Téma: Balaton 2016

28.1.2016 v 15:48
V létě se chystáme s kámošema na cestu do Rumunska, kdy první zastávka s noclehem bude snad u Balatonu. Od nás rovných 500 Km. Pár let uběhlo od posledního příspěvku k tématu Balaton a tak se ptám, zda někdo má typ na levné ubytování? Nemusí to být nic luxusního, ba naopak. K večeru přijedeme, dáme pár piv, vyspat se a ráno odjezd. Stačí místo na zaparkování motorky a kam si lehnout. Klidně i typ kde se dá zakempit neoficiálně, pokud nějaké místo u Balatonu je. Díky.

28.1.2016 v 18:06 | Nahoru | #1
Balaton, Siófok - Aranypart kemping

1 reakcí na tento příspěvek Balaton 2016

28.1.2016 v 18:38 | Nahoru | #2
Siofok = komaaaarno! REpelent s sebou nebo te ty bestie sezerou

28.1.2016 v 19:05 | Nahoru | #3
Aranypart kemping je můj oblíbený - je v něm pizzerie - donesou vínko ve "džbánku"...

a NEJLEPŠÍ JE VEČER VÍNO VE VODĚ...

ALE UPLNĚ NEJLEVNĚJŠÍ KEMP TO NENI....

Naposledy editováno 28.01.2016 19:06:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Balaton 2016

28.1.2016 v 20:45 | Nahoru | #4

sered píše: Siofok = komaaaarno! REpelent s sebou nebo te ty bestie sezerou

T to jsou velký jak motýli a některý repelenty jim voní.....
si to užijete jo s ubytováním ...bych se zeptal na turist info a oni Vám něco seženou!
Alespoň tak jsme to řešili v loni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Balaton 2016

28.1.2016 v 21:37 | Nahoru | #5
A další upozornění! Pokud jste kuřáci nakupte si zásoby nedají se cíga nikde koupit jen ve speciálním smog obchodě a ten jsme nenašli [/quote]

31.1.2016 v 08:52 | Nahoru | #6
Tak pokud jde o co nejlevnější přespání, tak nejlevněji je to zdarma 2x jsem u Balatonu stanoval na jednom místě, na takové menší pláži mezi rákosím, stanovali tam přes noc rybáři a nebyli proti (zkusil jsem se zeptat, anglicky/německy - slovo stan a přespat, nerozuměli a pak rukama nohama no zdálo se mi, že je jim to jedno). Prostě jsou tam stromy, tráva, schody do vody, lavičky, koš a poprvé tam fungovala i sprcha, podruhé ne. Pokud si člověk chce jen zaplavat a přespat a nepotřebuje nic dalšího, tak to bylo dobré místo. Jenže je to už pár let, ještě na Deauvillce... teď se dívám na fotku že to bylo v roce 2009 , tak kdoví jak je to tam dnes. Tím tedy nechci nikoho navádět k přespání zdarma, aby pak třeba nedostal pokutu

Naposledy editováno 31.01.2016 09:02:54

31.1.2016 v 14:08 | Nahoru | #7
Zdarec. Nevím jestli ti to k něčemu bude, ale něco podobnýho jak psal a fotil Roman výše, loni v červnu uskutečnili kámoší při naší cestě do Bosny.
My kteří nemáme moc rádi romantiku jako je večerní mytí zapařených kouli a prdelí v Balatonský bažině, a vášnívý sexik s komáry , při kterém si zapíchají jen oni , jsme přespali v kempu v Balatongyoroku. Kámoší kteří bez tohoto zážitku nemůžou být, a ještě chtěli ušetřit pár HUFU na pivo, přespali v lesíku u vody kousek od toho městečka. Bylo to tam podobný jak na ty fotce od Romana. Z hlavní cesty 71 po který objíždíte Balaton, vás tam zavedou ukazatele na ten Golf, ktery je mapě. Kousek po cestě okolo golfišť. Přejedou se vlakový koleje ( jsou tam sloupky, aby tam nejezdily auta až k vodě ) a cca po 100 metrech je malý lesík kde bivakovali. Zajeli jsme se tam všichni kouknout jak to tam vypadá, bylo tam pár koupajících a rybářů a hafo kačen. Do vody jsme tam nelezli. Pak jsme jeli do toho městečka na veču, našli ten kemp, a jen ti co pak chtěli na ten grupač s komáry tam pak jeli bivakovat. Prý v poho, přespali tam i nějaci cyklisté. Ráno o půl 7 sbalili a odjeli za náma. Připomínam ale, že ještě nebyla prázdninová sezóna. Zasílam ti mapku, kde jse to bodem označil, a kde to najdete kdyby bylo třeba. S guuglem moc nekamarádím, ale myslím že i s toho Sezmamu to najdeš bez potíží.

31.1.2016 v 19:17 | Nahoru | #8
jo, to vypadá, že je to ono

(jen doplním, že tehdy jsme tam na komáry asi měli štěstí, jako že tam nebyli a hygiena s mýdlem se dá zvládnout komplet kdekoliv, spocený do spacáku jsem lézt nemusel)

Ještě bych měl jednu PROSBU,
pokud tam někdo pojedete, tzn. na takové klidné místo, kde se dá přespat zadarmo u vody, tak prosím neudělejte tam nějaký binec, aby tam pro příště nebyl jasný zákaz všem motorkářům z ČR.

S tím souvisí i to, že jsem kdysi uvažoval, že bych udělal takovou mapu, kde bych označil všechny místa kde se dá spát zadarmo, další zkušenosti s těmi místy a popř. jiné rady a nebo možnost že by do té mapy přidávali místa i ostatní a udělat takovou databázi. Ale pak po pár zkušenostech jsem si zas řekl, že tím by ty místa mohly rychle zaniknout.... takže možná je lepší to nechat v mírné tajnosti....

Naposledy editováno 02.02.2016 19:22:17

1.2.2016 v 20:03 | Nahoru | #9
já balaton akai vedle tihany umí tam československy, když nechceš utrácet tak klidně tihany v noci se parkoviště neplatí, spíš na pláži, komáři jsou, cvrčci, sem tam te přejede zmije, na zobku si dáš langoš a pivko v bufáči, v případě nouze jim nasereš do balatonu

(reakce na) Balaton 2016

1.2.2016 v 20:11 | Nahoru | #10

ghrohe píše: A další upozornění! Pokud jste kuřáci nakupte si zásoby nedají se cíga nikde koupit jen ve speciálním smog obchodě a ten jsme nenašli

Tak to mohu jen potvrdit po 22.00 se nedají nikde koupit cíga-prostě hrůza V loni jsem to zažil. [/quote]

taky tak já nekouřím 16 let, ale tonda jo cigára nikde nebyli a ještě co jezdím do termálů tak můžeš kouřit na pět metrů jak se přiblíží nekuřák musíš típnout

11.4.2016 v 16:30 | Nahoru | #11
Ahoj, chci se zeptat jak to máte v plánu..kolik vás je a tak...přemýšlím právě taky nad vycestováním do RO nějak koncem prázdnin, začátek září ideál a rád bych se případně k někomu připojil...co jsem se díval i na trasu tak se mi zamlouvá cesta přes balaton do banátu a pod..kdyžtak písni SZ...díkes

13.4.2016 v 19:54 | Nahoru | #12
Ahoj byl jsem tam loni s baťůžkem kemp Balatonakali -najdeš na netu, karavan u vody pro 4 osoby se stanovou předsíňkou lednice,sporák na naše 660 kč na noc za karavan. Sprchy i záchody čisté, jídlo v kempu cenově jak u nás ale jednou takový porce,takže supr.Víno kvalitní a levné,pivo kolem 45 Kč i české.Jenom bacha mimo sezonu jsou na recepci v kempu jen do 17.00 pak už se neubytuješ.