globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vädnúce brzdy na okruhu
23.2.2016 v 22:11
Na Slovakiaringu som v poslednej dobe začal jazdiť okolo 2:26-28 a odvtedy začali moje problémy s brzdami. Pomerne pravidelne mi začína na cieľovke (260km/hod) vybrovať predok a prestáva to brzdiť, čo ma dosť rozhadzuje a párkrát som skončil v šotoline, niekedy to viem ešte zaklopiť. Tak sa mi do toho začali všetci montovať, preto som dal repas prednej brzdy, repas prednej vidly a nič. Potom som to dal pozrieť importérovi a ten tiež nič zásadné nenašiel - vravel, že sú zasraté brzdové valčeky ale boli po 2-týždňovom repase!
Mám RSV4 2013 s Brembo M430 monoblock, pancierovkami, radial, origo kotúče, doštičky SBS 841HS sinter - akurát zabehnuté. Nechcem tam dať keramiku, lebo chodím na okruh po vlastnej osi a z dôvodu bezpečnosti ma od toho vystríhajú. Myslíte, že je to jednoducho limit cestných bŕzd a budem sa musieť vzdať cesty a prejsť na keramiku alebo by v tom mohol byť iný problém.
Zatiaľ som len zúfalý ale živý!

1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 09:31 | Nahoru | #1
Tak M4.32 nejsou zrovna okruhový třmeny a zvlášť s ABS. Měl jsem stejnou kombinaci a málem jsem si rozbil hubu při zapnutym ABS. Brzdná dráha se o dost prodlužuje. Neměj strach a vypni to ABS. A pokud chceš na okruh častěji, kup jiný třmeny. M4, M50 budou mnohem vhodnější..
Teď mám zase obyč šroubovaný třmeny a brzdí se mi s nima líp, než s M4.32. Nemám s nima dobrou zkušenost..

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 10:20 | Nahoru | #2

Petta píše: Tak M4.32 nejsou zrovna okruhový třmeny a zvlášť s ABS. Měl jsem stejnou kombinaci a málem jsem si rozbil hubu při zapnutym ABS. Brzdná dráha se o dost prodlužuje. Neměj strach a vypni to ABS. A pokud chceš na okruh častěji, kup jiný třmeny. M4, M50 budou mnohem vhodnější..
Teď mám zase obyč šroubovaný třmeny a brzdí se mi s nima líp, než s M4.32. Nemám s nima dobrou zkušenost..



Ako píšem, mám M430, čo je len iný názov pre tebou odporúčané M50!!! (Ducati and Brembo call them M50, Aprilia call them M430, but it is same caliper.). M4 majú len väčší priemer piestikov a nie je to vraj až taká radikálna zmena.

Ale odkedy som spustil tému, začal som sa po vašich radách o to viac zaujímať (prvýkrát som čítal o full-floatingu) a možno príde čas aj na upgrade, lebo s RSV4 jazdím iba na okruh 30km, na okruhu 300 km a z okruhu 30km.

Naposledy editováno 25.02.2016 10:30:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec
Spotřeba paliva Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... michal_fir 12 12.3.2018 v 11:53 Gahan37


TOPlist