Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Je to tak. Ani hobici na okruzich nemaj sanci pouzit napriklad hyper super carbonovy brzdy, proste nejsou schopny brzdit tak, aby dokazali pouzit tu vyhodu ktery prinasej. O silnicich jezdcich ani nemluve. A s tlumicema atd je to dost podobny.
Za me podle me nejvetsi zmenu kazdej pozna, pokud si koupi pruziny +- na svoji vahu. Za par susnu. Stejne jako misto tuneni motoru pokud se mu zda ze to moc nejede bud zacne radit, nebo hodi dopredu o zub mensi kolecko.
Ale neni to "tolik racing" Jako "ladeni, otevreny vejfuky, brzdeni na brzde, ohlinse, a carbonovy desky"
Na poštu tlumičů, když dáš tbrdsi pero, tak to stejně nepobere tlumeni. Nekde to urcite pomůže a nekde jde i přesadit originál tlumeni. Ale někde je to úplná tragédie a pomůže jen celý tlumič. U Frennkyho by asi to pero + nastaveni stačilo. Ale jak už bylo psáno dříve, neserme, potřebuje zlatého Vohlinsa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.