kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: t_freedom> jj, HM sem taky premyslel jako jinou moto po tunakovy.... ale prisel prcek a je po HM
Jeste me napadl stary duke 620, stoji par kc... nebo ty motory nebyly nic moc?
Jestli už další dítě nechceš,tak bude 620 dobrý.Zpěněnou šlehajdou z těch vibrací ho neuděláš
oioi01 píše: t_freedom> jj, HM sem taky premyslel jako jinou moto po tunakovy.... ale prisel prcek a je po HM
Jeste me napadl stary duke 620, stoji par kc... nebo ty motory nebyly nic moc?
A co hsq 610 sm? Do tý bych šel asi já, samozřejmě po důkladný konzultaci ohledně spolehlivosti a servisu s někým, kdo jí má. Ale neslyšel jsem na to nic hroznýho. Jen vyměnit přední světlo a blatník, to je hnus, ale na to to samozřejmě nejezdí. U drz hodně pomůže výměna karburátoru, ale neni to levný, je to sraní, a neřeší to že je to jen 5ti kvalt...
PetrS píše: oioi01> Přesedlej na malé okruhy : )
Rad bych, ale na jihu moravy tu jich moc neni
Asi to proste prodam a co se vyhodneho z tech 4-5 masin v okoli objevi, tak pujdu projet a uvidim... i nejakou v ludru, ten jednoval snad oservisuji i sam, aspon se to konecne naucim....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jestli už další dítě nechceš,tak bude 620 dobrý.Zpěněnou šlehajdou z těch vibrací ho neuděláš
Budu jezdit ve stoje....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 14.05.2018 19:11:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nojo, mladej si myslí, že bude Jendapilkařezač a že ho to vpohodě uživí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Dakarista se ještě nepochlubil?
Nic neříkej, ještě je na cestě z Itálie. Až dorazí, dám foto
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: No co jsem teď tak rychle prelouskal tak asi budu hledat ktm freeride 350
Míň "louskej" a nech si poradit http://www.motorkar...pgr=1205#goto9643888 350 fakt nééé, rozměry máš na FREE ideální a 250/2T je lehoučká, obratná a budeš na ní dělat bleskové pokroky, ale s cenou kolem kila musíš u trochu funkční off-moto počítat, jinak si koupíš PROBLÉM ... a na čínu se vys.. určitě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: PETARDAK> a proč Free350 ne? nějaké problémy nebo oč tam běží?
-je to opravdu slabé/líné/tupé i pro holku tady to KTM s umravňování a uhlazováním motoru z EXC-350 prostě neúměrně přehnala... a otevřít to nejde... jezdí s náma děvčica 60+!!! a rok se trápila na 350, pak si dala říct, koupila 250/2T a najednou v lese letí jak vítr
-je ve skutečnosti o 10kg těžší než 2T a ztrácí tu pointu hravosti a obratnosti (polo)trialky...
-ano, elektronika a komponenty vstřikování jsou zde extra "namačkané" víc se hřejou a víc odchází než u EXC... hlavně u starších kusů...
A obecně slabinou FREE (jak píše ASSASSIN)jsou brzdy, použité z DH kola... fungují dobře a bez problémů, ale jen pokud mají pečlivou údržbu = kvalitní desky, častá rozborka, čištění a mazání, výměna kapaliny...
Naposledy editováno 15.05.2018 13:37:25