1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Karbon je mnohem, mnohem pružnější než hliník...
Co jsem o tom četl, tak karbon je takový, jaký si ho konstruktér přeje. Dá se udělat pružný nebo tuhý podle potřeby, dokonce je možné ho udělat tuhý v jednom směru a pružný v jiném. S tímhle právě zápolili u Ducati, když používali karbonový monokok - nedařilo se jim definovat správně směry namáhání. Buď to udělali příliš tuhé a motorka neměla potřebnou pružnost ve velkých náklonech kdy už odpružení vidlic nemá příliš vliv, nebo byla motorka měkká a nestabilní při výjezdech a v přímém směru. Jakž-takž to vychytali v době kdy od nich odcházel Stoner a protože Rossi si s tím v následné sezóně nevěděl příliš rady, přešli na klasický hliníkový deltabox.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |