bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MZ ETZ 150
29.1.2016 v 14:32
Dobrý den mám celkem vážný problém .... jelikož mi prasklo sklíčko na otáčkoměru tak jsem si objednal nové i s rámečkem ale jelikož mi praskal i plastová ručička rozhodl jsem se že teda rovnou koupím kloudný otáčkoměr s plechovou ručičkou no tak jsme našel inzerát shodiu náhod otáčkoměr i tachometr oba krásné zachovalé s plechovou ručičkou ale problém při vyměně jsem začal s otáčkoměrem .. vyjmul jsem ten můj koukl se na zapojení a u toho nového chybí samička u žárovky na neutrál takže cvakám s rychlostmi a nic se neděje a když přiložím ten jeden modrý kabílek který přebýba a měl by být na té samičce která tam není tak to hned kratuje a spálí pojistku a na světýlkách je vidět výrazný pokles napětí !! skoro zhasnou,,, no ale když jsem kabely na žárovkách prohodil tak to svítilo jako předtím jen stím že ted když jsem zařadil tak to vypínalo červené světlo dobíjení !!! :D no nechal jsem to být že se poradím zde a přikročil jsem k výměně tachometru který sice fungoval a byl v pohodě ale když už oba tak oba ... no všiml jsem si že má menší kontrolky ale to nevadí zapojil jsem ho přesně podle toho původního a vyskytl se další problém ... u obou žárovek pro kontrolky jsou samice a já měl kabel jen na jednu samici pro tu na přerušovač blinkrůl žádný kabel přiveden nebyl tak nechápu co mám dělat .. napadlo mě že by to mohlo být opačně že tachometr by byl nalevo a otáčkoměr napravo a jen bych prohodil náhony ale je to kravina .... nevím co stím a proto prosím o radu oba nové budíky jsou original z německa ale zřejmě novější model ...

MZ ETZ 150

29.1.2016 v 21:39 | Nahoru | #1
Nezbyde Ti nic jinýho než vzít do ruky oba přístroje a vzájemně je porovnat. Určitě nesedí objímky žárovek - budou jinak zapojené - neodizolované. Pokud to tak je, budeš muset předělat zapojení elektroinstalace, aby Ti kabely přes objímky nešly do zkratu.
Není možný, že zmiňovaný konektory jsou ulomený?

Naposledy editováno 29.01.2016 21:41:20

MZ ETZ 150

30.1.2016 v 09:28 | Nahoru | #2
také jsem šel po tom jestli to není zlomené ale žádná známka po ulomení tam není ani po deformaci žre by to někdo oddělal... uvidíme co se dá dělat ... porovnám to a pak dám vědět ..

MZ ETZ 150

30.1.2016 v 10:42 | Nahoru | #3
Budíky na MZ jsou v gumě tudíž jsou ukostřený kabelem, zjisti který to je, co si už matně pamatuji tak Němci ho dávají bilý(není to jistý) na netu si stáhni schéma. Pak musíš vyzkoušet ostatní kabely proti němu, jsou tam dva a dva ke kontrolkám a další k podsvícení. Když si koupíš jakýkoli multimetr za stovku tak je tam pozice měření odporu, tou se dá pěkně zjistit ta kostra....sedni si k tomu a hraj si přijdeš na to tuším že staré budíky měli jen jinak proházený ty barvy kontrolek ale to ničemu nevadí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 12 Dnes v 09:37 mRKEF
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 13 16.4.2024 v 12:56 Kládík1
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 8 29.6.2023 v 16:18 Apo-Rider
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist