Ale teď nevím jestli to byla jen nějaká haluz, nebo co se stalo.. Motorku mám krátce a najel jsem na ní zatím jen tak 2 tisíce km.
1 reakcí na tento příspěvek Zásek větráku
1 reakcí na tento příspěvek Zásek větráku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zásek větráku
ja1 píše: klíčkem vypínáš komplet elektriku..i ventilátor..
To nemusi byt pravda, u nekterych motorek bezi ventilator ikdyz zhasnes motor a vyndas klicek. Ostatne u aut to je stejny a dava to i smysl.
Pravdu ma mozna FiZzer s relatkem nebo mohlo odejit cidlo (ikdyz to vetsinou odejde obracene, ze nespina):
http://www.mototravn...a-4054783045440.html
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zásek větráku
ja1 píše: Slávek-TDM> motorka není auto... ještě jsem takovou neviděl. klíčkem musíš vypnout vše kromě alarmu
Tím vypínáš jen spínanej plus (ovládací okruh relátek), stálej plus (ovládanej okruh) je furt pod proudem...
(Selskej rozum, nutno brát s rezervou, elektrice rozumim jak vegan karbanátku.)
1 reakcí na tento příspěvek Zásek větráku
Třebas při jízdě na okruhu je dobré jedno kolo stroj "dochladit" - nejen motor, ale i brzdy a tak.
Z inší bečky - při těžkých polních pracech (orba) se též nedoporučuje motor traktoru chcípat - v dřevních dobách, kdy nebyly tak kvalitní maziva (tvorba karbonu) to bylo striktně zakázáno.
ja1 píše: Slávek-TDM> motorka není auto... ještě jsem takovou neviděl. klíčkem musíš vypnout vše kromě alarmu
Tak můžeš zkouknout třeba tu mou - taky Honda (VTX 1800). V těhlech vedrech po chcípnutí a vypnutí zapalování si klidně ventilátor sepne - třeba i po minutě, když se to teplo rozšíří k čidlu.
K tazateli - jestli to bylo jednou, tak to neřeš, třeba to byl jen nějakej elektrickej šotek. Jen mašinu chvilku po dojezdu sleduj, jestli se nesepne a jestli jo, tak u ní počkej jestli vypne - je-li ventilátor funkční (má točky a žene vzduch skrz chladič), tak se musí do 1-2 minut zas vypnout - je to fakt chvilička. Kdyby ne, tak holt natvrdo odpoj plusko na baterii, ať ti jí to zas nevyfláká. A pak jít po drátech se zkoušečkou a zjistit co zůstává seklý - v podstatě je možnost buď čidlo, nebo relé - a to vyměnit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |