tohle monstrum na kolech mě dalo dost zabrat a ještě dává. Minulý rok bylo vše více méně v pořádku, až na to že to jenom řvalo a smrdělo a stále to stálo na místě. Dnes když jsem to zkoušel..no :D prostě se po zimě všechno podělalo a nechce to ani nastartovat. Došel jsem k tomu že pokud zamáčku plovák aby tam tekl benzín tak to jede jak má, ale hladina v karburátoru je seřízená s horní hranou plováku. Mám tam nový benzín, 2x vyčištěný karburátor a stejně nic Minulý rok to ale fungovalo jak mělo (skoro). Věděl by někdo jak to opravit? Klidně vám dám haldu fotek k tomu.
Naposledy editováno 17.12.2016 18:37:14
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
https://www.twitch.tv/fira_cz
Naposledy editováno 08.05.2016 13:26:38
Hodně štěstí.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
SuperSic58 píše: Co si koupit nějakou lepší motorku?
Neznám lepšího stroje, nežli fichtla... Kdo niky nejel na fichtlovi není českej motorkář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
Toni píše: Neznám lepšího stroje, nežli fichtla... Kdo niky nejel na fichtlovi není českej motorkář
Lepší stroj sice znám, ale jinak s Tebou souhlasím ! Pionýra by si měl vyzkoušet každý. Zvlášt' někteří mladí, mnohdy neumí vzít do ruky klíč a šroubovák. A na pionýru je třeba neustále něco dělat...i já na něm před 40 lety začínal a právě s jeho nepojízdností taky bojuju. Dodnes se na něm ale svezu klidně po silnici 1. třídy rád.
Bimbam píše: Pod tryskama někdy bývaly fíbrové podložky - na tom krčku co je mezi závitem a hlavou "šroubu" třeba to bude tím, že ji tam nemáš a karbec ji potřebuje.
...tak to ani omylem. Ve standartu NE ,leda že by už to někdo dojebal a nacpal to tam.
Naposledy editováno 10.05.2016 09:14:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
Naposledy editováno 11.05.2016 14:50:32
SuperSic58 píše: milan1963> Tak dnes ty fichtly a simsony u puberťáků nahradily různé čtyřtaktní 125ky, různého stádia jetosti a různé provenience, na které se taky musí občas sáhnout vercajkem, takže se puboš taky trochu zocelí po dílenský stránce. Přeci jenom ale ten pincek, tam se víc opravovalo než jezdilo a do kopce tě předbíhaly důchodci s francouzskejma holema. Pincka tak po vsi pro rohlíky, ale tam zas je lepší babeta... Už spíš jen jako veterán..
Mně tam tom stroji spíše fascinuje to, že ačkoli ten můj má ulomenou startovací páku a od roku 1990 stál v garáži obloženej dřívím, tak jsem ho loni vytáhl, vyměnil svíčku, nalil benzín a chytil po 10 metrech roztlačení Sice jede jen na jedničku, kdy se klepe a řve, jak kdyby se měl rozpadnout, na dvojku jen na rovince po rozjezdu a natrojku jen z kopce, ale jede!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
Zkusil jsi zvednou jehlu? Jinou teplotu svíčky?
Zajímá mě řešení toho tyristoru. To tam máš jako nějakej halluv snímač nebo to máš připojené na kladívka?
E: S tímto přímým filtrem se mi fichtla nepovedlo naštelovat tak, aby jel jako s originálem. Tedy bez toho aniž bych měnil trysky. V tuto chvíli provozuju fichtla na karburátoru z křovinořezu včetně filtru z křovinořezu. Vše sedělo bez úprav včetně roztěčí a plynového lanka. A to má prsa i revmaplechy. Lze si ho jednoduše naštelovat pomocí směsi. Buď na vysokootáčkovou pilu, kdy je výkon ve votáčkách a nebo (tak to mám já) na poměrně slušný spodní tah, s tím, že se nedá motor vytáčet. Pro mě je to ale pohodlné protože s motorem lze jezdit skoro jako 4T. (kopce bez podřazení a pod.) A všehovšudy mě to nic nestálo. Karburátor se jinak dá koupit asi za 200Kč a filtr nevím. Oboje jsem měl ze zadřeného křovinořezu. Objednal jsem asi 3 karburátory a kamarádum to jezdí taky super.
Jinak barva je špičkové cihlová. Jsem spokojen.
Naposledy editováno 11.05.2016 12:47:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - nebaví mě to, už nevím co s tím
Jinak s tím krytem filtru lze souhlasit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | Včera v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | Včera v 13:33 FJRPEPA |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 10 | 29.4.2024 v 20:21 AdaM123456 |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |