Z různých důvodů mám dva tipy - dvouvrstvé, jen s termovložkou. Ty kalhoty, co by mi víc vyhovovaly nemají ale na stehnech žádnou ventilaci. Ty druhé mají aspoň na stehně asi 12 cm zip.
A tady můj dotaz na osobní zkušenosti - jak moc se pozná ventilace na stehnech ? Je zásadní rozdíl s nebo bez ? Je to spíš jen marketing nebo smysluplná pomůcka ?
Naposledy editováno 31.03.2016 11:36:23
2 reakcí na tento příspěvek Ventilace textilních kalhot
2 reakcí na tento příspěvek Ventilace textilních kalhot
A k tématu, na riflích mám taky tu ventilaci na stehnech, při pomalém popojíždění o ničem, při rychlejší jízdě to trošku pomůže, ale žádný zázrak. Možná u cordury, ve které se potíš jak v igelitu, je ten rozdíl větší, ale to nemůžu posoudit, na corduře ventilaci nemám
Naposledy editováno 03.06.2015 11:20:10
Komorerth píše: mam katata od nasranu (Nazran Corse) - maju vyjimatelnu vlozku (mal som ju tam raz ked bolo asi 5 stupnov), inak jazdim bez. No a ak pominiem, ze je to Nazran, tak ma to huste krute vetranie. Pod pytlikom sa rozopne zip, ten ide prostriedkom stehna az na stranu dole k lytku kde sa zvycajne odopina nohavica zospodu pre motobotu. Po rozopnuti je to vlastne mesh (tkanina) - ventilacia je peckova a nepotil som sa v tom ani pro 30 stupnoch pri jazdach v autoskole (jazda do 50kmh po meste)
mám ty samé a nemohu si stěžovat ani na značku, mám je už 5rokem a bez té dlouhé ventilace už bych kalhoty nechtěl!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilace textilních kalhot
Komorerth píše: mam katata od nasranu (Nazran Corse) - maju vyjimatelnu vlozku (mal som ju tam raz ked bolo asi 5 stupnov), inak jazdim bez. No a ak pominiem, ze je to Nazran, tak ma to huste krute vetranie. Pod pytlikom sa rozopne zip, ten ide prostriedkom stehna az na stranu dole k lytku kde sa zvycajne odopina nohavica zospodu pre motobotu. Po rozopnuti je to vlastne mesh (tkanina) - ventilacia je peckova a nepotil som sa v tom ani pro 30 stupnoch pri jazdach v autoskole (jazda do 50kmh po meste)
Ty woe a v saune se potis ? Ja jen ze pod tim vetranim je ten jejich igelit zvanej reissa .
Tyhle kalhoty mam taky a jsem ochotnej si je oblict tak do 15 stupnu jinak zdechavam. VE 30tis tupnich to moje pamet uz vytesnila, ...matne si vzpominam ze po 10ti minutovem stani v kolone, jsem hledadl jakoukoliv vodni plochu kde bych se mohl zchladit.
Pokud jedu kolem komína, obleču se podle počasí. Pokud je teplo, beru jeansy, pokud je zima, beru corduru a v tom případě ventilaci nepotřebuji. Když jedu někam na více dní, beru oboje kalhoty, protože bych si stejně nějaký civil bral a ten zastoupí motojeansy. Pak převlékám podle počasí.
Pokud to budeš mít jen jako jedny kalhoty na delší výlet, bral bych s ventilací. Každá díra trochu pomůže, malou přeháňku s tím taky dáš a v lijáku Ti bez nepromoku zateče do každých hader snad s vyjímkou těch v ceně NASA skafandru.
dafikk píše: Mě by spíš zajímal rozdíl mezi Jeansy (na moto) a těmi hadrovýma gatěma. Včera jsem byl jen odpoledne na průletu a pytel jsem měl opocený jak ze sauny. Jsou ty moto jeansy prodyšnější??
Mám jeansy Trilobite a cítím se v tom stejně jak ty. Ve třicítkách zipy pomáhají max. po okreskách, při stání nebo pomalým popojíždění nemají vliv a pařím se jak prase. Někdy si roluju kalhoty nad boty. Aby chránily kolena, ale aby mezi botou a vyhrnutím bylo pár centimetrů holý nohy.