Jak byste to řešili? Koupit novou/použitou hřídel a nechat vyměnit spolu s dalšími věcmi, které budou potřeba (ložiska, těsnění, atd..), Koupit druhý motor, do kterého člověk nevidí, vyměnit ho a ten druhý nechat na díly, nebo to sprostě zavařit pokud to jde a výměnu provést až po sezóně?
A ještě jedna otázka, znáte někoho schopného na Severní Moravě, kdo by to zvládl a udělal poctivě?
edit: fotky
Naposledy editováno 17.06.2015 00:12:29
1 reakcí na tento příspěvek Výstupní hřídel Transalp 650
Vlastně jsem to sem dal i z důvodu, že výše tady v diskuzi se řešilo vymezení axiální vůle kolečka. Tak mne napadlo, jestli třeba u dokupovaných koleček tato guma třeba nechybí. Nicméně předpokládám, že tam to řeší jiným tvarem kolečka - nálitek atd. By mne zajímalo (až to budu muset řešit) pokud tedy u druhovýrob ta vulkanizace není, jak moc to může / nemůže vadit.
Naposledy editováno 23.12.2018 23:30:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |