paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.9.2015 v 21:30 | Nahoru | #1

zmulin píše: Attim> Na Pirelli a Michelin jsem psal.Zatim bez odpovědi,tak uvidíme.
Každopádně si ty gumy z MotoGP možná už trochu démonizuješ...Jako dávaj do toho nejvíc co uměj asi určitě vždycky.Na druhou stranu je ta adaptace novýho dodavatele vždycky celkem bez problémů,takže to zas takovej problém pro dobrou fabriku vyrobit nebude.A myslíš,že se na dromu nikdy přez káma padáju k těm pryžím,nebo něčemu kurevsky blízkýmu nedostal? Ty gumy maj napečený,aby odpovídaly zhruba daným okruhům a to co zbyde se asi nerozemele na skládku,ale někdo to odjezdí.To se možná dělalo dřív,když bylo v seriálu víc značek...

p.s.:To pečení na míru bylo na danej styl jezdce,jeho váhu atd.,jenže to rozhodně nedostávali ani všichni ze špičky,takže pak bylo zajímavý pro inženýry určitě,když frajer na gumách na míru dostal za uši od jinýho,kterýmu zas tak vyhovovat neměly...Jako tady šlo už "jen" o další setiny a nemá to nic s podstatou tohohle dohadování..


Se mi zdá, že trochu couváš
Nic nedémonizuju, jen prostě nevěřím tomu, cos napsal, minimálně proto, že i tenkrát MGP guma vydržela max závod a to ještě měli kvalifikační gumy, který vydržely třeba jen jedno ostrý kolo. Z toho usuzuju, že ta směs (=grip) byla už tenkrát na úrovni a na hony vzdálená nejen tehdejším, ale i dnešním sport-touring pneu. Pečení na míru jen dokazuje fakt, že tomu dávali fakt hodně, někde jsem četl, že nešlo ani tak o pečení pro potřeby jezdce, ale spíš o správnou míru "nedopečení" směsi při výrobě tak, aby při konkrétním závodě a počasí se de facto dopekla během závodu (tedy jeden nahřívací cyklus a konec, pak už z toho byl ten Roadsmart )
Když se přesuneme do současnosti, přečti si někdy co říkají jezdci, kteří přešli z WSBK do MGP: zásadní rozdíl je v pneu, ten grip je o kus dál oproti WSBK a to tam nejezdí žádný homologovaný supercorsy...

Ono bude asi těžký takovou informaci získat, asi jedině od výrobce (pokud nebude nadsazovat a tvrdit, že to tak je třeba jen z marketingových důvodů - ale to už by se pak nebylo vůbec koho zeptat...). Imho ani Rossi nebude mít porovnání, protože na dnešních cestovních pneu nezávodí, takže trochu slepá ulice

Ale aspoň je o čem plkat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.9.2015 v 21:41 | Nahoru | #2
Attim> nema R1 v serii aspon ty sportsmarty2? to ted cpou na hodne masin. A rossi na civil yamahach kvuli reklame obcas musi jezdit

Naposledy editováno 30.09.2015 21:42:04

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.9.2015 v 22:21 | Nahoru | #3
Tak mi z kluka asi roste motorkář...




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.9.2015 v 23:49 | Nahoru | #4

Attim píše: Se mi zdá, že trochu couváš
Nic nedémonizuju, jen prostě nevěřím tomu, cos napsal, minimálně proto, že i tenkrát MGP guma vydržela max závod a to ještě měli kvalifikační gumy, který vydržely třeba jen jedno ostrý kolo. Z toho usuzuju, že ta směs (=grip) byla už tenkrát na úrovni a na hony vzdálená nejen tehdejším, ale i dnešním sport-touring pneu. Pečení na míru jen dokazuje fakt, že tomu dávali fakt hodně, někde jsem četl, že nešlo ani tak o pečení pro potřeby jezdce, ale spíš o správnou míru "nedopečení" směsi při výrobě tak, aby při konkrétním závodě a počasí se de facto dopekla během závodu (tedy jeden nahřívací cyklus a konec, pak už z toho byl ten Roadsmart )
Když se přesuneme do současnosti, přečti si někdy co říkají jezdci, kteří přešli z WSBK do MGP: zásadní rozdíl je v pneu, ten grip je o kus dál oproti WSBK a to tam nejezdí žádný homologovaný supercorsy...

Ono bude asi těžký takovou informaci získat, asi jedině od výrobce (pokud nebude nadsazovat a tvrdit, že to tak je třeba jen z marketingových důvodů - ale to už by se pak nebylo vůbec koho zeptat...). Imho ani Rossi nebude mít porovnání, protože na dnešních cestovních pneu nezávodí, takže trochu slepá u

Ale aspoň je o čem plkat



Ta zmínka o nedopejkání je v odkazu tušim z okruhářů tady pár stránek z5
Tehdejší sporttouring gumy jsem ani nezmiňoval.Ten rozdíl v průběhu času bude furt podobnej.Mluvim pouze o dnešních vs. ostrý historický.Tehdy taky byly ty gumy nabalený větší vrstvou pryže,aby ten závod vůbec vydržely,páč při srovnatelnym gripu mnohem víc "tekly"...
A nikam necouvam.Jen nevim,jak to udělat,aby Vale obul na GP500 dobrá teda Sportsmarty a pojezdil trochu to Brno co to půjde.Pořád si myslim,že dá srovnatelnej čas,jako na tehdejších speciálech.Přinejhorším by zajel jako s CRT.A na začátku jsem psal,že ta SMĚS je srovnatelná gripem,takže kdyby se použila stejná směs,akorát by jí muselo bejt na závod trochu víc,tak dá ta guma obstojně i ten závod.

Ale hlavní je fakt,že je aspoň o čem plkat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist