globalmoto_kveten





Téma: Špatné zkušenosti s firmou westmxshop
 
15.4.2016 v 17:12
Dobrý den, jen bych chtěl upozornit na velmi smutné chování pana majitele. Objednal jsem si helmu,peníze poslal on-line platbou. Nepřišel mi žádný potvrzující mail,tak jsem viz. níže vznesl dotaz. Nikdo se mi neozval, a hned druhy den byla změněna cena. Cely den jsem čekal ze se mi někdo ozve. Nicméně se tak nestalo,tak jsem požádal manželku,ať zkusi obchod kontaktovat. S panem Jiranem mluvila,ten byl velice arogantní a místo přiznání chyby ji poslal koupit helmu do lidlu vedle másel.Což mi přijde dosti nevhodné ,vzhledem k tomu ,že chyba byla na jejich straně . Pokud bychom se neozvali ,pan majitel by nejspíš čekal ,az vše umlkne . Když jsme argumentovali s cenou,která byla uvedena, tak nám řekl ze zboží za uvedenou cenu neposle ,max je ochoten dat slevu . Argumentoval tím ,že v obchodních podmínkách ma uvedeno ,že cenu může libovolně měnit . Chápu že se může stát chyba,ale dle mého názoru by se mela neprodleně řešit s protistranou a ne jen změnit cenu a o penězích mlčet. Toto jsem nikdy v žádném jiném solidnim motoobchode nezazil . Lukáš Fišer

1 reakcí na tento příspěvek Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

15.4.2016 v 17:21 | Nahoru | #1
Chápu to správně tak, že ten shop měl chybu v ceně helmy a to celkem ve svůj neprospěch,ty jsi na to konto chtěl zakoupit helmu, shop ale cenu opravil na správnou a z té tobě nabídl slevu?

(reakce na) Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

15.4.2016 v 22:18 | Nahoru | #2

cort píše: Chápu to správně tak, že ten shop měl chybu v ceně helmy a to celkem ve svůj neprospěch,ty jsi na to konto chtěl zakoupit helmu, shop ale cenu opravil na správnou a z té tobě nabídl slevu?


Já to chápu tak, že majitel, místo aby zákazníka kontaktoval, situaci vysvětlil, omluvil se a nabídl řešení nebo vrácení peněz, jednoduše hrál mrtvého brouka/řešení odkládal. A když byl po telefonu kontaktován, situaci nevykomunikoval zrovna profesionálně. Chyby děláme všichni, ale špatná zkušenost by se tu asi neobjevila, kdyby majitel se změnou ceny na webu kontaktoval zákazníka, omluvil se a poslal z5 peníze.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist