paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 08:59 | Nahoru | #1

assassin píše: BlackSabbath> jenze ta fotka nejspis z brzdy neni, podle me nesedi ty krivky spolu… jestli najdu troxhu casu tak to zkontroluju. Blbe je, ze nemaji ani spravne popsane osy grafu, uz to je pro me jasnej ukazatel technicke hodnoty toho obrazku.

Gsxr 1000 byla ve sve dobe etalon a proti tomu tvrzeni nic nemam, ale dnes jsou motorky jinde … a ani to neni tak, ze gsxr byla lehci nez dnesni motorky, jen se proste driv udavaly ty hmotnosti vice optimisticky (vic se lhalo)

Pohotovostni hmotnost kolem 200kg stejne jako mela ta gsxr maji dnes i stroje jako rsv4 a panigale v4 nebo s1000rr… prestoze suchou, tabulkovou maji o cca 10kg vyssi nez gsxr. Jen rikam, ze stavet velky soudy na cislech z letaku/casaku neni moc moudry…


Tak jasný, že to není přímo graf z dyna, ale minimálně graficky upravený časopisem. Klidně najdu doma svoje grafy z brzdy z doby, kdy jsem neměl úpravy.
Já nezpochybňuju, že dnes už sporty nejsou dál. To by bylo trochu smutný, kdyby to tak za 19 let nebylo. Ale je pravda, že to pár let dost stagnovalo. Rozruch udělalo S1000RR, ale ostatní tak nějak zaspali tenkrát. Schválně někdy zajedu třeba k bývalýmu zdejšímu návštěníkovi na hovnováhu a uvidíme, jak moc kecali.
Letáky vůbec neberu. Jen tady byla fiskuze, že K5 tenkrát rozbila konkurenci, tak jsem k tomu jen něco našel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 09:18 | Nahoru | #2
BlackSabbath> vazit tvoje upravene gsxr nedava az tak moc smysl, moje TL je o vic jak 10kg lehci nez slavna k5 a to ma papirove suchou hmotnost kolem 190kg tzn o 25kg vyssi nez k5…

Ono to s tim rozbijenim konkurence neni az tak pravda, vetsina okruharu v te dobe stejne jezdila r1 protoze na dromu byla rychlejsi, srovnani s zx10r se nabizi, protoze byla papirove nejsilnejsi, ale na okruh je na ni konstruckne vse spatne…

Za me byla revolucni stejne k1 … k3-k5 uz byly evoluce a zasadne nemenily pravidla hry, k1 ano…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist