globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hasicak na raft
 
11.4.2016 v 15:46
Tak vzhledem k nove vyhlasce vybiram novy hasicak na raft, poradi nekdo?
http://www.ceskatele...terstvo-jeste-upravi
Předchozí
1 2
Následující

Hasicak na raft

11.4.2016 v 15:47 | Nahoru | #1
ja myslim, ze kvuli nebezpeci pri haseni elektrickych pristroju vodnim, by na raftu mel bejt praskovej :)

Hasicak na raft

11.4.2016 v 15:56 | Nahoru | #2
Když jsem na podobný článek narazil, myslel jsem, že je to zapomenutý apríl. Ale ono ne.

jinak nejmenší přípustný bude určitě tento:

2 reakcí na tento příspěvek Hasicak na raft

11.4.2016 v 16:06 | Nahoru | #3
Uplne se vidim, jak po litru rumu jedu v Krumlove pod zámkem šlajsnu a delam s tim hasicakem divadlo pro japonský turisty

teda jestli by do Krumlova vydržel

(reakce na) Hasicak na raft

11.4.2016 v 16:06 | Nahoru | #4
KubaLC8>

Hasicak na raft

11.4.2016 v 16:09 | Nahoru | #5
1984, BUDE to snad dobrý rok

Hasicak na raft

11.4.2016 v 16:10 | Nahoru | #6
To je cajk, aspoň to pod šlajsnou můžeš použít jako kotvu

1 reakcí na tento příspěvek Hasicak na raft

11.4.2016 v 16:30 | Nahoru | #7
Co novej zakon, vyhlaska to paskvil excelentni

1 reakcí na tento příspěvek Hasicak na raft

11.4.2016 v 16:38 | Nahoru | #8
Správně! A každej, než vyrazí s kanoí či raftem na Vltavu či jinou vodu, bude muset mít na daném plavidle provedenou technickou kontrolu! O emisích se prý ještě vedou spory... Bude kontrolováno osvětlení raftu, v zorném poli kormidelníka musí být výrazně viditelná tabulka s hloubkou ponoru, bude kontrolována homologace a neopotřebovanost pádel. Říční policií bude namátkově kontrolovaná expirace lékárniček. Každé plavidlo musí mít zpracovaný evakuační plán a všichni na palubě stvrdí podpisem, že s ním byli seznámeni a evakuace byla řádně nacvičena. Přísně zakázáno je používat nehomologované kotvy a úvazová lana.

Hasicak na raft

11.4.2016 v 16:54 | Nahoru | #9
Kazdej by mel mit vlastni predem vytesanej pomník z zuloveho materialu alespon velikosti 60x60x10 cm.
"datum je mozno doplnit az posleze -musi zajistit zbytek posadky"
Tvar uchlastal se u Krumlova v patek vecer neni pripustny.
plavidla ktera nemaji dostatecnou kapacitu nebo prilis velky ponor aby toto mohla vozit budiz vyloucena z plavby.
vyjimkou budiz plavidla nafukovaci velikosti kacenky nebo kruhu urcena pro deti.
zaroven nemusi mit ani vodoznak ale musi mit stale pristaven dozor v takove hloubce aby dosahl.
Je mozno si vypomoct dosypanim pisku ci jineho prirodniho materiálu na dno reky.

cim dal vetsi odpornici to delaj ocividne.

1 reakcí na tento příspěvek Hasicak na raft

11.4.2016 v 17:07 | Nahoru | #10
Hasičák....pffff to ví každý trouba, že hovno hoří, tak proč ne voda Ale co třeba povinnost mít na závodní kánoe delší než 6m povinné odrazky. Víte co už bylo tragédií při nočních závodech, kdy to do člunu napral někdo z boku, protože ho neviděl a celé to šlo ke dnu?

(reakce na) Hasicak na raft

11.4.2016 v 17:17 | Nahoru | #11
charlie.vtx1800>a únikové cesty z člunu vyrobeného od r. 2004 budou řádně vyznačeny reflexní žlutou barvou provedenou linkou o šíři min. 55 mm, přičemž čluny vyrobené r. 2000 nesmí mít linku užší než 60 mm, čluny vyrobené v l. 2001 - 2003 nesmí mít linky užší než 73,5 mm. Čluny vyrobené před r. 1999 musí mít jako povinnou součást výbavy člunu úřední povolení k vyznačení únikových cest jinou viditelnou barvou, opatřené nepromokavým obalem o rozměrech 280 x 320 mm podle ČSN 667835444000A, přičemž barva nesmí mít tmavé odstíny.

edituji číslo normy

Naposledy editováno 11.04.2016 17:19:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hasicak na raft

11.4.2016 v 17:33 | Nahoru | #12

puffybodie píše: Hasičák....pffff to ví každý trouba, že hovno hoří, tak proč ne voda Ale co třeba povinnost mít na závodní kánoe delší než 6m povinné odrazky. Víte co už bylo tragédií při nočních závodech, kdy to do člunu napral někdo z boku, protože ho neviděl a celé to šlo ke dnu?



Přesně! I kdyby to mělo zachránit jedinej život, tak obětujem desetitisíce životů čínskejch dětí ve fabrikách na odrazky

(reakce na) Hasicak na raft

11.4.2016 v 17:45 | Nahoru | #13

FiZzeR píše: Přesně! I kdyby to mělo zachránit jedinej život, tak obětujem desetitisíce životů čínskejch dětí ve fabrikách na odrazky


Byť by to mělo zachránít jedinej bílej život, smrt desetitisíců životů čínských dětí smysl má

1 reakcí na tento příspěvek Hasicak na raft

11.4.2016 v 17:53 | Nahoru | #14
Nedávno běžel výborný dokument o zemích na obratníku Raka. A bylo tam i o dětských továrnách a naopak jak to je pro ně dobré, že ty děti mohou pracovat a živit rodinu, protože kdyby ne to, tak dělají něco mnohem horšího. A taky to tak dopadalo, když se tam dobroserové pokoušeli tohle měnit.

(reakce na) Hasicak na raft

11.4.2016 v 18:51 | Nahoru | #15

puffybodie píše: Nedávno běžel výborný dokument o zemích na obratníku Raka. A bylo tam i o dětských továrnách a naopak jak to je pro ně dobré, že ty děti mohou pracovat a živit rodinu, protože kdyby ne to, tak dělají něco mnohem horšího. A taky to tak dopadalo, když se tam dobroserové pokoušeli tohle měnit.


Já bych teda neměnil jinač amerika náš vzor


Naposledy editováno 11.04.2016 18:52:48

1 reakcí na tento příspěvek Hasicak na raft

11.4.2016 v 18:57 | Nahoru | #16
No hlavně o tom hodně kecejte, on se toho někdo ještě chytí
Ale je ten Ťuk fakt pračůrák, co? Citace z dneška: Mrzí mě, že k takovým nejasnostem vůbec došlo. Úředníci dávali do pořádku vyhlášku k silničnímu zákonu a bohužel u některých částí vznikly nejasnost i až po uvedení do praxe. Řidiči se proto nemusí bát, vydáním metodického pokynu zůstává potvrzena dosavadní praxe, na kterou jsou řidiči zvyklí,“ dodává Ťuk.
No tak jestli není lepší se na to vys.at, než to dávat "do pořádku" Nechápu, že ho zem unese, tvl.

Hasicak na raft

11.4.2016 v 19:09 | Nahoru | #17
Celá ta vyhláška je ovšem zásadně nedotažená - vůbec se v ní nepočítá se zřízením nějakého nového dozorového úřadu, který by její dodržování kontroloval. Jako přípustný kompromis bych viděl alespoň zřízení nového oddělení u nějakého již existujícího úřadu a nábor minimálně 35 nových úředníků, 1 ředitele, 3 náměstků, 5 vedoucích detašovaných pracovišť a 15ti oblastních kontrolórů. Taktéž chybí sazebník pokut, případně bodový systém pro vodáky. Vyšší regulací k světlým zítřkům! Nazdar - vlastně po vodácku Ahóóój!

(reakce na) Hasicak na raft

11.4.2016 v 19:11 | Nahoru | #18

Capt.Orr píše: No hlavně o tom hodně kecejte, on se toho někdo ještě chytí
Ale je ten Ťuk fakt pračůrák, co? Citace z dneška: Mrzí mě, že k takovým nejasnostem vůbec došlo. Úředníci dávali do pořádku vyhlášku k silničnímu zákonu a bohužel u některých částí vznikly nejasnost i až po uvedení do praxe. Řidiči se proto nemusí bát, vydáním metodického pokynu zůstává potvrzena dosavadní praxe, na kterou jsou řidiči zvyklí,“ dodává Ťuk.
No tak jestli není lepší se na to vys.at, než to dávat "do pořádku" Nechápu, že ho zem unese, tvl.


Jako v tý pohádce - "Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil...."

1 reakcí na tento příspěvek Hasicak na raft

11.4.2016 v 19:12 | Nahoru | #19
Co hasičák, ale i výstražnej trojúhelník musí být na lodi delší jak 2metry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hasicak na raft

11.4.2016 v 19:16 | Nahoru | #20
titus> Trojúhelník potom musí být umístěn na dně 50 m před potopenou lodí.

Hasicak na raft

11.4.2016 v 19:57 | Nahoru | #21
No to dá rozum , že hasičák jedině sněhovej . Je přece každýmu jasný že práškovým pivo nevychladíš .

(reakce na) Hasicak na raft

11.4.2016 v 20:26 | Nahoru | #22

Capt.Orr píše: titus> Trojúhelník potom musí být umístěn na dně 50 m před potopenou lodí.

Hasicak na raft

11.4.2016 v 20:27 | Nahoru | #23
mě to přijde, že na tom ministerstvu dopravy je to jeden inteligent vedle druhýho. Kdyby tam vypukla kulhavka nebo slintavka, skončej v kafilérce všici.

marně hledám datum, nebylo to prvního?

Naposledy editováno 11.04.2016 20:33:24

Hasicak na raft

11.4.2016 v 20:51 | Nahoru | #24
Víte čemu se na tomto směji nejvíce já?
Když před pár lety při rallye v Lopeníku zařvaly ty 4 holky, co je smetlo to auto, tak hromada lidí volalo po zákazu rallye. Tehdy se vedly vášnivé debaty. Psal jsem na idnesu, že zákazy se nic nevyřeší a jak se jednou zakazovačům podaří zakázat, tak budou zakazovat všem i těm, co jim dnes tleskají. Tehdy jsem uvedl, že jednou podobní zakazovači budou zakazovat vodákům. Přihlásili se mi cca tři vodáci a smáli se, jak jsem hloupej, že rallye ohrožuje ostatní, kdežto jejich vodáctví jen sebe sama a tudíž jim nikdo nic zakazovat nebude. Že jsou vlastně v klidu.. No, škoda že je nemám možnost kontaktovat dnes, docela by mě jejich názor na zakazování a "regulace" zajímal...
Proto na to pamatujte všichni blbouni, co tleskáte zákazům! Jen tleskejte, jednou přijde zakazovač i za vámi... je to jen otázka času...

1 reakcí na tento příspěvek Hasicak na raft

11.4.2016 v 20:53 | Nahoru | #25
No, už pomalu přituhuje....
Na motorky nad 400 kg už jsou povinný emise a do budoucna to prý půjde i do nižších váhových kategorií.... Možná budeme muset časem vozit hasičák taky...
Už jsme to řešili tady..
http://www.motorkari.../?t=183964&pgr=1

Hasicak na raft

11.4.2016 v 23:07 | Nahoru | #26
A to jsem si myslel, že co Ťok provádí na silnicích je špatné, ale tato povinná výbava raftu mě uzemnila:

příslušné osvětlení, záchrannou podkovu nebo záchranný kruh, hasicí přístroj a odrazníky podél lodi


To si z nás už fakt dělá ANO prdel?!

(reakce na) Hasicak na raft

12.4.2016 v 07:00 | Nahoru | #27

HornisGSX píše: Co novej zakon, vyhlaska to paskvil excelentni

Nějak sem si všimnul, že skoro všechno co vymyslí ministerstvo dopravy pod vedením pana Sem Tam Ťoka je paskvil. Nejdůležitější je pro něj všechno zpřísňovat a nic neřešit. Například soutěž na mýtné na dálnicích mu pro samé zřísňování nějak unikla.
Připadá mi jako hospodký mudrc: nejdřív praští pěstí do stolu, pak se omlouvá za vylité skleničky a zdůvodňuje, jak bylo ku prospěchu věci, že se to vylilo a každý dostal nové. Ještě by někdy mohl dojít pro hadr

(reakce na) Hasicak na raft

12.4.2016 v 08:25 | Nahoru | #28

fery251 píše: No, už pomalu přituhuje....
Na motorky nad 400 kg už jsou povinný emise a do budoucna to prý půjde i do nižších váhových kategorií.... Možná budeme muset časem vozit hasičák taky...
Už jsme to řešili tady..
http://www.motorkari...64&pgr=1 [/quote]

emise na motorky jsou do budoucna betonová jistota, o tom jsem přesvědčenej. Otázka už není "jestli", ale "kdy".
A že budem doplácet nějaký ekovýpalný podle roku výroby, to přijde určitě taky.

1 reakcí na tento příspěvek Hasicak na raft

12.4.2016 v 08:52 | Nahoru | #29
Yura> jojo. Pekne salamovou metodou:

Podle zastánců tohoto kroku to bude mnohem účinnější cesta, jak dostat starší diesely s vyššími emisemi ze silnic nebo aspoň z měst.Více na: http://www.autorevu...tm_campaign=copylink

Pak to bude benzin s EURO4, pak motorky atd. Proste my vam ten pokrok natlacime at to stoji co to stoji (tedy vas, ne nas)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hasicak na raft

12.4.2016 v 09:05 | Nahoru | #30

prackarr píše: Proto na to pamatujte všichni blbouni, co tleskáte zákazům! Jen tleskejte, jednou přijde zakazovač i za vámi... je to jen otázka času...


Nechtěl jsi zakázat islám?

fery251 píše: No, už pomalu přituhuje....
Na motorky nad 400 kg už jsou povinný emise a do budoucna to prý půjde i do nižších váhových kategorií....


Emise na motorky nad 400 kilo jsou povinné už dávno, někdy od 90. let, jen o tom většina lidí nevěděla. Chvilku dokonce platily na úplně všechny motorky, akorát STKáčka si nechtěla ničit sondy, když tam jezdili maníci s dvoutaktními Jawami za doprovodu modrého dýmu První novela to pak zrušila a zůstala jen povinnost nad těch 400 kilo.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist