Vím že někdy od roku 2009 není v autě povinná, ale dnes mě fakt zvyklal. Taky je fakt, že mě s tímhle autem ještě nikdy nestavěli orgáni, tak nevím co oni na to.
Mám teda otázku na Vás, kdo jezdíte autem NÁKLADNÍM, jak je to s tou přepážkou. Co na to policie? Hrozí nějaký postih? Já sám si myslím, že si jen pan STK říkal tímto o úplatek, protože po několikaminutovém dohadování pronesl: "pro tentokrát vás tedy pustím" ale nějak si to nemůžu odůvodnit.
Vy, kdo víte jak to vlastně je, prosím, napište. Dík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) N1 přepážka
To je otázka pohledu na věc...
Dělal jsem dřív s účtem a daněma docela dost, a pamatuju si zajímavě odlišný přístup v otázce "optimalizace" daní...
Zatímco rakušáci a němci dali do nákladů a odečtu daní pouze věci co tam bez pochyb patřily a evidentně chtěli zaplatit daň, našinci vymýšleli maximum nejpitomnějších veletočů jak daně neplatit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) N1 přepážka
soccer píše: markus>
To je otázka pohledu na věc...
Dělal jsem dřív s účtem a daněma docela dost, a pamatuju si zajímavě odlišný přístup v otázce "optimalizace" daní...
Zatímco rakušáci a němci dali do nákladů a odečtu daní pouze věci co tam bez pochyb patřily a evidentně chtěli zaplatit daň, našinci vymýšleli maximum nejpitomnějších veletočů jak daně neplatit...
je to samozřejmě o názoru, ale nepřijde mi úplně normální, když nejde odečíst daň z osobního auta, ale pouze z "nákladního", jako kdyby se čistě osobní auto nedalo používat k podnikání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) N1 přepážka
soccer píše: markus> Dělal jsem dřív s účtem a daněma docela dost, a pamatuju si zajímavě odlišný přístup v otázce "optimalizace" daní...
Zatímco rakušáci a němci dali do nákladů a odečtu daní pouze věci co tam bez pochyb patřily a evidentně chtěli zaplatit daň, našinci vymýšleli maximum nejpitomnějších veletočů jak daně neplatit...
Není náhodou daňové zatížení průměrně vydělávající populace (dejme tomu "střední třídy") v Německu a Raichu daleko menší?