1 reakcí na tento příspěvek max.otáčky
a co vlastně chceš?
2 reakcí na tento příspěvek max.otáčky
Naposledy editováno 24.11.2015 20:17:25
V stave ako to máš teraz, to je podľa mňa príliš do ťažka prevod. Tá 6-tka s max. rýchlosťou 190kmh je úplne o ničom prevod a ani ho nebudeš nikdy používať, lebo bude vládať tak akurát dole kopcom po vetre. Ja by som dal 13/40 alebo 12/38 (neviem či 12zub zoženieš). 13/40 a 12/38 je ten istý pomer a aj to vyzerá tak, ako by mitá mohli mať max rýchlosť (okolo 170km/h) :
pohraj sa so stránkou www.gearingcommander.com. Ale zaujalo ma, že na tej stránke boli max. otáčky štandardne nastavené na 10200, tak potom aby tu nebol problém, že to pretáčaš.
Naposledy editováno 28.12.2015 08:12:58
Naposledy editováno 31.12.2015 06:32:13
Přívěru jsem seřídil dole dle návodu na 0,7 mm od pístu a nahoře jsem ji slícoval s vybroušeným výfukovým kanálem. Výfukový kanál je tak otevřený na výšku 16 mm od spodní úvrati při zavřené a 24 mm při otevřené přívěře. Zdvih pístu je 50,6 mm.
http://www.mitoclub....ccensione-centraline
Naposledy editováno 27.01.2016 11:52:03
1 reakcí na tento příspěvek max.otáčky
Samozřejmě je to nikasil.
Nebo překročit 9000 a pak nastává "nirvána" až do 12500 což odpovídá 145 na 4 a 160 na 5. Po přeřazení na 6 to ještě pomalu zrychluje.