paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2024 v 07:29 | Nahoru | #1

zmulin píše: BlackSabbath> Ty maj nejakej multikompozit.Asi kuli závodům,ze kdybys praštil karbonkou,tak se může rozletet a mas po zavode i když je motorka i ty ready.

E:Ohledně ty váhy.Myslim,ze jde hodně i o vyvážení ty helmy a aerodynamiku.Mam na přímý srovnani tu kilovou Carbon Indy s NXR a Neotecem a zas takovej rozdíl to není. + pro Bellku ze opravdu není hlucna a + pro Shoei,ze jsou i prez svoji vyšší hmotnost na nahaci na celej den jízdy v pohodě


Zkusím to zjistit. To se mně nezdá pravděpodobný, protože myslím X-Spirit I byl carbon a jezdil se na závodech. A to v té době byly dávno zakázaný carbon kola v MotoGP. Přitom carbon kapoty, rámy, kyvky se jezdí běžně. A z kapot je těch střepů nejvíc.

Naposledy editováno 13.03.2024 09:06:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2024 v 09:04 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: Zkusím to zjistit. To se mně nezdá pravděpodobný, protože myslím X-Sporit I byl carbon a jezdil se na závodech. A to v té době byly dávno zakázaný carbon kola v MotoGP. Přitom carbon kapoty, rámy, kyvky se jezdí běžně. A z kapot je těch střepů nejvíc.



Já to ale nemyslel kuli bordelu na silnici,ale že by mohl odletět kus tý skořepiny,takže nemáš kompletní přilbu,tudíž nemůžeš závodit.Jen taková dumka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist