globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 15:45 | Nahoru | #1

dakarista píše: FiZzeR> mel jsem to na 4 hodiny a i tak jsem tomu motoru nepřišel na chuť. Ale ten zbytek byl pecka a fungovalo to super. Vzpomněl jsem si na tom na Tuono a bylo to úplně stejné. Jen tohle jelo nahoře víc...

A co ty, není ti smutno po RSV V2?



Občas jo. Ten čtyrvál ačkoli letí jak hovád, tak je takovej nijakej. Jako benzín proti TDičku, sice reálně letí víc, ale pocitově je mrtvej
A dost akutně mi chybí to chrochtání zpod nádrže, když jsem v sedmi tisích otočil plnej

Naposledy editováno 18.04.2018 15:46:44

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 15:55 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: Občas jo. Ten čtyrvál ačkoli letí jak hovád, tak je takovej nijakej. Jako benzín proti TDičku, sice reálně letí víc, ale pocitově je mrtvej
A dost akutně mi chybí to chrochtání zpod nádrže, když jsem v sedmi tisích otočil plnej



Čtyrválec, byť by byl jakkoliv výkonný či uřvaný, nikdy nebude tak bavit a dunět, jako V2. Už to tu bylo napsané mnohokrát, ale já bych už prostě 4-válcovou motorku nechtěl. V2 a nebo V4. To jsou motory, se kterýma si svezení užívám daleko, daleko víc. A baví mě..

A nevěřil bych, jaký bude rozdíl V4 aprilia a V4 DUCATI. Ne tak uplně v projevu (tah či výkon) ale ve zvuku! Ten se DUC vyjímečně povedl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2018 v 16:55 | Nahoru | #3
FiZzeR> ten zvuk je hodně návykový, také mi chybí. Nejvíc mě bavil u Tuona a Futuru... a u Futuru to bylo někdy slyšet ještě víc než u Tuona ...

A když to srovnám, tak Futura byla dole dost pružná a bez vybrací. Zvládla jet od 3000.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist