kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Freedom> jj mela by bejt teoretick vostrejsi a hlavne skoro beze ztrat (lepsi treni protoze je sucha, mensi ztraty tcenim protoze nemusi cvachtat volejem,... )
nejaky "umely kitovani" bez dalsich/vetsich uprav celyho motoru je samozrejme blbost, to jsou upravy jak kupovat adidasky beznohymu
PetrS> jj treba versastep dela moc pekny (dokonce i na moji NC30, i kdyz teda kdyz uz pominu financni stranku, nemyslim si ze by to u takhle malyho 4V k necemu bylo) ale na dukatky je delaj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kerut píše: PetrS> ... i kdyz teda kdyz uz pominu financni stranku, nemyslim si ze by to u takhle malyho 4V k necemu bylo ...
Já ji chtěl dávat i na 250tku, s kterou jsem občas jezdil na okruh, jen ji nikdo nevyráběl. Je teda pravda, že u takhle slabého stroje dává ten antihop smysl jen na okruhu, protože na silnici je ta motorka tak slabá, že nikde žádnou velkou střelbu jet nejde.
Co se týče výrobce, tak teď mám antihop od Suttera a nic lepšího jsem ještě nejel.