globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 10:28 | Nahoru | #1

assassin píše: BlackSabbath> hezka teorie, ale muzu uvarit podobnou s tim, ze Suzuki na to aby byla konkurenceschopná potřebovala mraky aftermarket dílu, zatímco r1 zajela to same v sérii (delam si prdel, ale je to skoro fakt, tam se dal jinej zadni tlumic a stacilo)
Nebo dalsi teorie, ze GSXR krupnul ram nebo umrel motor a proto se to prodává na dily. Konkurenční motorky jezdi, tak se prodávají jako celek

Ono na TL je základna tuning dílu vetsi nez u ostatnich stroju, fanouškovská základna “ladicu” je velka. A neni tom tim, ze by jich bylo vic nebo byly lepsi… proste se to nejak sešlo, ze fanoušci Suzuki jsou spis “laidici” nez “jezdici” - moje osobni zkušenost je takova, ze az do opravdu vysokého levelu na te technice temer nezalezi. Na OEM zajede 90procent pilotů to same nebo dokonce lepe nez na nasypanem stroji. Drahy komponenty posunou az opravdu rychle piloty.

Ja jsem samo v kontextu okruhovych pilotů ultramrdal, ale u me mezi seriovym motardem a nasypanou motorkou nebude rozdíl ani jedna vteřina…


Tak asi budeme muset zjistit od lidí na okruzích, jak to tenkrát bylo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 10:50 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: Tak asi budeme muset zjistit od lidí na okruzích, jak to tenkrát bylo...



Muzes zkusit treba pernovo racing vlakno. Za me je zbytecne se hrabat v historii…

Nikdo ti nebere ladění uz temer 20let stare gsxr, ma to zhruba stejnej smysl jako moje ladění 25let starého TL - ale srovnávání s dnesnima strojema je uplne mimo.

Pokud se nekdo projede na jednom a na druhem v provozu, muze rict, ze rozdíl neni tak velky - ale to neni technikou, ale tim, ze v provozu nejak zasadne zrychlit nejde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist