1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Twister píše: Jen hnidopisske upresneni.
Letoun je definovan jako stroj urceny k letu v zemske atmosfere, motoricky pohaneny, vyvozujici stav na nepohyblivych nosnych plochach a aspon castecne riditelny.... Takze do kategorie letounu nespada...
covece myslim, ze mam pravdu ja, ty popisujes "letadlo"
no uz si tu definici letoun vs. letadlo nepamatuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Jarrinn píše: covece myslim, ze mam pravdu ja, ty popisujes "letadlo"
no uz si tu definici letoun vs. letadlo nepamatuju
Podle normy ČSN 31 0001 je letadlo „zařízení schopné vyvozovat síly nesoucí jej v atmosféře z reakcí vzduchu, které nejsou reakcemi vůči zemskému povrchu.“
Letoun je motorové letadlo těžší než vzduch, používající ke svému pohybu aerodynamických sil (tedy aerodyn, na rozdíl od aerostatů, využívajících k letu aerostatických sil), s pevnými nosnými plochami (obvykle s pevnými křídly).
Takze pravda je na me strane. Pamatuji si to protoze to bylo skoro v kazde pisemce