globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
 
22.1.2016 v 14:19
Caute jakou máte zkušenost s STK 2016 zajimají me předělané motocykly typu street, caferacer atd. Pry delaji problémy i kvuli laufum. Prosli jste. Ja delal v roce 2015, technik se podival jestli sviti, stav gum, a technicka byla hotova.http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig


Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 14:01 | Nahoru | #1111

Bubrak-ZX10R píše: tak hlavne na platne ci na dratech jezdim pomerne casto, to je uplne ale uplne naprd


to je jen tvoje deformace.
Ale když řízneš gumu na boku, tak za to by ti mohli ORV na místě sebrat taky. A je to tam napsané jako stejná závada srovnatelná s ojetou gumou na dráty. To je prostě chujovina, a hlavně se to dá technicky vyřešit prakticky obratem. Není důvod odebírat ORV, hnát tě na technickou a shánět kam fízl poslal nebo neposlal tvůj techničák.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 14:51 | Nahoru | #1112
splasenytrubky> Po roce to spadne zase na shnilí a prohnilí, jen si budou dávat větší pozor...

3 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 15:18 | Nahoru | #1113
tak kde máme konkrétní příklady jak to chodí na veledůležité STK?Nikdo nechodí na rechnickou,nebo mají všichni rozumější termín a né jako já v unoru ale taky pojedu později a propo,když přijedu třeba koncem března,zajímá to stk že jsem měsíc neměl technickou,někam to hlásí?

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 15:21 | Nahoru | #1114
takjanevim> Proč by to hlásili, jen při případné kontrole poldům vyskočí, že jedeš bez STK...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 15:30 | Nahoru | #1115
takjanevim> Na slovensku mají upečený krásný zákon, kdy nesmíš mít "venku" papíry bez stk. Buď je máš v depozitu, nebo živé a z stk, jinak automaticky naskakují pěkné flastry a chodí složenky..

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 15:37 | Nahoru | #1116

hrnous píše: takjanevim> Na slovensku mají upečený krásný zákon, kdy nesmíš mít "venku" papíry bez stk. Buď je máš v depozitu, nebo živé a z stk, jinak automaticky naskakují pěkné flastry a chodí složenky..



To nevyslovuj nahlas nebo to nějakého pracovitého blba napadne i u nás

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 15:48 | Nahoru | #1117

takjanevim píše: tak kde máme konkrétní příklady jak to chodí na veledůležité STK?Nikdo nechodí na rechnickou,nebo mají všichni rozumější termín a né jako já v unoru ale taky pojedu později a propo,když přijedu třeba koncem března,zajímá to stk že jsem měsíc neměl technickou,někam to hlásí?



U nás je to nezajímá pokud je mi známo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 16:55 | Nahoru | #1118

rancher píše: Vladaz> "Předepsané požadavky
Vozidlo smí být opatřeno pouze výfukovým systémem, který byl namontován na vozidlo při schválení typu vozidla.
Nepůvodní výfukový systém musí zajistit motocyklu porovnatelné vlastnosti s dosahovanými vlastnostmi při původně namontovaném tlumiči nebo jeho dílu.
Nepůvodní výfukový systém motocyklů je samostatný technický celek, který musí být homologován podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24/EHS.
Je nepřípustné používat na motocyklu neschválené komponenty pro náhradní výfukový systém nebo tlumič. To se nevztahuje na motocykly uvedené do provozu před 1. 7. 2001.
Je nepřípusné provádět na motocyklu jakékoliv úpravy na výfukovém systému, které mění stanovené parametry (hluk, emise) pro udělení typového schválení vozidla nebo požadavky zvláštních předpisů.
Homologační značky
Motorky, které byly schválené do roku 2001, nebo byly schváleny podle jiných zvláštních předpisů (stavba, dovoz, atd.) nemusí být označeny homologační značkou.
Motorky schválené od 1. 7. 2001 do 27. 3. 2006 musí mít původní tlumič výfukového sytému označen značkou „e“ následovanou identifikační značkou státu, který ji udělil + číslem schválení typu konstrukční části, např. |e11| 0042
Motorky schválené do provozu od 28. 3 2006 původní tlumič musí mít označen značkou „e“ se značkou státu, názvem výrobce, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části.
Nepůvodní díly
I pro neoriginální výfukový systém platí, že pokud byly schváleny do provozu před 1. 7. 2001 nemusí mít homologační značku.

motocykly prvně registrované po 1. 7. 2001 smějí používat pouze takové nepůvodní díly, pro výfukový systém, které jsou označeny homologační značkou podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24ES a.
Označení musí být čitelné, neodstranitelné a viditelné i po namontování zařízení dovozdila, předepsaným značením nemusí být označeny trubky a úchyty jednotlivých komponentů.



Z toho muzu usoudit,ze na moji masine je vyfuk bez E a stejne projdu kdyz je registrovana 4.2001 ???

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 18:07 | Nahoru | #1119

splasenytrubky píše: to je jen tvoje deformace.
Ale když řízneš gumu na boku, tak za to by ti mohli ORV na místě sebrat taky. A je to tam napsané jako stejná závada srovnatelná s ojetou gumou na dráty. To je prostě chujovina, a hlavně se to dá technicky vyřešit prakticky obratem. Není důvod odebírat ORV, hnát tě na technickou a shánět kam fízl poslal nebo neposlal tvůj techničák.



nojo co dodat
a to jeste mam krasny 2 slicky na sjeti uplne v jinym rozmeru, samozrejmosti je vyriznuti vzorku a vymazani napisu 'not for highway use'

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 18:44 | Nahoru | #1120
Tak já jdu na STK v březnu, už jsem nahodil origo laufy tak jsem na ty koudelky z STK zvědavej s čím mě opětovně vyrazí, ale jsou fér, nedostanu technickou, nedělají zápis a vrátěj mi prachy. Já závady napravím a je to OK...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 19:18 | Nahoru | #1121
dewwil> a kde vracej prachy kdyz neprojdes ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 20:15 | Nahoru | #1122
gugo> Oni je nevracej každýmu, ale dělám občas STK i motorkám co jsou u mě na servisu a kolegové tam vozí auta ( těm prachy nevracej ), takže věděj, že když mě naserou tak budu jezdit jinam a příjdou o kšeft, takhle je to dobrý, řeknou za co mi to nedaj, já to napravím a pak je to OK. Takhle by STK měla dle mě fungovat, klidně bych tam to 5.kilo nechal jako zálohu, že tam s odstraněnou závadou přijedu. Naposled mě vyrazili s výfuky, ale to se nedivím, ten Intruder 1400 měl jen roury Dal jsem tam samo domo tlumivky a bylo to v cajku...

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 20:37 | Nahoru | #1123
E-Fox> No právě! Já to tak taky pochopil. Ale zatím mi to nikdo nepotvrdil, zda jsem něco nepřehlídnul, jest-li to tak opravdu je.

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 20:46 | Nahoru | #1124
Taky asi nema ecka









A jak jezdi

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

28.2.2016 v 21:45 | Nahoru | #1125
dewwil> No me jednou (kdyz mevyhodili) predelali technickou na prohlidku svetel (zakaznicka moto) , ale je fakt ze na technickou casto zakaznicky moto nevozim.

STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

29.2.2016 v 14:44 | Nahoru | #1126
Na Slovensku mají na STK také veselo, doporučuji přečíst http://motoride.sk/...lentak&tid=72403

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 15:52 | Nahoru | #1127
...chce co ,jako ve všem ,trochu lidský přístup.Pokud něco obecně nějak má být,tak proč to ojebávat ?Pokud asi narazíš na nějakého "aktivního blba",tak ti nepomůže ani svěcená voda.Ale pokud už mechanik uvidí,že jede "nějakej namachrovanej "týpek na STK,tak věř,že si ho vychutná .Chovejme se jako lidi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 16:39 | Nahoru | #1128

6573 píše: ...chce co ,jako ve všem ,trochu lidský přístup.Pokud něco obecně nějak má být,tak proč to ojebávat ?Pokud asi narazíš na nějakého "aktivního blba",tak ti nepomůže ani svěcená voda.Ale pokud už mechanik uvidí,že jede "nějakej namachrovanej "týpek na STK,tak věř,že si ho vychutná .Chovejme se jako lidi.


Nemám jako na čopru přijet na stk v teplákách a u toho si sypat popel na hlavu a dělat pomalé pohyby abych ho neiritoval??Nebo jak poznáš že jede namachrovanej týpek??že má křivák nebo barevnou kombinézu??? Namachrovaný jsou většinou ti borci na stk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 17:21 | Nahoru | #1129

takjanevim píše: Nemám jako na čopru přijet na stk v teplákách a u toho si sypat popel na hlavu a dělat pomalé pohyby abych ho neiritoval??Nebo jak poznáš že jede namachrovanej týpek??že má křivák nebo barevnou kombinézu??? Namachrovaný jsou většinou ti borci na stk.


....trochu si to divně vykládáš.Nicméně si plnějí jen to,co ti "nahoře" a Bruselu vymyslely.Když bude předepsáno...../něco/,a ty to mít nebudeš,tak jak to asi dopadne?
Jinak jsem měl namysli styl jízdy,hlasitost aj.věci,kterejma bych mohl zbytečně prudit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 17:52 | Nahoru | #1130
6573> my nic, my jenom plnili rozkazy, to uz tady jednou bylo, pred nejakejma 70 lety a moc se to neosvedcilo. Nezlob se, ale nazory jako je tvuj me dost nadzvedavaj. STK neni od toho, aby resila jestli jsem namachrovanej nebo ne. Je od toho, aby mi podle nejakejch not zkontrolovala objektivne motorku a fertig. Samozrejme kdyz prijedu tak pozdravim a podobne, ale tady se celou dobu resi, ze nekede neco projde, nekde neco ne. Co to kurva je?
Ja nechci resit jak se kdo vyspal a jestli je v pohode, ja chci dopredu vedet, co na motorce muze mimo standard bejt a co ne, propadne co musim dolozit u doplnku.
Zrovna vcera jsem zahlid v televizi, ze docasne pardonujou nacitani chyb u plechovek, ze to musej doladit, mezi radky - pustili jsme neco do sveta, ale nevyzkouseny, a vy se poserte a platte
Kdy uz nekdo z tech smejdu ministerskejch bude viset za koule na nejblizsi stk??

2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 17:57 | Nahoru | #1131
Kopíruju z jinýho webu, autorem je člověk z TouratechuCZ:
"Před chvílí jsem měl telefonát z instituce, kterou jsem minulý týden zmiňoval - po prostudování všech 580 stránek zákona 24 evropské unie o podmínkách provozu motocyklů, schůzce s ředitelem organizace, která stála za implementací nového provozu STK v ČR a schůzce na ministerstvu dopravy, zveřejní v krátké době jednoznačný "návod" jak to skutečně je podle zákona v případě motocyklů, co jsou nejčastější chyby, které motorkářům nebudou tolerovány (z pohledu úprav motorek) a naopak co je v souladu s našimi i evropskými zákony. Jakmile to bude hotové a vydané, hned se to dozvíte. Nechci psát žádné detaily dokud se na tom pracuje, protože by se to mohlo někde seknout, kdyby se o tom psalo dřív.
Ale v zásadě to je tak, jak jsme si mysleli - u motorek je zásadní obrys (obdélník) opsaný kolem sériové motorky v bodech protínajících konce řídítek (ne zrcátek), předního kola nebo blatníku a nejzadnějšího místa (kolo, držák SPZ, blatník nebo nosič apod.). Pokud máte doplňky typu padací rámy vyrobené v souladu s podrobným nařízením (hrany...) a po montáži NEPŘESAHUJÍ tento obdélník, je to v souladu se zákonem. Tečka.
U vyjmenovaných dílů (typicky světla) platí další podmínky přesně rozepsané a v tom textu bude jasně popsané, proč se co schvaluje a jak a co je a není povolené a jak se to pozná atd. To samé výfuky atd.

Takže u rámů všeho druhu platí ten opsaný obdélník sériové motorky. Dokument by měl být dostupný i různých dalších zdrojích, takže nejzapadlejší STK v horní dolní by měla mít možnost si to přečíst. "

Čau, Tom

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 18:04 | Nahoru | #1132
TomElefant750> Hosana!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 18:48 | Nahoru | #1133

2Petr píše: 6573> my nic, my jenom plnili rozkazy, to uz tady jednou bylo, pred nejakejma 70 lety a moc se to neosvedcilo. Nezlob se, ale nazory jako je tvuj me dost nadzvedavaj. STK neni od toho, aby resila jestli jsem namachrovanej nebo ne. Je od toho, aby mi podle nejakejch not zkontrolovala objektivne motorku a fertig. Samozrejme kdyz prijedu tak pozdravim a podobne, ale tady se celou dobu resi, ze nekede neco projde, nekde neco ne. Co to kurva je?
Ja nechci resit jak se kdo vyspal a jestli je v pohode, ja chci dopredu vedet, co na motorce muze mimo standard bejt a co ne, propadne co musim dolozit u doplnku.
Zrovna vcera jsem zahlid v televizi, ze docasne pardonujou nacitani chyb u plechovek, ze to musej doladit, mezi radky - pustili jsme neco do sveta, ale nevyzkouseny, a vy se poserte a platte
Kdy uz nekdo z tech smejdu ministerskejch bude viset za koule na nejblizsi stk??


.....co to meleš?? Pochopitelně,že STK je o kontrole techn.stavu vozidla.Ale jestliže má něco udělat,tak by to měl udělat.Nebo to ojebe,a pokud z toho bude průser,tak může přijít STK o licenci.Pokud by jsi ty měl STK,tak by jsi to dělal jak??Ano,nyní jsou všichni z toho vyprdlý,tak čas to snad nějak "vytřídí."

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 19:20 | Nahoru | #1134
6573> ja si tak melu reakci na tvoje nazory "Ale pokud už mechanik uvidí,že jede "nějakej namachrovanej "týpek na STK,tak věř,že si ho vychutná" a potom "Nicméně si plnějí jen to,co ti "nahoře" a Bruselu vymyslely"

vadi me, ze by si me mel technik vychutnavat jen proto, ze se mu satanviproc nezdam.Ja nechci nic vojebavat, uplacet atd., chci jen aby vozidlo zkontroloval podle nejakyho pro me dohledatelnyho (a pochopitelnyho) dokumentu, nic vic, nic min. A kdybych prijel prevlecenej za klauna, tak mu to muze bejt u prdele

Ale snad se to rysuje (dik TomElefant), to je podstatny

1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 19:28 | Nahoru | #1135
Myslím,že jsme z toho všichni moc vyděšený a nejhorší smrt je právě z toho. Je jasný,že to nebude taková pohoda jako dřív,že za pětibábu prošlo auto o kterým by se dalo debatovat jestli patří na silnici. Nejhůř na tom budou plechovky a tam už se to ukazuje(pět aut za den skončí na emisích,4 roky starej meďák neprojde na emisích,....) Dle mýho je to spíš o těch emisích a až na druhým místě(ale taky víc) o technický.Vždyť přeci ikdyž někoho poliši vrátěj za bránou TK a to auto prošlo s čepem v horším stavu(nějaká vůle,ale ne že tam není) a technik na TK potvrdí,že to je závada,ale ne C,tak jak by to mohli dle svého názoru tlačit do toho,že to na silnici nepatří? jedině nějakej znaleckej posudek nebo tak a na to nemaj prachy,aby ho na každý třetí auto nechávali dělat. K mašinám,budeš mít padáky,plexi,páčky,.....podle mě si tě nikdo nevšmne normálně to projde. Jasný,stavba která mlátí do očí,s trubkama vedle hlavy,asi nebude košer,ale dle mýho na normálně vybavejech,nebo doladěných motorkáchnebude problém. Snad budu mluvit pořád stejně v dubnu s laďákama,klínem a padákama

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 19:30 | Nahoru | #1136
2Petr> Tak tohle by bylo krásný

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 20:03 | Nahoru | #1137

2Petr píše: 6573> ja si tak melu reakci na tvoje nazory "Ale pokud už mechanik uvidí,že jede "nějakej namachrovanej "týpek na STK,tak věř,že si ho vychutná" a potom "Nicméně si plnějí jen to,co ti "nahoře" a Bruselu vymyslely"

vadi me, ze by si me mel technik vychutnavat jen proto, ze se mu satanviproc nezdam.Ja nechci nic vojebavat, uplacet atd., chci jen aby vozidlo zkontroloval podle nejakyho pro me dohledatelnyho (a pochopitelnyho) dokumentu, nic vic, nic min. A kdybych prijel prevlecenej za klauna, tak mu to muze bejt u prdele

Ale snad se to rysuje (dik TomElefant), to je podstatny


......tím jsem chtěl jen říci,že jsem byl svědkem,že maník za hlasité podpory laďáku bez "E" dorazí k STK,kde po nepřidělení známky se jako klaun choval.

(reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 20:05 | Nahoru | #1138

-Worm- píše: Myslím,že jsme z toho všichni moc vyděšený a nejhorší smrt je právě z toho. Je jasný,že to nebude taková pohoda jako dřív,že za pětibábu prošlo auto o kterým by se dalo debatovat jestli patří na silnici. Nejhůř na tom budou plechovky a tam už se to ukazuje(pět aut za den skončí na emisích,4 roky starej meďák neprojde na emisích,....) Dle mýho je to spíš o těch emisích a až na druhým místě(ale taky víc) o technický.Vždyť přeci ikdyž někoho poliši vrátěj za bránou TK a to auto prošlo s čepem v horším stavu(nějaká vůle,ale ne že tam není) a technik na TK potvrdí,že to je závada,ale ne C,tak jak by to mohli dle svého názoru tlačit do toho,že to na silnici nepatří? jedině nějakej znaleckej posudek nebo tak a na to nemaj prachy,aby ho na každý třetí auto nechávali dělat. K mašinám,budeš mít padáky,plexi,páčky,.....podle mě si tě nikdo nevšmne normálně to projde. Jasný,stavba která mlátí do očí,s trubkama vedle hlavy,asi nebude košer,ale dle mýho na normálně vybavejech,nebo doladěných motorkáchnebude problém. Snad budu mluvit pořád stejně v dubnu s laďákama,klínem a padákama


....jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

1.3.2016 v 23:02 | Nahoru | #1139

TomElefant750 píše: Kopíruju z jinýho webu, autorem je člověk z TouratechuCZ:
"Před chvílí jsem měl telefonát z instituce, kterou jsem minulý týden zmiňoval - po prostudování všech 580 stránek zákona 24 evropské unie o podmínkách provozu motocyklů, schůzce s ředitelem organizace, která stála za implementací nového provozu STK v ČR a schůzce na ministerstvu dopravy, zveřejní v krátké době jednoznačný "návod" jak to skutečně je podle zákona v případě motocyklů, co jsou nejčastější chyby, které motorkářům nebudou tolerovány (z pohledu úprav motorek) a naopak co je v souladu s našimi i evropskými zákony. Jakmile to bude hotové a vydané, hned se to dozvíte. Nechci psát žádné detaily dokud se na tom pracuje, protože by se to mohlo někde seknout, kdyby se o tom psalo dřív.
Ale v zásadě to je tak, jak jsme si mysleli - u motorek je zásadní obrys (obdélník) opsaný kolem sériové motorky v bodech protínajících konce řídítek (ne zrcátek), předního kola nebo blatníku a nejzadnějšího místa (kolo, držák SPZ, blatník nebo nosič apod.). Pokud máte doplňky typu padací rámy vyrobené v souladu s podrobným nařízením (hrany...) a po montáži NEPŘESAHUJÍ tento obdélník, je to v souladu se zákonem. Tečka.
U vyjmenovaných dílů (typicky světla) platí další podmínky přesně rozepsané a v tom textu bude jasně popsané, proč se co schvaluje a jak a co je a není povolené a jak se to pozná atd. To samé výfuky atd.

Takže u rámů všeho druhu platí ten opsaný obdélník sériové motorky. Dokument by měl být dostupný i různých dalších zdrojích, takže nejzapadlejší STK v horní dolní by měla mít možnost si to přečíst. "

Čau, Tom



ok, takze jestli to dobre chapu, tak kdyz prijedu na STK bez nosice (ten presahuje vzadu), bez podsedlovych brasen (ty presahuji do stran), prip. bez padaku (ty nevim ale mozna taky presahuji riditka), tak sice dostanu STK, ale pokud pak pojedu na dovolenou a dam si na motku nosic ci jen blby podsedlovy brasny, tak me muzou policajti pokutovat, je to tak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti

2.3.2016 v 07:38 | Nahoru | #1140

Bubrak-ZX10R píše: ok, takze jestli to dobre chapu, tak kdyz prijedu na STK bez nosice (ten presahuje vzadu), bez podsedlovych brasen (ty presahuji do stran), prip. bez padaku (ty nevim ale mozna taky presahuji riditka), tak sice dostanu STK, ale pokud pak pojedu na dovolenou a dam si na motku nosic ci jen blby podsedlovy brasny, tak me muzou policajti pokutovat, je to tak?


Jo, supersporty mají docela problém





Ale ono je to jedno-nevím snad o cenduru, které by mělo kufry "užší, než řídítka". Já bych to až tak nepřeháněl, pokutovat tě můžou v podstatě už nyní, ale dělají to? Krom toho, co argumentace, že náklad vyčnívající teprve o 1m dozadu nebo 40cm do boku(tedy dalších 40cm od řídítek) musí být označen. I ty největší hliníkáče mají na šířku jenom 28cm....http://www.bighusky.cz/zbozi/evo4-bocni-velky-al-svarovany-kufr-l/

(3) Přečnívá-li náklad vozidlo vpředu nebo vzadu více než o 1 m nebo přečnívá-li náklad z boku u motorového vozidla nebo jízdní soupravy vnější okraj obrysových světel více než o 400 mm a u nemotorového vozidla jeho okraj více než o 400 mm, musí být přečnívající konec nákladu označen červeným praporkem o rozměrech nejméně 300 x 300 mm, za snížené viditelnosti vpředu neoslňujícím bílým světlem a bílou odrazkou a vzadu červeným světlem a červenou odrazkou. Odrazky nesmějí být trojúhelníkového tvaru a smějí být umístěny nejvýše 1,5 m nad rovinou vozovky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist