kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: TLs ma spojku s lankem, Tlr hydrauliku... docela casto se to prehazuje ... lanko je lehčí, min problematické a je v nem vetsi cit.
No já to přehodil naopak z TLR na TLS kvůli řidítkům, mám tam nižší a širší a origo lanko jak má u páčky to kolínko se tam odíralo až mi dvakrát prdlo, naštěstí jednou hned při odjezdu z práce a podruhé při příjezdu do práce, takže hned opraveno, pak už jsem se nasral a dal hydrauliku z TLR a je klid