rád bych si koupil něco silnějšího (mám slabost pro hondy a transalpy obecně), ale bohužel nemám finance na zakoupení nového stroje.
Našel jsem inzerát na prodej TransAlpa XL600V rv 1998, najeto 33 000, nebouraný, pouze lehce odřený, za poměrně hezkou cenu 60000. Tak úplně motorkám nerozumím a rád bych věděl jestli má taková motorka cenu a jestli mi ještě něco vydrží. Najedu tak 8-10 000 ročně. Dál by mě zajímalo jestli někdo neví jakou může mít tento transalp kapacitu nádrže a spotřebu (vejdu se do šesti litrů?). Případně na co bych si měl především dát pozor při koupi.
Předem děkuji
1 reakcí na tento příspěvek TransAlp XL600V rv 1998, má smysl ho koupit?
nesouhlasím, že není do terénu, určitě s tím nemůže krosit, ale do terénu klíďo píďo
do šesti litrů se vlezeš, záleží taky na stavu motorky, chce to vidět a projet se, stejně jako u každé jiné
http://sweb.cz/xl600v/index.htm
1 reakcí na tento příspěvek TransAlp XL600V rv 1998, má smysl ho koupit?
pak stav kotoučů - sada na předek vyjde od goldfrenu 3500, ECB 6tis. stav řetězovky-ukazuje ukazatel už v červeným? je řetěz narezlej=když se nestará o řetěz, jak se stará o zbytek moto? kotouče, řetěz, obutí-všechno tohle může výslednou cenu motorky zvednou o 10-15tis.
můj alp r.v. 99, přivezenej z itálie, krásnej stav, najeto 55tis, za cenu 80tis+bylo třeba měnit pneu-řetězovku-regler-obutí-výsledná cena 100tis s tím, že na hodně dlouho mám klid a motorku v perfekt stavu.
motor jde potichu, nic nerachtá nemlátí, kdybys byl z okolí MB +- 50km, tak si takovej motor co je podle mě ok není problém poslechnout, bys měl jak srovnat.
spotřeba ať jedu 80 nebo 130 pořád 5,4
nádrž 18litrů z toho rezerva 3,5litru
no a jinak klasika, zhodnotit celkovej stav moto, zkusit vytočit všechny stupně, jestli nevypadává nějaká rychlost, není od věci změřit dobíjení, u hondy občas zloběj regulátory, novej 1500 tuším od vape. prohlídnout, jestli nebyla bouraná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp XL600V rv 1998, má smysl ho koupit?
1 reakcí na tento příspěvek TransAlp XL600V rv 1998, má smysl ho koupit?
jinak by mě zajímalo, jak dopadla prohlídka toho TA za 60tis, jestli sem Pedro ještě chodí..
právě jsem se byl podívat na jednoho Transalpa, r.v. 98. Najeto 40.000km. Dovoz I. Vše se mi na něm líbí - zachovalej stav, motor jde krásně, za studena startuje bezproblému na poprvé. Cena 70.000Kč.
Proč sem ale píšu... Při prudkém vytočení na místě se z výfuku lehce zakouří. Je tohle normální? Nebo to značí načnutý motor? Nicméně žádný kapky oleje z výfuku nejdou (odzkoušeno na bílé zdi).
Díky moc za vaše reakce.
Rosťa
Já tomu, že to má těch 49tis. věřím.
-
Takže pokud někdo koupil Alpa třebas se 40tis. km a poleze do motoru, doporučuju vomrknout a proměřit co se dá a to můžem srovnat - prakticky řečeno by měly bejt díly v ještě lepším stavu než sem měl já, pokud to tak ale nebude, jistojistě je tedy u něho stočený tacho.
-
Vzhledem k tomu, že ta motka stála rok venku pod plachtou, než se dostala ke mě, tak bohužel spousta vnější pryžových dílů steřela (kroužky v řetězu, gufírka v kolech, prachovky,.....) takže stavem těchto dílů nemůžu posloužit pro srovnání.
Mám skúseného mechanika a ten mi hovorí, že do 80-100 tísíc nič okrem bežných vecí.
Pri kúpe si skontroluj vyrazené čísla na ráfikoch. Musia byť identické. Ak nie sú, tak stroj bol búraný a kolo vymieňané. Odporúčam si dať vymeniť olej v predných tlmičoch. Motorka sa zmení na nepoznanie. Prajem šťastnú kúpu veľa dobrých kilometrov.
P.S. Obul som Metzelery /80% cesta 20 % terén/. Som s nimi veľmi spokojný.