kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: BlackSabbath> Ty maj nejakej multikompozit.Asi kuli závodům,ze kdybys praštil karbonkou,tak se může rozletet a mas po zavode i když je motorka i ty ready.
E:Ohledně ty váhy.Myslim,ze jde hodně i o vyvážení ty helmy a aerodynamiku.Mam na přímý srovnani tu kilovou Carbon Indy s NXR a Neotecem a zas takovej rozdíl to není. + pro Bellku ze opravdu není hlucna a + pro Shoei,ze jsou i prez svoji vyšší hmotnost na nahaci na celej den jízdy v pohodě
Zkusím to zjistit. To se mně nezdá pravděpodobný, protože myslím X-Spirit I byl carbon a jezdil se na závodech. A to v té době byly dávno zakázaný carbon kola v MotoGP. Přitom carbon kapoty, rámy, kyvky se jezdí běžně. A z kapot je těch střepů nejvíc.
Naposledy editováno 13.03.2024 09:06:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Zkusím to zjistit. To se mně nezdá pravděpodobný, protože myslím X-Sporit I byl carbon a jezdil se na závodech. A to v té době byly dávno zakázaný carbon kola v MotoGP. Přitom carbon kapoty, rámy, kyvky se jezdí běžně. A z kapot je těch střepů nejvíc.
Já to ale nemyslel kuli bordelu na silnici,ale že by mohl odletět kus tý skořepiny,takže nemáš kompletní přilbu,tudíž nemůžeš závodit.Jen taková dumka.