paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

3.1.2018 v 19:08 | Nahoru | #1
Ach jo zase dojeb. Kluci radu jestli nekdo bude vedet. Dal jsem na streeta guickshift. Origo, neni problem. Problem je reverzni razeni. Mel jsem klasicky otocene razeni na tom tisicihranu, otoci se radicka jen o 180st a jedna nahoru a zbytek dolu. Ale tohle s dqs nefunguje. Kdyz bych radil 2,3,4,5,6 dolu, tak se ten quickshift oddaluje. Je to stavene tak, ze kdyz radim klasicky tak se ten quickshift jakoby zmackne a sepne. Kdyz chci reverzni, tak se ten quickshift jakoby roztahne a nefunguje to. Snad jsem to napsal aspon trochu srozumitelne. Prikladam foto origo nastaveni tak, jak to funguje. Kdyz prohodim na tisicihranu razeni naopak, tak to nepujde. Napada vas neco? Sorry za diakritiku jsem na mobilu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.1.2018 v 19:21 | Nahoru | #2
DoktorARO> no ono to fungovat bude,... Ale při podřazování
Budeš mít první SFko s QS dolů... Sice vočešeš převodovku... Ale nikdo jinej to mít nebude.
Myslím, že na tohle nic "jednoduchýho" nebude, budeš se muset vrátit ke standardnímu řazení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist