paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vyber motorky
5.4.2016 v 00:03
Chtel bych se zeptat tech zkusenejsich .. jestli je dobry napad si pordit Hondu CRF450 .. na lesy popr minimalne trate a nebo radsi sahnout do 2T ? rozpocet mam cca na motorku (50-60tisc) a honda je vte cene prijatelna .. ale nez doni pujdu chtel bych o tom vedet co nejvice na co si dat pozor .. atd a jake jsou servisni intervaly :) popr jestli ma nekdo stoudle bestii zkusenosti budu jedine rad ! :) diky

1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky

5.4.2016 v 01:09 | Nahoru | #1
do lesa si kup enduro, ne krosku

Vyber motorky

5.4.2016 v 02:10 | Nahoru | #2
to je tak na koupi vrány.. za to zázrak nečekej.. to si kup 125 2t

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky

5.4.2016 v 07:47 | Nahoru | #3
K660S> proc myslis ze croska do lesa je spatny napad ?

(reakce na) Vyber motorky

5.4.2016 v 07:50 | Nahoru | #4

toxiik píše: K660S> proc myslis ze croska do lesa je spatny napad ?



Proč? Protože, hledat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toto téma tu je 3x týdně!!!

(reakce na) Vyber motorky

5.4.2016 v 08:02 | Nahoru | #5

toxiik píše: K660S> proc myslis ze croska do lesa je spatny napad ?

ano. Hledat
Zkráceně - motokrosová motorka je pro jízdu v lese (kde spíš potřebuješ jemnější techniku jízdy) přespříliš agresivní

1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky

5.4.2016 v 08:02 | Nahoru | #6
TWL to jsou dotazy furt dokola ....
závodní ENDURO, či MX (např. CRF450) nejsou stroje na přepravu z bodu A do bodu B jako auta nebo silniční (tupé motorky) - s minymálními nároky na servis a údržbu!
- jsou to stroje za účelem ZÁVODĚNÍ (proto mají vyšší výkon a lehkost a ktomu musí být odpovídající servis!!!)
Tenhle nový motocykl kupují závodníci (mají ho půl sezony na tréninky v písku, závody a než klekne motor prodaj), druhej kupec dělá go, nebo se mu to rozletí, nebo pošudlá a prodá a tak furt dokola..
, nebo mrdalové - který si koupěj novej stroj šudlaj ho x let od nova a nechtěj prodat, protože znaj historii a věděj co v tom maj...
Co si myslíš že za 50tis Kč koupíš???
motokrosový - či závodní enduro "speciál" ve 4t je loterie a nikdo nic nepozná - ...(pokud chvíli funguje tak jak má, bez parazitních zvuků,lineární průběh,uniky kapalin..), vyjímkou je,pokud tu motorku z okolí někdo nezná..,ale ani to není mnohdy výhra. Každej je jinej a co někomu nevadí, může být pro druhého smrtelné
za 50tis je 4t tikající BOMBA! - Go motorku hravě může přeskočit pořizovací cenu .. (to je každy inzerát, kde je motorka rozprodávána na ND), kde je go tlumičů atd...

2T - je mnohem levnější na Go motoru (má podstatně míň pohyblivejch částí), ale na enduro turistiku závodní motokros, či závodní enduro ABSOLUTNĚ NEVHODNÝ! - kromě tupejší 2t KTM Freeride, ale ta je stejně cca 100tis Kč +
Varianty :
1) koupíš za 50tis top stroj po prvním majiteli (od známeho s prokazatelnou historií) - spíš nereálné hledání jehly v kupce sena, protože pokud se 1/rok takovej stroj objeví v inzerci, je podstatně dražší a je hned pryč..
2) nedáš si říct a koupíš za 50tis 4Tšrot, kterej se v zápětí posere
3) po koupi téměř jakého-koli ostrého závodního stroje (možná kromě mimo varianty 1) počítej s rozborkou a sborkou srtoje s nutnou investicí min. +20tis kč (gumy,desky,řetězovka,plasty,kontrolní servis motoru,ložiska,tlumiče,vodítka,plasty,kapaliny....)
4) podstatně připlatíš (možná jednou tolik) a necháš si vybrat od fundovaného kamárada (servisáka) TOP stroj, ale je možné - že v lese zjistíš, že je motorka tak ostrá a tvrdá - že je na jiné účeli než závodění NEVHODNÁ
5) pro enduro turistiku (les atd..) existujou tzv. tupá endura - která mají prodloužený servis tj.: KXL250, CRF 250, VVM250,( mají cca 20kw ) ,VVMX 450 má cca 30+ Kw ) , .. (pořizovací cena nové cca 100tis a jen jezdíš min. rok bez investic..) , nebo KTM Freeride trochu jetá. Pak je tu AJP (nová neskutečně předražená a jetou nemá smysl kupovat, když za ty prachy můžeš mít novou - třeba tu KXL 250, nebo VVMX..). WR 250R jsou dost v ceně
6) pro turistiku (polní cesta...) existujou tzv. cestovní tupá endura tj.: TT600E, XR400,DR400 ... jsou to držáky, se servisem podobným jako silniční bajky, ale jsou podstatně těžší, nemají takový výkon,podstatně slabý podvozek - ty začínají na tvé fin. hranici 50tis, ale počítej další investicí min. +10tic na servisní kontrolní údržbu, seřízení atd...

Suma sumárum : pokud chceš koketovat s endurem, či MX min. finanční startovací hranice je + - 100tis Kč

Naposledy editováno 05.04.2016 10:40:18

(reakce na) Vyber motorky

5.4.2016 v 08:44 | Nahoru | #7
sirr> super :) diky za vysvetleni

Vyber motorky

5.4.2016 v 09:06 | Nahoru | #8
No a pak se tu objevi nekdo kdo zacne nahlas pycovat, ze meleme hovna, ze ma kamose a ten ma kamose kterej uplne v pohode jezdi po lese na MX nekolik let a ze jsme kokoti a meleme sracky.

Ale co ze motorka dostava na prdel, chcije olej z vejfucku, jezdec je utahanej, vyklepanej jak drahej pes.
Proste MX motorka neni technicky moc prizpusobena motani se mezi stromy

Vyber motorky

5.4.2016 v 12:25 | Nahoru | #9
crf450 na polní cesty moc velkej luxus a na težkej terén zase kupa moc síly, jinak po asfaltu to je také slabé a prt to brzdí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 Deny19 2 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R XT_600 11 13.5.2024 v 09:08 Vlnič
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin


TOPlist