kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A i jsem snad psal, že samozřejmě by bylo lepší a správně, kdyby to nebralo nic, s tím souhlasím. Jen to beru jako realitu. Vy jste se do mě pustili s "PETTA", co že to jsem za asi pitomce, když to akceptuji a že se snad někomu tady vysmívám nebo co, což není pravda. Myslel jsem, že fóra jsou od toho, aby se tu sdělovali různé zkušenosti a rady a ne aby se jen plkalo o tom, co kde "kdo slyšel" a "známý říkal" a podobně. Myslím, že je dobrý si na fóru i normálně pokecat o blbostech, ale je taky dobrý, když je to sem tam proložený i něčím užitečným, ze skutečné reality. A zas takový zastánce značky nejsem, aby bylo jasno. Až se mi to začne srát a haprovat třeba servis, klidně budu hanět a lamentovat a klidně pak, pokud nebude chyba napravena, i shánět jinou značku motorky, klidně KTM, protože se mi zase až na detaily i líbí a hlavně ten jízdní projev LC8 jak jsem psal (jezdíme nejčastěji společně s bráchou a kamarádem - SA1190 a SA1290). Zatím ale nemám důvod.
Navíc jste se do mě pustili, že 0,1 - 0,2ltr oleje je pro Vás neakceptovatelný a tak dále a pak jsi schopný v příspěvku č.38457 napsat "Ono při dnešních intervalech výměny (u KTM 15tis, u Ducati myslím stejně) to při spotřebě oleje 0,2l/1000km znamená 3 litry mezi výměnami a to jsou cca 3/4 celé náplně. Takže litr mezi výměnami beru taky v pohodě, jenže to se pohybujeme někde jinde. Samozřejmě normálně uvažující člověk ten olev vymění ještě jednou v polovině intervalu.".
Takže pokud tomu dobře rozumím, litr akceptuješ, ale mnou zmiňovaný 1,5ltr už je moc a neakceptovatelný?? (při výměně po 15000km, já měním podstatně dříve, takže doleji mezi výměnami do litru. Tak si v tom udělej pořádek, než začneš někoho ztrapňovat hochu .
Hele neber to tak, že jsem se naježil, urazil, zasekl nebo něco takovýho, mě takový věci fakt nerozhoděj. Nakonec si dokonce myslím, že to mám v hlavě hozený dost podobně jako Ty, taky jsi psal o nějakých mouchách na KTM a přesto sis jí koupil a jsi s ní spokojený a máš ji rád. A tak to je správně a dobře, myslím totiž, že to tak je s každou motorkou, vždy něco odpouštíš nebo neřešíš a když už to není technický problém, jako třeba ten olej, tak je to třeba nevhodnost k nějakému jinému účelu, než k jakému ji hlavně používáš (myslím třeba cestovní enduro a jeho použití na třeba blbnutí na asfaltu kolem komína například). Prostě děláme kompromisy a jde jen o jedno - aby se nám motorky líbily, abychom vyčistili hlavu a měli je rádi, ne? Tak to neber jako kritiku, jen jsem musel reagovat, když o mě někdo něco píše a není to až tak pravda používá mě jako argument pro svou při (ve Tvém případě se Zmulinem )
A Zmuline díky, Ty jsi mě asi pochopil, jak jsem to myslel a zastal jsi se mě, stejně jako Frennky.
Čau
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A ano, 1L spotřeby oleje na 15tkm je hodnota, se kterou bych byl ochoten se smířit. Neříkám, že by se mi to líbilo, ale je to méně, než 1dcl/1000km a s tím se dá nějak žít. A stejně tak ano, cokoli nad už bych dost řešil, zejména u motorky za takový peníze (ale úplně obecně, pokud mám novej stroj, čekám, že to olej prostě nežere).
Udělat kompromis je zcela něco jiného, než mávnout rukou nad spotřebou oleje. Tolerovat můžu věci, které nejsou technická vada, nebo si nadívat sám sobě, že jsem si koupil blbou motorku, viz jak píšeš např. k jinému účelu. Ale to je moje blbost, nezkušenost, neznalost. Technická závada, a to spotřeba oleje je ať je jakákoli, je prostě závada a výrobce by ji měl řešit.