globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaká je nová R1
28.6.2015 v 17:12
Ahoj,

jel jste někdo třeba v rámci volných jízd na nový R1? Z většiny testu se mi zdá, že to Yamaha možná trochu s tím PR přecenila, protože teda nic moc. To, že jí úplně zhanil třeba Sršeň v Autosalonu http://autosalon.ip.../videa/yamaha-yzf-r1 by ještě tolik neznamenalo, ale že jí na drag racu ujede i 1299 je fakt ostuda :). Navíc ten výkon na brzdě o hodně za ostatními dvěma.


Jaká je nová R1

28.6.2015 v 17:30 | Nahoru | #1
Sršeň umí jezdit na motorce to je pravda ale ty jeho řeči jsou mimo to je potřeba brát s velkou rezervou. Asi mu Námaha nedala motorku zadarmo tak je pomluvil i to je možný.

Myslim že potom co internet obíhaly gayfotky s Duknama si i tak Námaha svou kategorii určitě najde. Honda taky nejni nejsilnější a podiv kolik jich jezdí

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1

28.6.2015 v 18:19 | Nahoru | #2
No sršeň ji zase tak nehanil.. Nechci se ho zastávat, ale jezdit na motorce s 200k s potrhanýma gumama nebude nic moc a to že ta motorka na silnici nebude zrovna konfortní bude pravda. Jinak bych řekl že pokud fakt s tý R1 jde dostat 230 koní tam ten průběh bude zase jinde. Jinak jsem našel i video kde z těch nových SBK vyhrálo BMW před ducati a R1. Ale to je jen sprint a to nic neznamená. Každopádně se mi líbí že BMW je NEJLEVNĚJŠÍ což nebývalo zvykem a přesto je konkurence schopný. Jinak já bych bral 1299 nebo RSV4 RF, protože jsou prostě boží..

Naposledy editováno 28.06.2015 18:21:22

(reakce na) Jaká je nová R1

28.6.2015 v 18:26 | Nahoru | #3

Skresa píše: No sršeň ji zase tak nehanil.. Nechci se ho zastávat, ale jezdit na motorce s 200k s potrhanýma gumama nebude nic moc a to že ta motorka na silnici nebude zrovna konfortní bude pravda. Jinak bych řekl že pokud fakt s tý R1 jde dostat 230 koní tam ten průběh bude zase jinde. Jinak jsem našel i video kde z těch nových SBK vyhrálo BMW před ducati a R1. Ale to je jen sprint a to nic neznamená. Každopádně se mi líbí že BMW je NEJLEVNĚJŠÍ což nebývalo zvykem a přesto je konkurence schopný. Jinak já bych bral 1299 nebo RSV4 RF, protože jsou prostě boží..


tak to se divim, ze ta r1 zustala za nima. a ta 1299 je nadherna

Jaká je nová R1

28.6.2015 v 19:01 | Nahoru | #4
Neřekl bych, že ji zhanil. Prostě je to motorka na okruh a honění desetin. Na normální použití asi moc nebude, proto to hodnocení.

(Ale taky mi přišlo jak kdyby mu pánové z Yamahy něco udělali )

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1

28.6.2015 v 19:10 | Nahoru | #5
Stejně to nemá cenu řešit 99,9% lidí co si tu motorku koupí bude přímo nadšenejch. Budou mít konečně R1 PYČO , šance zásunu se jim zvedne cca 10x a před hospodou jim to bude každej závidět kdo to chtít nebude nekoupí si to stejně tak či tak. Nová motorka s těmahle koněma a všemožnejma vychytávkama pojede stejně tak dobře že v reálu je jen tak někdo stíhat nebude. Dostal mě ale s tim že motorka s těmahle koněma na silnici nepatří asi si nejni jistej aby ho na tomhle někde pak někdo nepojel. Jinak zrovna teda ta záď jak chválí mi teda nějaká extra nepřijde ale na tohle to nejezdí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je nová R1

28.6.2015 v 20:26 | Nahoru | #6
BladeRider> málo lidí dokáže využít ten výkon motorky.. Pokud se bavíme čistě o výkonu na zadním kole, tam ho využiješ jen na rovince.. Když vezmu výkon motorky jako celku, tzn motor podvozek s elektronikou atd, tak to v provozu výkon využije velmi malý procento pilotů..

Jaká je nová R1

28.6.2015 v 20:30 | Nahoru | #7
lepší reklama je, že český závodník co si ji koupil s ní za chvíli vyhrál poslední závod AA v Rijece lepší PR než autosalon ;)

(reakce na) Jaká je nová R1

28.6.2015 v 20:30 | Nahoru | #8
hlada03> Tak dneska si lidi spíš myslí že ten výkon využijí.. Ale nebejt toho "pocitu" tak si tu motorku nikdo nekoupí

Kamikadze-Ace> Jo jenže to je závodník a ten tu motorku opravdu využít dokáže..

Naposledy editováno 28.06.2015 20:30:53

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1

28.6.2015 v 21:57 | Nahoru | #9
Co ten krouták nižší jak u 1098 z roku 2007? Pořád jen víc koní, ale při kolika otáčkách?

Naposledy editováno 28.06.2015 22:13:57

Jaká je nová R1

28.6.2015 v 22:28 | Nahoru | #10
a ještě k tomu "testu".. já to nesleduju, tohle jsem omrknul a teda hrůza... o motorce toho moc neřekl

Jaká je nová R1

28.6.2015 v 22:42 | Nahoru | #11
Vždyť v tom autosalonu o ní nemluvili vůbec špatně, je to prostě stroj na okruh nebo prostě na ten styl jízdy (můžeš tak jezdit i na silnici, jen je to pak o hubu). Podobně vyzněla i recenze od frantíků, kde se na ní projel i Zarco.

Ale pokud ta motorka neumí rychle po rovině, jak píšeš, tak je něco špatně, papírově na to má a na rovinkách se získává nejvíce času, tam prostě musí držet krok s báwem, jinak je to špatně.

(reakce na) Jaká je nová R1

28.6.2015 v 22:45 | Nahoru | #12

hlada03 píše: BladeRider> málo lidí dokáže využít ten výkon motorky.. Pokud se bavíme čistě o výkonu na zadním kole, tam ho využiješ jen na rovince.. Když vezmu výkon motorky jako celku, tzn motor podvozek s elektronikou atd, tak to v provozu výkon využije velmi malý procento pilotů..



No však píšu co vše to splňuje to že s tim někdo pojezdí pepíka to je legrace. Většině to bude stát víc před hospodou a tam je důležitý aby to mělo koně a jelo to 300 Proto do knajpy jezdim na motorce s ručičkovejma budíkama s hodnotou 300 a alespoň se furt každej fůl neptá kolik to jede Když je hezky je i praktický mít na tom starou gumu a půlku jí hned při přijezdu pustit do otevřenejch dveří.

(reakce na) Jaká je nová R1

28.6.2015 v 22:49 | Nahoru | #13

-666- píše: Co ten krouták nižší jak u 1098 z roku 2007? Pořád jen víc koní, ale při kolika otáčkách?



Kroutak je vicemene danej objemem, takze je jasny ze 1100 je jinde nez 1000....

Jaká je nová R1

29.6.2015 v 07:46 | Nahoru | #14
Výkon na brzdě proti ostatním nic moc, ale on je prostě asi velice slušně použitelnej.. :)


Naposledy editováno 29.06.2015 07:46:40

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1

29.6.2015 v 09:08 | Nahoru | #15
assassin: Věřim, že si prostě neměl čas napsat celou pravdu. To co si napsal jde napsat i o výkonu a zase to bude jen část pravdy. Jde o to, že ne každý chce stavět motory jak pro autíčka na vysílačku. Hurá do otáček a máme výkon

Naposledy editováno 29.06.2015 09:09:58

(reakce na) Jaká je nová R1

29.6.2015 v 11:16 | Nahoru | #16

-666- píše: assassin: Věřim, že si prostě neměl čas napsat celou pravdu. To co si napsal jde napsat i o výkonu a zase to bude jen část pravdy. Jde o to, že ne každý chce stavět motory jak pro autíčka na vysílačku. Hurá do otáček a máme výkon



Spíš naopak Assasin napsal v té větě skoro kompletní pravdu a tvůj příspěvek lehce ukazuje na neznalost rozdílu krouťák a výkon.

Kroutící moment je skutečně u atmosférických motorů takřka výhradně věcí objemu. U aut cca lehce pod 100 Nm na litr objemu a u moto lehce nad tuto hodnotu. Pokud to tedy zjednoduším. Výkon je ale něco úplně jiného. Je to násobek krouťáku a otáček. Tudíž vyšší otáčky vykouzlí vyšší výkon. Všimni si, že třeba R1 má skoro stejnou hodnotu Nm u všech generací. Ale výkon šel nahoru o 50 koní. Je to právě tím, že motor dokáže točit větší otáčky. To je právě ten vývoj :).

2 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1

29.6.2015 v 12:57 | Nahoru | #17
Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.

(reakce na) Jaká je nová R1

29.6.2015 v 14:16 | Nahoru | #18

-666- píše: Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.



Divíš se tu, že dvouvál 1100ccm má vyšší krouťák než 4 hrnek 1000ccm. Navíc po tom, co ti to člověk, co se hrabe v motorech, vysvětlí proč to tak je ho bez argumentů odpálkuješ a dál mudrcuješ. Po tom všem skutečně očekáváš, že tě někdo bude brát vážně a na internetové diskuzi bude rozebírat tvůj příspěvek?
Nebo reálnější scénář, prostě tu jen provokuješ a doufám, že se někdo chytne .

Jaká je nová R1

29.6.2015 v 15:08 | Nahoru | #19
Kde sem napsal, že se divím, že má dvouvál větší krouták? Nikomu tu nic nevracim, s assassinem souhlasim, jen bych to doplnil. Co to je za reakce jakej sem já? Nemám chut se hádat, pardooon.

Naposledy editováno 29.06.2015 15:25:39

Jaká je nová R1

29.6.2015 v 17:44 | Nahoru | #20
187 - 190PS (podle toho, kdo to měřil) na zadním kole v čistý serii mi teda málo nepřijde...

BtW on ji nepohanil. Řekl jen, že ta motorka je do provozu na hovno. Což je pravda. Ale na okruh bude super a tam patří. A na okruhu to debilní ABS každej ideálně vyhodí nebo alespoň v nejhorším vypne.

Naposledy editováno 29.06.2015 18:00:33

(reakce na) Jaká je nová R1

29.6.2015 v 18:05 | Nahoru | #21

-666- píše: Michale, zkopíruj mi prosím přesně moje slova, se kterými se mnou nesouhlasíš. Nikoho slova nevyvracím, jen dodávám, že to celé není jen čistě o objemu, který ale určitě hraje podstatnou roly. Dva motory o stejném objemu ale rozdílné konstrukce můžou mít značně rozdílný krouták. Prosím, napiš mi důkaz, že to tak není, když máš kuráž hodnotit moje znalosti o motorech. Tvým komentářem jak jde výkon ruku v ruce s otáčkami jen potvrzuješ moje srovnání s vysokootáčkovými motory v autíčkách na dálkový ovladání.



max hodnota krouticiho momentu bude u tech motoru zhruba stejna, teda samo pokud ta konstrukce nebude uplne odlisna (jine palivo, jiny kompresni pomer..) pokud pujde o pocet a usporadani valcu, bude v podstate zaviset jen na objemu.

nasledne ta konstrukce rozhoduje o tom do jak vysokych otacek motor ten kroutici moment udrzi a cim vyse to bude, tim vyssi vykon .. protoze jak psal Michal - vykon = kroutak x otacky (brano do detailu tak ne otacky ale uhlova rychlost) ... tzn podctvercovy, vicevalcovy....atd...

spis mi najdi dva motory rozdilne koncepce, podobneho urceni se stejnym objemem s zasadne rozdilnou hodnotou max krouticiho momentu...

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1

29.6.2015 v 18:18 | Nahoru | #22
radi5, v tom prvním videu od Frantíků říkají hned na začátku, že se žádný stunt riding nekoná, protože na předek abs nejde vypnout.

Edit - koukám na video od Sršně, který říká, že si ho vypnul. Tak to opravdu nevím, jak udělal. Na internetu jsou pokusy s pojistkama, předěláním ECU, ale Pepa je asi jediný, kdo to dal komplet z palubovky

Edit2 - jinak se vzhledem souhlasím, předek se mi nelíbil od první chvíle, kdy R1 představili a cestu jsem si k němu nenašel.

Naposledy editováno 29.06.2015 18:40:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je nová R1

29.6.2015 v 21:05 | Nahoru | #23

KubaNěco píše: radi5, v tom prvním videu od Frantíků říkají hned na začátku, že se žádný stunt riding nekoná, protože na předek abs nejde vypnout.

Edit - koukám na video od Sršně, který říká, že si ho vypnul. Tak to opravdu nevím, jak udělal. Na internetu jsou pokusy s pojistkama, předěláním ECU, ale Pepa je asi jediný, kdo to dal komplet z palubovky

Edit2 - jinak se vzhledem souhlasím, předek se mi nelíbil od první chvíle, kdy R1 představili a cestu jsem si k němu nenašel.



Také se tomu divím. Možná přemluvil jen zadek, aby se nechal dát bokem, protože ani Šilera jsem v jeho videu neviděl dělat žádné hovadinky.
Osobně, ABS v teorii super myšlenka a líbila by se mi, ale ty kila navíc, hodně z nich často přímo na předním kole a výsledek, kdy motorka prostě brzdí déle, to je špatné a když to pak nejde vypnout, je to konec a ve výsledku motorka, kterou bych nikdy nekoupil .

(reakce na) Jaká je nová R1

30.6.2015 v 08:35 | Nahoru | #24
Mr.Dreamer> Bohužel bych řekl že tohle je budoucnost.. Furt všude píšou jak někdo nezvládl dobrzdit tak tam to ABS serou pořád a za chvíli prostě nepůjde vypnout nijak. Bohužel u motorek typu R1 kdy musíš např. na okrhu brzdit fakt hodně je to spíš věc dost na pytel.. Takže jak to teď půjde vlastně vypnout? přehrát celou ŘJ, nebo to vzít kladivem?

Jaká je nová R1

30.6.2015 v 09:56 | Nahoru | #25
Koupit YEC jednotku a ABS vyhodit na smeťák, pokud to jde. Pak dát klasickou závodní pumpu + hadice a je to...

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je nová R1

30.6.2015 v 13:11 | Nahoru | #26
Tak jsem koukal do manuálu a opravdu to asi vypnout nejde. Jestli je to tak,
ať jde Yamaha tedy někam. Prodávat za půl mega motorku, která má jezdit primárně na okruhu a udělat tohle.

(reakce na) Jaká je nová R1

30.6.2015 v 14:59 | Nahoru | #27
Ještě by mě zajimalo jak je na tom verze M...

Jaká je nová R1

7.7.2015 v 16:18 | Nahoru | #28
Todle na silnici nevyužije nikdo a na okruhu jen pár borců, proč to asi narvali tak moc elektronikou, kdyby ne tak to skáče jak RC8, nemám rád tydle user friendly motorky :D zbytečný kupovat tak silnou mašinu......to máte jak ti týpci b bibli zatáčení...taky házali ramena jak maj překoňováno a pak je rozbrečel ten typas skoro na 1 buchu :D prostě, hezký, svezl bych se, ale domů bych to nechtěl :)

Naposledy editováno 07.07.2015 16:19:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35674 Dnes v 17:48 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist