kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Jakkoli se zde bavíme spíš o nutnosti jakoukoli hmotu navíc brzdit, protože touno by utáhlo brutálně i náhradní motor.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
boužel pro většimu místních medvědů asi nepadnoucí - bo je to standard 52ka (182cm / 90kilo ideál)
bunda
gatě
Naposledy editováno 14.12.2017 13:15:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak na sobě už neuberu ani kilo 186cm a 81kg a né a né přibrat
Naposledy editováno 14.12.2017 13:06:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
nevím jestli se dají sehnat nějaké lépe
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Na kolech usetris sotva kilo, aspon takovy byl rozdil mezi kovanyma a obycejnyma na ducati. Jiste, ze ubrat 5 kg na urovni nadrze by bylo lepsi, ale 5 kilo je dost a v obrovskych rychlostech, ze kterych na okruhu tuono casto brzdi, to bude znat. Bohuzel na dilech, ktery ovlivni teziste, tam se setri spatne a za obrovsky castky. Ram, kyvka, podsedlovka a vsemozny dily z hliniku, ktery jsou frezovany a vsude mozne vybrany a vyvrtany. Tohle je cesta, jak usetrit dost kilo za "par"penez. Ale karbonovy kola jsem na tuono videl, i rozsmelcovany na okruhu..
U Tuono 2008 dělal rozdíl na kolech přes 5kg. U V4 jsou ty kované ještě lehčí
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
a co se vyfuku tyka, zrovna u vyfuku je to spousta kilo za pomerne malo penez, uz nikde jinde tolik clovek neziska... takze nechapu ten odpor k tehle uprave. samozrejme, ze je idealni, kdyz se odlehci vice dilu ... ale nekde se zacit musi a taky pomer hmotnost/cena se dost lisi. vyfuky a baterka jsou veci ktery jsou levny a velka hmotnost. do stejne kategoria by sla dat retezova sada. kola a kotouce jsou fajn protoze je to rotujici hmota, ale jsou opravdu drahe a hlavne top italsky motorky mivaj uz hodne lehky kola z tovarny, takze odlehcit o par deka za desitky tisic neni taky uplne to ono.
a hlavne je tu jeden detail na kterej uz upozornil zmulin - pneu, jejich vliv na moment setrvacnosti je zasadni a casto cim vic racing, tim tezsi ty gumy jsou....
ono na kazdym dile jde par gramu ubrat, treba Ti srouby.... a v extremu to muze udelat i 50kg... a to se fakt uz poznat da....
Naposledy editováno 14.12.2017 15:58:14
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kupovat z ebay je asi risk?
Stock Cast front wheel: 8.65 lbs (in use '11-'16)
Forged Front Wheel: 6.50 lbs
Stock Cast rear wheel: 14.5 lbs (in use '11-'16)
Forged Rear Wheel: 10.45lbs
tady jsou i rozdíly ale chtějí 2100 dolarů plus clo plus doprava