Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
na to že je to z juniorky továrny Ducati.... tak silikonem patlaj stejně jako v kdejaký vesnický garáži
náhradní srdce
Naposledy editováno 08.01.2018 09:42:07
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
gorkin píše:
na to že je to z juniorky továrny Ducati.... tak silikonem patlaj stejně jako v kdejaký vesnický garáži
náhradní srdce
Hezký
Zajímalo by mě jaký konkrétní rozdíly budou v té specifikaci STK oproti eRku. Písty, ojnice, klika, co ještě? Tenhle motor asi bude pracovat i s jinou elektronikou, takže jenom koupí motoru to nekončí.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Celý článek
"Jak jsme již zmínili, problém je, že píst v hlavním válci přední brzdy je náchylný k praskání při těžkém používání, časté zásahu ABS, jízdě na motocyklu na závodní dráze nebo dokonce i v případě, že motocykl padne. Chybný píst PR16 je vyroben z plastické hmoty s názvem Polyfenylen sulfid a pokud praskne, může to vést k úplnému selhání brzdy přední brzdy. Brembo nahradí vadný plastový píst jedním z hliníku."
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Chuďas899 píše: Vyměnil jsem již za RCS 19
Třmeny máš stejný nebo si to řešil komplet?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Chuďas899 píše: Murkin> Velký kulový..... Panigale R laděná na WSTK má 210... u Superbiku jsme na 220-230. Kompletně sériovou Rku ti v MotoRapido dokážou jen s laufem naladit na 210 na motoru.
DKcko udela 30ps jen laufem skoro na kazdy motorce, aspon podle toho co maj na strankach
Ja bych teda myslim na seriove pani klidne 250taky dokazal nabrzdit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
assassin píše: DKcko udela 30ps jen laufem skoro na kazdy motorce, aspon podle toho co maj na strankach
Ja bych teda myslim na seriove pani klidne 250taky dokazal nabrzdit...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
doucha píše: Ducati svolává Panigale r.v.15-17 kvůli poruchám přední brzdy. Praská pístek v hlavním válci. Zatím jsem to na stránkách české Ducati nenašel, jedná se o 8000 motorek.
Celý článek
"Jak jsme již zmínili, problém je, že píst v hlavním válci přední brzdy je náchylný k praskání při těžkém používání, časté zásahu ABS, jízdě na motocyklu na závodní dráze nebo dokonce i v případě, že motocykl padne. Chybný píst PR16 je vyroben z plastické hmoty s názvem Polyfenylen sulfid a pokud praskne, může to vést k úplnému selhání brzdy přední brzdy. Brembo nahradí vadný plastový píst jedním z hliníku."
Už jsem o tom psal. Netýká se to jen Ducati.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Chuďas899 píše: dewwil> Velký kulový..... sám jsem na standardní 1199 udělal z 177koní 186 vejfukem a lehkou úpravou paliva.... Teď na 1299 jsme s Laufem, Filtrem a Rapidbike Race udělali 150kw. ... série nabrzdila cca 138kw....motor dělal člověk co ví co dělat a dělá motory do WSS apod takže žádnej vošmel....
Neladil ti to náhodou Vojta?
Chuďas899 píše: dewwil> Velký kulový..... sám jsem na standardní 1199 udělal z 177koní 186 vejfukem a lehkou úpravou paliva.... Teď na 1299 jsme s Laufem, Filtrem a Rapidbike Race udělali 150kw. ... série nabrzdila cca 138kw....motor dělal člověk co ví co dělat a dělá motory do WSS apod takže žádnej vošmel....
v pohodě, to byl jen příklad...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
BlackSabbath píše: Neladil ti to náhodou Vojta?
Ano..)) Ale je dobrej, taky k němu vozím..1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
doucha píše: Skládačka na dlouhé zimní večery
Skladacku na dilne mam. Rozhozenou rychlosku orvanou jak samYce A cena kolecek pekelna ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Myslim ze nektere z vas znam od videni na dromech.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Teplotu jsem řešil taky a vyřešil jsem jí nákupem SBK chladiče.... o RTM IMOLA.. Jinak doporučuju JM radiators... za slušný ceny umí... jsou to holanďani.... http://www.jmraceradiators.com/en/home/
Navíc jsem četl na americkým DUC fóru, že si teď někdo objednal od MAC sadu chladičů. přišlo mu to nekompletní a frajer nekomunikuje .
....JInak dobrá paseka od řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Ozzy_ píše: Hezky. Me by bohate stacilo Brno za 17
Tys to ještě nezajel ??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale | TheRovy | 34 | 26.8.2016 v 10:08 MichalR66 |