3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Televizor zn. technika
DJwasabi píše: J.M.K.> Jen v jednom malinkym bodu s tebou nesouhlasim. Pro mě je tahle absence servisního zázemí v supermarketech naopak velmi často přínosem. Např. menší elektroniku jsem začal v podstatě kupovat už jen v supermarketech. Vždycky přijdu, ženská na informacích nemá ani tucha, tak se mě zeptá: "Chcete nový nebo zpátky peníze?"
Taky uz to neni uplne bezna praxe. Ale presto velmi casto mi to uplne bez kecu na miste vymení A jinak fritak od Tefalu vydrzel 2 roky a mesic, aniz by byl nejak vyrazne pouzivan. Nasledne jsem koupil NoName z Tesca v akci za 300. A slape uz 3 roky bez nejmensiho problemu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Televizor zn. technika
Snad jen jednou v lidlu jsem měl "štěstí", že u zakoupeného vertikutátoru se zadřel motor po ujetí 50 metrů, vedoucí se na nic neptal, rovnou vrátil prachy a šmytec. Zato před lety v Penny akuvrtačka, po měsíci přestal fungovat přepínač reverzace, přijali na reklamaci a po měsíci se uráčili sdělit (musíme Vám vrátit peníze, voni si to tam nechali, nemaj' na to díly". Po tom všem elektroniku a hlavně nářadí v marketech nekupuju, akorát se to prodraží.