomili..

(reakce na) a

13.5.2016 v 09:16 | Nahoru | #80
Mamlo> Já v tom nevidím nic pohoršujícího. Jestli si někdo nacpe značku před zadní kolo pod podsedlák, hustě na stranu, nebo má na motorce nějaký ostrý cingrlátka a samodomo roury od kamen, tak by měl bejt taky dostatečně hustej, když ho za to příslušník zmrdá. Pro normální slušný motorkáře tohle nic nemění

Naposledy editováno 13.05.2016 09:17:05

hrnous píše: V_i_c_i> Když sem byl na té stk jak dělali brzdy na veteránech tak najíždeli jednak brzdný účinek - ten jim byl relativně jedno, prý by byl jako příloha při nehodě pro znalce a hlavně je zajmala souměrnost toho brzdného účinku mezi kolama, kvůli tomu tam některé auta najíždeli snad desetkrát po sobě a stáli na tom pedálu snad dva technici div ho nezlomili..



Tak u aut nevim, ale u motorky nemaji ceho merit soumernost. Side mam nebrzdenou.

(reakce na) a

13.5.2016 v 10:09 | Nahoru | #82
V_i_c_i> Já byl u toho když tam měřili ty čtyřkolé vergly.. celý den sem fakt neměl čas tam čekat :)
Co nechápu, je to, že se vymýšlí pořád nové příručky a předpisy. Proč se to nepřevezme = sjednotí podle třeba němců kteří v tom mají mnohem větší pořádek a logiku. Každé eurohovno musí být unifikované, ale předpisy si dělá každý sám Vždyť co může jezdit v D, může jezdit i u nás. Pokud má moto platné STK v EU, tak musí platit i u nás. Ale to by bylo moc jednoduché...

V_i_c_i píše: Uz nestaci potvrzeni z autoservisu? Musi to byt opravdu STK? Nicmene jedle me do toho pri kontrole prislusnikovi hovno a musi mu stacit pojistka, technicak a PHV s platnym razitkem ne?



Stačí pokud je autoservis vybaven odpovídající technikou.

(reakce na) a

13.5.2016 v 11:29 | Nahoru | #85

tencotancismoto píše: Co nechápu, je to, že se vymýšlí pořád nové příručky a předpisy. Proč se to nepřevezme = sjednotí podle třeba němců kteří v tom mají mnohem větší pořádek a logiku. Každé eurohovno musí být unifikované, ale předpisy si dělá každý sám Vždyť co může jezdit v D, může jezdit i u nás. Pokud má moto platné STK v EU, tak musí platit i u nás. Ale to by bylo moc jednoduché...


Je vidět, že to fakt nechápeš.
Ono to totiž furt všechno platí.
Jen se na dodržování bude teď více dohlížet.
To je celé.

(reakce na) a

13.5.2016 v 11:35 | Nahoru | #86
PEPAFJR> A přesně to jsem psal, vybavení pro posouzení soumernosti brždění není nikde dáno konkrétně, takže stačí dvůr se škvárou, čtyři lajny, brzděj všechny kola

(reakce na) a

13.5.2016 v 12:55 | Nahoru | #87

Mamlo píše: Zpět k tématu, zkuste tento odkaz http://uloz.to/x5bd...tzpskpcr-pdf [/quote]

Super, skoda ze poslednich 20 stranek chybi, jsou tam jen bile listy

(reakce na) a

13.5.2016 v 13:39 | Nahoru | #88

VladaM píše: Já myslím, že střílíš peticí a celým tématem vedle.
Publikace se dá normálně koupit, viz. odkaz výše.
Taky je tam psáno, cituji:
"V části publikace věnované nepovoleným úpravám motocyklů jsou srozumitelně přiblíženy kontrolním orgánům, odborné i laické veřejnosti základní požadavky na konstrukci motocyklů, u kterých dochází nejčastěji k porušování technických podmínek. Na praktických příkladech jsou prezentovány nepovolené úpravy, odkazy na technické předpisy i způsoby hodnocení závad podle současné legislativy.

Publikace by měla pomoci také majitelům motocyklů a dílen, kteří se chystají vylepšit sériový motocykl, aby věděli, zda výsledkem jejich snažení bude „umělecké dílo“, které bude vhodné pouze na motorkářské výstavy a nebo vozidlo, které může vyjet bez obav na evropské silnice. Řada úprav totiž porušuje základní bezpečnostní požadavky a tím ohrožuje nejen účastníky silničního provozu, ale i samotného řidiče. Jedním z důvodů, proč vznikají neschválené úpravy vozidel, je všeobecná neznalost technických požadavků na konstrukci vozidel a malá informovanost o legislativních postupech při schvalování vozidel ze strany motoristické veřejnosti. Problematika schvalování vozidel je velmi složitá záležitost. Orientace v neustále se měnících předpisech je problémem i pro odborníky, kteří se konstrukcí a schvalováním vozidel zabývají."


Není to žádná buzerace nebo omezování svobody.
Je to jen vysvětlující příručka k platné vyhlášce.
Taková publikace se vydává ke kdejakému zákonu, či vyhlášce.
Tahle se týká motorek. Aby po cestách nejezdily vraždy napadené domácím tuningem.
A aby motky splňovaly to, co mají.
Stejné to mají výtahy, lodě, mosty, elektrika, statika staveb, výškové práce, cokoliv, prostě všechno.



plne súhlasím, príručku som prečítal a z môjho uhlu pohladu to nie je nič svetoborné alebo nové, iba polopate napísané to čo už je v zákone aby to akýkolvek Orgán (činný v trestnom konaní??) pobral do kotrby a vedel hneď vybrať nejaké peniažky priamo z jazdiacej šporkasy do štátnej kasy...
Tady to máte kompletní Příručka
A nevíte jak je to s postihama? co když mi policajt strčí drát do vejfuku a zjístí že tam žádnej tlumič není ? pošle mě na STK ? nebo rovnou pokuta ? a když pokuta tak za kolik ?
Díky

SickFish89 píše: Tady to máte kompletní Příručka
A nevíte jak je to s postihama? co když mi policajt strčí drát do vejfuku a zjístí že tam žádnej tlumič není ? pošle mě na STK ? nebo rovnou pokuta ? a když pokuta tak za kolik ?
Díky



Tohle je jedna z kokotin co tam je. Je spousty homologovanych vyfuku, kde se ti ten drat zastavi az o ventil.... Ale jak se ted budes hadat s policajtem mavajicim touhle priruckou netusim. Asi leda to nechat poslat do spravka.
Téma je zamknuto


TOPlist