bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control
 
16.3.2016 v 20:09
Na východních, nejen Čínských trzích, se dá pořídit V8 Intercom....

Jelikož jsem zde na fóru nenašel k V8 interkomu žádné informace, zajímá mě jestli jej někdo máte a můžete se podělit o poznatky z provozu. V popisu se zmiňují že může současně spolu mluvit až 5 jezdců.
Dík za postřehy k tématu.
Anketa: Jak je to s interkomy ?
mám čínskou V6
24%
10
mám čínskou V4
7%
3
mám jiný čínský intercom
10%
4
mám Interphone F3 / F4 / F5
36%
15
mám jiný intercom
14%
6
nemám intercom
5%
2
nechci žádný intercom
5%
2
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

16.3.2016 v 20:58 | Nahoru | #1
Francie a španělsko už to má zakázaný a je jenom otázka jestli to má cenu kupovat.

(reakce na) V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

16.3.2016 v 22:32 | Nahoru | #2
petrumr> vzdyt to ted budou pouzivat v autoskolach
jinak na tu V8 jsem taky zvedavej, mam ted V6 a spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

18.3.2016 v 20:08 | Nahoru | #3
fakt vůbec nikdo ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

19.3.2016 v 12:33 | Nahoru | #4
Pe3k> neboj se toho a bud prvni :), budu mit pak par dotazu

1 reakcí na tento příspěvek V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

19.3.2016 v 16:48 | Nahoru | #5
odrazuje mě ta velikost







Naposledy editováno 19.03.2016 16:54:45

(reakce na) V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

20.3.2016 v 08:37 | Nahoru | #6
Pe3k> zdá se to to malé,nebo velké?
mně to příde normální....

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

20.3.2016 v 10:03 | Nahoru | #7
když jsem to porovnal s ostatníma...





tak máš vlastně pravdu..

Ja mám teď intercom schovaný ve skořepině a tydle externi se mi zdají velké

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

24.1.2017 v 19:22 | Nahoru | #8
no právě vybírám mezi v6 a v8. líbí se mi to součastné mluvení více osob, nevím jestli jde vypnout. Ale cena zatím vede pro v6

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

24.1.2017 v 19:36 | Nahoru | #9
Pořídil jsem tu V6 jako takový pokus, zda to k něčemu bude a že případně pak koupím něco solidního... No musim uznat, že za ty prachy jsem s tím velmi spokojený a stačí mi to. Tu V8 jsem taky zvažoval, že mít nějaký další blbinec na říditku nechci (už tak je tam toho dost), takže jsem u V6 a plně spokojený - resp. za ty prachy je to fakt super. Někomu může vadit ta anténka, ale je to věc názoru. Jinak to neupadlo ani při 200+ a mám to na origo držácích. Instalace na 15min, párování v pohodě a dosah dostatečný. Trošku na levačku je automatický příjmutí hovoru z telefonu... Nejde to zrušit, takže to člověk musí buď ukončit z telefonu a nebo se hodit do letadla a jebat celej svět ;)

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

24.1.2017 v 19:46 | Nahoru | #10
Mám V8, zatím použito mezi komunikací dvou moto a to bylo v pohodě. Jináč propojení s mobilem perfektní, využívám navigaci v mobilu a to zvládá v pohodě,pro mě potřebné při delších samostatných vyjížďkách, hlavně ve větších městech . Nastavení jednoduché dle postupu nalezeného na yutube.

1 reakcí na tento příspěvek V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

24.1.2017 v 20:20 | Nahoru | #11
Já nakonec koupil napřed V5, kterou jsem musel reklamovat. Takže jsem po neblahé zkušenosti vzal V8. A spokojenost.
Nakonec jsem pro batoh koupil znova V5. Z praxe můžu říct že V5 vydrží baterie déle.

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

24.1.2017 v 20:32 | Nahoru | #12
na telefon kašlu, když jsem na motorce nechci aby mě někdo otravoval. Chci to na offroad vyjížďky s kámošem, kde nás nebaví porád zastavovat a řvát na sebe kudy dál a na komunikaci s baťůžkem. K navigaci mám GPS takže telefon mám někde na dně kapsi a používám jako foťák. Ted jsem na aliexpres našel 3kusy v6 za cca 1000,-/kus

1 reakcí na tento příspěvek V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

25.1.2017 v 09:25 | Nahoru | #13
Koukám po V5 nebo V8, jde intercom nabíjet během jízdy a zároveň ho používat? Např. z powerbanky...? Nebo se nabíjí přes konektor kde se připojují sluchátka s mikrofonem?
Nikde jsem toto nenašel, kdyby někdo věděl budu rád.
Dík

1 reakcí na tento příspěvek V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

25.1.2017 v 10:36 | Nahoru | #14
Na V6ke mi vadia tie tlačítka. V letných rukaviciach je to OK, v hrubých zimných ale šátram naslepo a bežne sa mi stáva, že miesto vypnutia hudby niekomu zavolám alebo nedokážem zmeniť hlasitosť a pod.

(reakce na) V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

25.1.2017 v 11:38 | Nahoru | #15
Metric> to me sralo taky, tak jsme vzal kousek buzirky z dratu a sekundakem to nalepil vodorovne na tlacitko pro telefon a druhej kousek svisle na tlacitko pro jezdce "A".
Sice jsem asi prisel o moznost reklamace, ale zas to usetrilo nervy .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

25.1.2017 v 13:17 | Nahoru | #16
uga8> V8 se nabíjí přes konektor do kterého se zapojují sluchátka

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

25.1.2017 v 14:11 | Nahoru | #17
V5 se také nabíjí přes konektor do kterého se zapojují sluchátka

(reakce na) V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

25.1.2017 v 15:17 | Nahoru | #18
naja07, Pe3k> Dík, co jsem hledal a zjišťoval, tak to mají stejně asi všechny.

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

18.3.2017 v 21:55 | Nahoru | #19
Asi neumím hledat. Ta V8 mě zaujala, kde se dá koupit?
Díky, K.

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

19.3.2017 v 11:25 | Nahoru | #20
Většina si to nechává posílat z východu, kde se to vyrábí.
Ebay.com , Aliexpress.com , DX.com atd.

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

19.3.2017 v 14:39 | Nahoru | #21

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

19.3.2017 v 22:59 | Nahoru | #22
Chlapi dík za odkazy .
Akorát já su lama a nemám s nákupy na těchdle místech pražádné zkušenosti. Myslím, že i ty platby kartou kde se zadávají čísla karty mám blokované, ale to si nejsem jistý.

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

19.3.2017 v 23:03 | Nahoru | #23
Pokud by to šlo, rád bych se i potkal s Pe3kem a viděl na tu věc naživo. Jsme od sebe kousek a potlouká se tady kolem..

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

20.3.2017 v 08:47 | Nahoru | #24
Jo, klidně se můžeme potkat.

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

20.3.2017 v 21:19 | Nahoru | #25
Zkusím si tě pohlídat až budeš psát, že někam jedeš. Nebo případně ve FM na Výstřelu.
Dík, K.

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

20.3.2017 v 21:38 | Nahoru | #26
pošli mi číslo do PM, ozvu se až vyjedu

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

15.5.2017 v 22:36 | Nahoru | #27
Tak dnes dorazila v8.Max spokojenost.

(reakce na) V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

28.5.2017 v 18:17 | Nahoru | #28
Pe3k> Ahoj, takže ty mas V8 a spolujezdec V5, není problém komunikovat se spolujezdcem i ostatními ve skupině? Díky moc!

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

28.5.2017 v 18:53 | Nahoru | #29
Skupinu jsem neměl možnost vyzkoušet.
Komunikace i ovládání s V5 a mobilem bez komplikací. Telefonní hovor je výrazně hlasitější než komunikace přes intercom.

V8 intercom - Bluetooth, NFC, FM radio, remote control

27.6.2017 v 07:56 | Nahoru | #30
Uvedený komunikátor BT V8 sme si kúpili minulý mesiac, tesne pred našou cestou do Albánska, pretože sme chceli byť počas jazdy neustále v konferencii 3 motorky. Musím povedať, že som z toho dosť sklamaný a uvediem hlavné dôvody:

1) ... Výdrž baterky
- V popise výrobku sa píše, že výdrž baterky je 8 hodín, ale to je len zbožné želanie výrobcu. Po plnom nabití batérie a po pridaná sa do konferencie, sa už po 6 hodinách ozve pípanie, ktoré signalizuje, že baterka je takmer vybitá. Po 6,5 hodine sa komunikátor vypne! A to je výrobok a baterka úplne nová, takže na konci sezóny počítam, že to bude ešte o hodinu kratší čas.

2) ... Ovládacie tlačítka
- Ovládacie tlačítka sú umiestnené v rovine za sebou, čo nie je práve najšťastnejšie riešenie a počas jazdy sa musíte spoliehať len na svoj hmat a odpočítavanie "hrbolčekov" aby ste stisli to správne tlačidlo. Navyše aj samotný dizajn má určité výčnelky a tak napr. nikdy neviete, či máte prst na tlačidle "A" alebo na tom plastovom výčnelku pred ním, zvlásť ak máte hrubšie rukavice a nemáte taký cit.

3) ... Logika ovládania
- Ak ste v režime púšťania hudby MP3 tak krátkym stisnutím +/- ovládate hlasitosť a dlhým stisnutím dávate nasledujúcu/predchádzajúcu pesničku. Ak ste však v režiem rádio FM, tak je to nelogicky presne naopak, teda krátkym stisnutím +/- prelaďujete stanice a dlhým stisnutím ovládate zvuk, čo je dosť mätúce.

4) ... Diaľkový ovládač
- Príliš veľké hovädo, na mojej FJR1300 ho už na riadítka prakticky nemám kde dať, nie je miesto. Navyše pri prvom spustení sa korektne spojí s interkomom a funguje. Po chvíľke a po pár príkazoch to odrazu prestane s interkomom komunikovať(?) Baterka je nová.

5) ... Kvalita zvuku
- Dodávané reproduktory sú fakt len nutné minimum a zvuk z toho nemá vôbec žiadnu dynamiku, sú to len také obyčajné stredopásmové šumítka. Nejde len o reprodukovanú hudbu, ktorú si rád počas jazdy púšťam ale aj ostatné zvuky (navigácia, telefón) sú zle zrozumiteľné a po pridaní zvuku sú silne skreslené. A to už ani nevravím, že mi tam chýba funkcia automatického zvyšovania hlasitosti so vzrastajúcim hlukom v prilbe ako mal môj starý Interphone F4.

6) ... Prichádzajúci hovor
- Ak prichádza (vyzváňa) hovor od mobilného telefónu, tak sa automaticky príjme! Teoreticky by ste ho mohli zrušiť rýchlim stlačením zeleného tlačítka POWER, ale máte na to iba 5 sekúnd, pretože v 6. sekunde už interkom automaticky zodvihne hovor. Nepríjemné, najmä ak vám volá počas jazdy niekto s kým vôbec nechcete hovoriť (otravné PR agentúry) alebo vám volá vo chvíli kedy nemôžete hovoriť (colnica, mýtnica, policajná kontrola).

7) ... Dosah
- Reklama hrdo hlási, že dosah komunikátora je 1.200m, ale to ani náhodou! Skúšali sme to aj na rovnom úseku maďarskej diaľnice M5 a stačilo 300-400 metrov a už začal kolega vypadávať, po 500m ho už definitívne odpojilo. V zastavanej aglomerácii, stačí odbočiť do bočnej uličky a už to vypadáva. Dosah je tak na 200-300 metrov aj to len na priamu viditeľnosť bez prekážok.

8) ... Konektor
- Konektor (micro USB) nie je nejako vodotesne upravený a tak sa do neho dostáva voda pri dlhšej ceste v daždi a komunikátor začal kolegovi blbnúť až pokiaľ sa večer na motely nevysušil. Navyše ten istý konektor sa používa aj na nabíjanie, takže nie je možné za jazdy mať zasunutý powerbank a zároveň nabíjať komunikátor, čo je pri tej slabej výdrži bateriek dosť prúser.

Suma-sumárum: Za tie peniaze je to odpovedajúca kvalita a nie je tomu čo vytknúť, ale predsa len kto už skúsil kvalitnejšie komunikátory, tak horko zaplače. Takže vyskúšané, ale ďakujem a prechádzam naspäť na INTERPHONE vyšší model aj s konferenčým hovorom, hoci za viacej peňazí, ale ...

Naposledy editováno 30.06.2017 06:35:53
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist