globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: bandit 600
Ahoj kluci,mam prosbu,koupil jsem si suzuki bandita 600 a mam s ni nejaky problem,potreboval bych radu.
Motorku nastartuji,motorka bezi,ale po chvilce mi zacnou stoupat otacky,sami od sebe a kdyz pridam tak jdou za plynem,ale strasne pomalu klesaji.Nemate napad,cim to muze byt???
Benzin mam nove natankovany,nove svicky i.Karburatory cistene,to mi rekl prodejce.
diky za nazory a pomoc.
ps:zacinam

bandit 600

9.4.2016 v 21:54 | Nahoru | #1
Doufam,ze to nebude nejaky velky problem.Motorka jinak jede paradne....

bandit 600

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2016 v 21:58 | Nahoru | #2
Někde ti to přisává vzduch, pravděpodobně příruby mezi hlavou a karburátory. Na každé přírubě je čepička na seřízení podtlaku karburátorů, podívej se, jestli ti tam nějaká nechybí. Anebo jestli nejsou popraskané samotné příruby (nepravděpodobné, jsou tlusté a mají v sobě plech)

2 reakcí na tento příspěvek bandit 600

9.4.2016 v 22:04 | Nahoru | #3
ale prd mu to přisává... :D

po nastartování musíš stáhnout sytič...

(reakce na) bandit 600

9.4.2016 v 22:08 | Nahoru | #4
yebat> Má rada platí jen pro lidi, který ví, jak se používá sytič. Pro kretény to nefunguje

bandit 600

9.4.2016 v 22:38 | Nahoru | #5
co třeba vzduchový filtr, jestli není zasraný pak by se to mohlo chovat jak sytič? každopádně bych ho zkouknul
Jinak pokud ti samy pomalu stoupají otáčky při sytiči na studeným motoru tak je to normální ,stačí ho stáhnout a držet na rozumný hodnotě otáček ( 2000-2500) než se motor řádně ohřeje, ale pokud se to děje na ohřátém a sytič máš vyplej (to je snad samořejmnost) tak zkouni ten filtr

Naposledy editováno 09.04.2016 22:46:40

bandit 600

9.4.2016 v 23:52 | Nahoru | #6
Samozrejme po ohrati sytic vypnu,ale cca po minute stani a tepleho motoru,mi otacky vyskoci na 3500 a pak pomulu klesaji.
pri pridani plynu normalne vyskoci,ale pomalu padaji.Tak nevim.

bandit 600

9.4.2016 v 23:53 | Nahoru | #7
Jo a vzduchovy filtr naprosto cisty,jako novy

bandit 600

10.4.2016 v 01:36 | Nahoru | #8
natoč motorku,vezmi nějaký hořlavý sprej a postříkej s ním příruby mezi karbci a válci,pokud se zvednou otáčky, je to jasný

bandit 600

10.4.2016 v 06:40 | Nahoru | #9
ako už napísal Dráťa niekde to prisáva vzduch a ochudobnuje zmes . skus podla farby sviečky zistit ktorý valec to robý

1 reakcí na tento příspěvek bandit 600

10.4.2016 v 07:32 | Nahoru | #10
A to že Ti navykládal prodejce jak byly karbecy čištěny a seřízeny ber s rezervou.....

bandit 600

10.4.2016 v 07:49 | Nahoru | #11
Ja to beru s rezervou,doufam ze to opravim.Jinak mu ji pujdu vratit,nastesti bydli tak 500m ode me.

Naposledy editováno 10.04.2016 07:58:44

bandit 600

10.4.2016 v 07:53 | Nahoru | #12
Napada me,pokud cistil ty karbece,ze je mohl spatne nasadit a spatne tesni??
Vypadal fakt v pohode,motorkumel 7 let a ted ma vetsi a silnejsi.A mam se kdykoliv stavit.
Pry mu skoro rok stala a nemel s ni sebemensi
problem,do te doby.Vypadal fakt verohodne.

bandit 600

10.4.2016 v 07:54 | Nahoru | #13
Myslite,ze by mohla prasknout ta priruba mezi hlavou a karbecem??

(reakce na) bandit 600

10.4.2016 v 07:55 | Nahoru | #14
kuzmič> jojo,to mi je jasne

bandit 600

10.4.2016 v 08:50 | Nahoru | #15
Udělej to s tím sprejem, třeba si kup čistič brzd, viděl jsem i jak chyběly na přírubách šroubky na objímkách... A je možné, jestli motorka rok stála, že budeš muset karbecy znova vyčistit, jestli tam nechal obyčejný benzín....

(reakce na) bandit 600

10.4.2016 v 08:55 | Nahoru | #16

yebat píše: ale prd mu to přisává... :D

po nastartování musíš stáhnout sytič...



bandit 600

10.4.2016 v 09:02 | Nahoru | #17
No ale nejdriv se podivej, jestli mas opravdu dobre usazeny a zavreny vzduchovy filtr.

1 reakcí na tento příspěvek bandit 600

10.4.2016 v 11:03 | Nahoru | #18
Někde ti to trošku přisává vzduch, to rozhodně není závada na vrácení motorky Opravit to je otázkou jedný hodiny, ať to bude cokoliv

bandit 600

10.4.2016 v 12:51 | Nahoru | #19
Vyber karburátory a nechaj na nich plynové lanká.
Chyť karburátory do ľavej ruky, tak, aby boli lanká prirodzene voľné a pravou rukou pridávaj a uberaj plyn. Dívaj sa na klapky, musia "cvakať".
Ak necvakajú, sú zasraté vratné pružiny, vyčistiť hocijakým čistiacim sprejom. Poriadne. Až budú cvakať.
Ak naopak, cvakajú, problém je vo vedení laniek, môžu mať neprirodzený ohyb, v ktorom drhnú (po namontovaní karburátorov a nádrže).
Zvlášť zákerný býva súbeh oboch problémov naraz, aj zasraté pružiny, aj zle vedené bowdeny.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bandit 600

10.4.2016 v 12:54 | Nahoru | #20
Bundes> Podle me ani na tu jednu hodinu, jestli koukal na vzduchovy filtr jak pise, tak je docela mozny, ze ho spatne zavrel, u Bandita se to stava, vypada jako dobre zavreny, ale je to sejdrem a neni dobre doklapnuty. To by mel ale lehounek napsat jestli tam koukal, jestli jo, tak tipuju ze v tom bude potiz.

(reakce na) bandit 600

10.4.2016 v 13:48 | Nahoru | #21
Manzak> ahoj,koukal jsem tam,ale ta ma zavada byla uz pred vyndanim filtru.Ten prodejce se snazil vse delat sam,podle me spatne nasadil karbce s spatne je nekde utestnil.Diky moc za pomoc.

bandit 600

10.4.2016 v 13:50 | Nahoru | #22
Diky moc za rady kluci,juknu na to,az dorazim domu?To jeve ctvrtek.

1 reakcí na tento příspěvek bandit 600

10.4.2016 v 16:20 | Nahoru | #23
Ahoj.Podle toho,jak to popisuješ,tak by to mohlo být opravdu někde v okruhu karburátorů.Nejprve bych se podíval,zda vůle plynových lanek jsou správně nastavené,myslím tím jak tažné,které by na madle mělo mít určitou vůli,tak vrátné,aby nebylo přetažené a nevedlo k pomalému vracení plynu.Jestliže karbece byly čištěné jak popisuješ,bylo by dobré zkontrolovat,zda jsou správně nastavené směsové šrouby a jestli jsou tam vrácené pod ně gumové o-kroužky(občas někomu vypadnou,aniž by si toho všimnul),zkontrolovat těsnost a stav přírub a provézt kontrolu sinchronizací karbeců.Nevím,zda nemáš nějaký laděný a otevřený výfuk,u některých je nutné si s nastavením pohrát a přetryskovávat.

(reakce na) bandit 600

10.4.2016 v 16:43 | Nahoru | #24
BrezaM> Diky moc za radu,juknu na to.Ladeny vyfuk nemam.Urcite tam neco netesni.

bandit 600

11.4.2016 v 06:05 | Nahoru | #25
Špatně seřízené karburátory, volnoběžná směs určitě nastavena podle servisního manuálu, ještě to povol, skus ještě půl otočky, už by se to mělo projevit podle potřeby přidat. Pozor na všech karburátorech ať to máš stejné. Dělala mi to zzr, tam jsem musel dát snad o otočku a půl víc. Starý vyběhaný karbce to dělají

bandit 600

11.4.2016 v 12:52 | Nahoru | #26
Ještě než začneš něco rozebírat zkontroluj, jestli se ti správně vrací sytič (sice dáš páčku do vypnuté polohy, ale může být zatuhlé lanko). Na karburátorech uvidíš táhlo sytiče (myslím, že bylo dobře vidět z pravé strany) a můžeš ho zkusit domáčknout rukou.

bandit 600

11.4.2016 v 14:56 | Nahoru | #27
Zkusil bych membrány karburátorů - bejvaj protržený - jsou pod horními víčky karburátorů (koukni na proncip podtlakových karburátorů).

bandit 600

29.4.2016 v 10:23 | Nahoru | #28
Ahoj chlapi,zavada odstranena.Spatne serizene podtlaky v karburatoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 Včera v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist