paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 08:05 | Nahoru | #1
Jinak u vývodu z pumpy není na odlitku ten prstenec co maj jiný moto, prostě Itálie...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 08:39 | Nahoru | #2

dewwil píše: Jinak u vývodu z pumpy není na odlitku ten prstenec co maj jiný moto, prostě Itálie...



Však lepší když vylítne hadice než aby se to protlačilo bůhvíkam...

A toho čmuchala vejfukovejch plynů v chladící kapalině k dispozici nemáš? Jestli to fučí do vody nebo ne.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 08:48 | Nahoru | #3
dewwil> aby to vyrazilo hadici s funkčním víčkem od chladiče, musely by být hadice za chodu motoru jako kámen. Tedy tlakovaný motorem, hlavou (možná, ale opravdu možná ze skříně v případě zacpanýho oddechu)
Mám zkušenosti s prasklou hlavou na VW a tam to během 5 min v zátěži natlakovalo hadice tak, že praskaly. Pokud nejsou jako kámen a jdou normálně mačkat, tak bych viděl problém v pásce, nebo oklouzaným povrchu hadice vs. příruby.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist