kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim: no max to muzem zmerit jak chudý to je. Klidne muzem ochudit moje tl a nemyslim si ze začne nejak zásadně cukat... ale klidne si muzem zateoretizovat. Proc v ducati delaji neco co funguje a neco co ne a proc to meni jednim a druhym smerem netusim.. dnes jsem treba slysel neco o tom ze starší duc maji uz nove v sérii static sag pres 20mm vzadu - tzn strasne moc a panigale “0” a proto vsem prijde “harsh” - z jakyho duvodu je to jednou uplne obracene nikdo nevi... asi se střídají konstruktéři jako v automotive? Slysel jsem i nejake “zákulisní” historky o vývoji ve WP .. taky legrace. Na rozdíl od Andreaniho, tady nelituju ani jedne utracene libry.
Naposledy editováno 07.03.2019 20:21:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pripadne trombon na h2 (ne h2r, tam je fajne)
E: e
Naposledy editováno 07.03.2019 20:16:39
assassin píše: Ivos: jo libi. Stejne jako origo vyfuky na gsxr1000k7 treba. Aftermarket je tvarové “nudnej” - valec, ovál, nebo tak neco... a k “tvarove komplikovanymu” designu tehle moderních motorek mi sedi to co maji v sérii
Attim: no max to muzem zmerit jak chudý to je. Klidne muzem ochudit moje tl a nemyslim si ze začne nejak zásadně cukat... ale klidne si muzem zateoretizovat. Proc v ducati delaji neco co funguje a neco co ne a proc to meni jednim a druhym smerem netusim.. dnes jsem treba slysel neco o tom ze starší duc maji uz nove v sérii static sag pres 20mm vzadu - tzn strasne moc a panigale “0” a proto vsem prijde “harsh” - z jakyho duvodu je to jednou uplne obracene nikdo nevi... asi se střídají konstruktéři jako v automotive? Slysel jsem i nejake “zákulisní” historky o vývoji ve WP .. taky legrace. Na rozdíl od Andreaniho, tady nelituju ani jedne utracene libry.
Ten origo vejfuk na novym Tuonu ma este jednu chybu a to, ze je tak velkej, ze s nim vsichni skrtaj vo zem. Uz proto bych ho vymenil, to by me sralo. A dneska uz i aftermarket vyfuky maji nejaky tvary, není to jen oval nebo valec, teda pokud se nebavime o RP runing, tam nejak zamrzli v case...
Ad ty normy, ja teda cekal nejakej sofistikovanejsi popis
Jak je to s tom sagem? Ja mel za to, ze statickej sag 0 je spatne, stejne tak jako moc velkej. A co WP a co Andreani? Podel se s nama, jestli to teda neni obchodni tajemstvi
Naposledy editováno 07.03.2019 21:21:12