globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 10:27 | Nahoru | #31501
Petta> no zrovna u vejfuku v úrovni kol, to mi nepřijde nějaká super výhra. A jak píše dakarista, ty kola by byly znát daleko víc.
Jakkoli se zde bavíme spíš o nutnosti jakoukoli hmotu navíc brzdit, protože touno by utáhlo brutálně i náhradní motor.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 11:36 | Nahoru | #31502
Na kolech usetris sotva kilo, aspon takovy byl rozdil mezi kovanyma a obycejnyma na ducati. Jiste, ze ubrat 5 kg na urovni nadrze by bylo lepsi, ale 5 kilo je dost a v obrovskych rychlostech, ze kterych na okruhu tuono casto brzdi, to bude znat. Bohuzel na dilech, ktery ovlivni teziste, tam se setri spatne a za obrovsky castky. Ram, kyvka, podsedlovka a vsemozny dily z hliniku, ktery jsou frezovany a vsude mozne vybrany a vyvrtany. Tohle je cesta, jak usetrit dost kilo za "par"penez. Ale karbonovy kola jsem na tuono videl, i rozsmelcovany na okruhu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 12:14 | Nahoru | #31503
Petta> já myslím že mašina s těmahle brzdama, výkonem a hlavně 200kg už toho snad ani moc nepotřebuje ...Tuono je nesmysl na dvou kolech, jakkoli úžasně fungující

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 12:31 | Nahoru | #31504
bojs byl by k mání můj touring "jak řikal Drippera lyžařský obleček" - Cordura, membrána, vyjímatelné Sastec chrániče, mrtě kapes, větraček (ikdyž omezených membránou), neponičeno, ježděno mnou dvě sezony tedy cc 18tkm. aktuálně vyčištěno, tedy jak nové. v ceně je i světlovodný kábl kolem krku včetně zdroje a teplá vložka do bundy i s rukávy, jeto minimálně. Outlast podšívka atd. pro místní komplet za 12 litrů.
boužel pro většimu místních medvědů asi nepadnoucí - bo je to standard 52ka (182cm / 90kilo ideál)
bunda
gatě


Naposledy editováno 14.12.2017 13:15:17

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 12:34 | Nahoru | #31505
Lazyfucker> twl, ty jsi horší jak Milo z Hlava 22 ...jednou prodáš svojí ženu i dítětem

Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 12:48 | Nahoru | #31506
Já bych ještě dával na mašinu vojetý gumy viď,bo to máš kilo dole a vypustil z ní tak 2L vody,další 2 kg.......no a kdybych se dostal na předepsanou váhu já,tak je to dohromady zhruba 33kg a celkem zadarmo

Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 12:51 | Nahoru | #31507
Jinak kila dolů i jinde, třeba na sobě (břiše) .....a ano, není za to pár peněz, je to náročnější, ale 5kg dole je opravdu znát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 13:04 | Nahoru | #31508
t_freedom> Jj,Tuono je vrchol evoluce,na který se lidstvo nedostane. Jak jsem tady už psal, že inženýři analyzovali data ze všech Tuono V4,které se k nim dostali do servisů a zjistili,že jen hrstka jezdců využije víc jak 100koní. To ale neznamená,že bych ho nechtěl,někdy,možná,asi

Jinak na sobě už neuberu ani kilo 186cm a 81kg a né a né přibrat

Naposledy editováno 14.12.2017 13:06:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 13:20 | Nahoru | #31509
JollyJoker> Horší bude, až naběhnou ty elektrosračky, to budeme mít po piči, ale barevně si vybere každej, Kawař, KTMák, Ducatista, i bukvice

Naposledy editováno 14.12.2017 13:21:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 13:29 | Nahoru | #31510
dakarista> pořád o těch kovaných přemýšlím, ale za origo chtějí 100 000. to je moc

nevím jestli se dají sehnat nějaké lépe

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 13:33 | Nahoru | #31511
kilo na kolech je hodně, protože se točí a jejich hmotnost se násobí. váha motorky je znát hlavně při překlápění na tuonu 5kg při zrychlování ani při brždění nepoznáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 13:34 | Nahoru | #31512
pycha> to si piš že jo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 14:03 | Nahoru | #31513

Lazyfucker píše: pycha> to si piš že jo



...ááá ...Izák se ozval

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 14:09 | Nahoru | #31514
strakon> To je humus,ty elektromoto...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 14:12 | Nahoru | #31515
pycha> Proč jsem si myslel,ža Tuonech V4 Factory jsou kovaná kola? Za ty prachy...Aspoň že na Brutalky RR a některý R dávají kovaný

Naposledy editováno 14.12.2017 14:12:59

Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 14:13 | Nahoru | #31516
ty elektro jsou snad jen nějaký vtip ne?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 14:18 | Nahoru | #31517

Petta píše: Na kolech usetris sotva kilo, aspon takovy byl rozdil mezi kovanyma a obycejnyma na ducati. Jiste, ze ubrat 5 kg na urovni nadrze by bylo lepsi, ale 5 kilo je dost a v obrovskych rychlostech, ze kterych na okruhu tuono casto brzdi, to bude znat. Bohuzel na dilech, ktery ovlivni teziste, tam se setri spatne a za obrovsky castky. Ram, kyvka, podsedlovka a vsemozny dily z hliniku, ktery jsou frezovany a vsude mozne vybrany a vyvrtany. Tohle je cesta, jak usetrit dost kilo za "par"penez. Ale karbonovy kola jsem na tuono videl, i rozsmelcovany na okruhu..



U Tuono 2008 dělal rozdíl na kolech přes 5kg. U V4 jsou ty kované ještě lehčí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 14:20 | Nahoru | #31518

pycha píše: dakarista> pořád o těch kovaných přemýšlím, ale za origo chtějí 100 000. to je moc

nevím jestli se dají sehnat nějaké lépe



Tak sežeň jeté na RSV4, dají se sehnat rozumně

Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 14:38 | Nahoru | #31519
miminko bych nedal, babu jo
mrknu na Marchesini nebo OZ co bysme dokázali
karbon připadá též v úvahu ?

Naposledy editováno 14.12.2017 14:46:10

Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 15:03 | Nahoru | #31520
karbon je na bežný provoz nesmyl . zřejmě by to nevržel a každý přezouvání kontrola stavu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 15:30 | Nahoru | #31521
Lazyfucker> Zkusím sa trochu vypapkat (183cm/78kg) a vezmu si to na malů Multicu na výlety...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 15:52 | Nahoru | #31522
strakon: me v milane zaujala tahle elektromotorka, je italska, 145koni, dojezd cca 200km v eco modu...


a co se vyfuku tyka, zrovna u vyfuku je to spousta kilo za pomerne malo penez, uz nikde jinde tolik clovek neziska... takze nechapu ten odpor k tehle uprave. samozrejme, ze je idealni, kdyz se odlehci vice dilu ... ale nekde se zacit musi a taky pomer hmotnost/cena se dost lisi. vyfuky a baterka jsou veci ktery jsou levny a velka hmotnost. do stejne kategoria by sla dat retezova sada. kola a kotouce jsou fajn protoze je to rotujici hmota, ale jsou opravdu drahe a hlavne top italsky motorky mivaj uz hodne lehky kola z tovarny, takze odlehcit o par deka za desitky tisic neni taky uplne to ono.
a hlavne je tu jeden detail na kterej uz upozornil zmulin - pneu, jejich vliv na moment setrvacnosti je zasadni a casto cim vic racing, tim tezsi ty gumy jsou....
ono na kazdym dile jde par gramu ubrat, treba Ti srouby.... a v extremu to muze udelat i 50kg... a to se fakt uz poznat da....

Naposledy editováno 14.12.2017 15:58:14

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 16:56 | Nahoru | #31523
strakon> vrchol customizace bude více blesků na kapotě

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 17:05 | Nahoru | #31524
assassin> tahle motorka bude myslím jezdit s seriálu motogp 2019 jako doplňující závod

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.12.2017 v 21:45 | Nahoru | #31525
assassin> to by šlo

Milovníci Italských krásek

15.12.2017 v 10:45 | Nahoru | #31526
poradí někdo kde dobře sehnat ty kovaná kola?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.12.2017 v 11:20 | Nahoru | #31527
dá se někde zjistit hmotnost sériových kol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.12.2017 v 11:30 | Nahoru | #31528
pycha> af1racing.com nebo apriliaforum.com tam se dozvíš vše. Prakticky tam můžeš dát kterékoliv kovaná kola z aprilie od roku 2005 +

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.12.2017 v 11:42 | Nahoru | #31529
dakarista> díky to je důležitá informace, že jde použít vše od 2005.

kupovat z ebay je asi risk?

Stock Cast front wheel: 8.65 lbs (in use '11-'16)

Forged Front Wheel: 6.50 lbs

Stock Cast rear wheel: 14.5 lbs (in use '11-'16)

Forged Rear Wheel: 10.45lbs

tady jsou i rozdíly ale chtějí 2100 dolarů plus clo plus doprava

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.12.2017 v 11:57 | Nahoru | #31530
pycha> necelý tři kila celkem... twl...sice na rotačních částech...ale za 60klacků...no tak nevím kilo vyjde na dvacku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist