kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: stev: ty jo vypadaj dobre, ale clo, dph atd a jsem v tom za kilo... a to uz mi prijde docela dost uchylny
spíš tak 75 ne, furt nic?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: spíš tak 75 ne, furt nic?
no dneska jsem to chtel ozivit - umrela mi ta lehka baterka, komplet vytekla. a to novy bitubo malo tlumi. odskok na max je tak asi jako na starym na minimum, na minimu netlumi vubec :( takze ted mam jiny starosti....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e. a tady si můžeš počíst
Naposledy editováno 24.02.2017 23:29:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> to je divný, oboje. Ale není to u toho starý repasí doma? Třeba se to teď chová tak jak má. Je tam znát postupný přitvrzování během nastavování, nebo je něco poznat až na konci?
To si nemyslim, pulka nastaveni je absolutne nepoužitelná a i ten zbytek je malo :( jeste nad tim budu chvili badat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> předpokládal bych že ten starej bude mít mnohem větší odpor než novej. Nejjednodušší by bylo podívat se na jinej novej tlumič jak chodí. Ale tuším že až tak mimo nebudeš a asi je tam fakt něco špatně.
stavim se vyzkouset ten u janka a pak se zkusim domluvit na reklamaci u itala.
hele zhoupnu se na zadku a tlumic vyhodi motorku az do zpetnyho dorazu s vyraznym cvaknutim. kdyz je utlum na nejmin, tak se od dorazu odrazi, kmitne dolu a rubne do dorazu jeste jednou a jeste se zhoupne... tohle fakt normalni neni. sag mam nastavenej plus minus ok na sebe...
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.02.2017 17:05:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> vždyť se tam nic moc nesype. Tlumič má nárok a motor se snažil do poslední chvíle. Já když za rok sám od sebe neřeším 2 až 3 věci, mám absťák
tlumic ma narok? vzdyt je uplne novej....
zmulin píše: assassin> A víš jakej v tom tlumiči máš tlak?
je novej. ve straym (stejny bitubo) tak kdyz nebyl tlak, tak odskok nefungoval kdyz byla stazena komprese, kdyz byla utazena tak ok. tady to na nastaveni komprese nema vliv. na tocitko to reaguje, jen je utlum prilis malej.
tlak plynu na utlum (rebound) muze mit jen takovej, ze se olej neprotlaci za pist a radis mu "uhne" pist v nadobce. to se ale tady nedeje.