Chci rozměry cca 2 x 1 metr, nebržděný, sklopný, s odnímatelným čelem a s co největším počtem kotvících bodů. V hobbymarketech se dají takové vozíky sehnat něco přes desítku, většinou mají nosnost něco málo přes 600 kg.
Máte někdo zkušenost s těmahle levnejma vozíkama? Stačí to na takový to domácí žvýkání? Kde případně jsou slabá místa? Viděl jsem že si lze třeba přiobjednat za pár tisícovek zesílení nápravy a tím i zvýšení nosnosti a snad i blbuvzdornosti. Má to smysl?
Za každou radu k tématu děkuji. Nesmysly mimo věc mažu.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku
Mám přímé porovnání. Koupil jsem 125ku za 14000, nosnost 750kg, naložím tunu, 12,14metráků a jedu, vozík se jen houpá. Můj strýc si koupil za 9500 110ku, stejnou značku,jako já. Vozík skáče, jak koza (nemá torzky na nápravě) a když jsem na něho naložil obilí, 6 metráků( nosnost má psanou, jako můj 750kg) měl jsem strach, že se vozík posere. Vyzkoušeno, ověřeno, věř mi.
edit: jo a za sebe doporucuju delsi oj a kola vic vzadu,lip se s tou karou couva a nelame se tak, s tou moji se couve blbe, mam oj asi 80cm a loznou 160cm, s tim ze naprava je asi ve 2/3 plochy,ale kdyz pak priprahnes jinou karu tak couves jak kral!
Naposledy editováno 29.05.2015 06:55:32
1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku
Juriáš píše: Určitě s překližkovými bočnicemi, koupil jsem Agados s plechovými a je to jak žvejkačka, už bych tu chybu nikdy neudělal. JK
Jde o to,jaké ty bočnice jsou. Na tom mém jsou plechové (pozink) a nejsou jako žvýkačka. Naopak, proti tchánovi, co má dřevěné, mě přijdou odolnější. Ale třeba s léty začali šidit plech, na tom mém jsou bočnice dobrý. Dokonce jsem si na ně udělal náplatky.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku
A v Albertu ho mají v letáku za 9.599,- takže bez daně necelých 8.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
Danny350 píše: Díval jsem se dneska v Hornbachu na Agados Handy-20 a nevypadalo to, že by se to mělo úplně rozpadnout a že by ten plech byl bláto.
A v Albertu ho mají v letáku za 9.599,- takže bez daně necelých 8.
BACHA - když to hodíš na firmu a odrazíš dph, měl bys pak platit silniční daň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
nemako píše: Danny350> pokud máš barák,využiješ vozík každou chvíli a jednou ho přeložíš,tomu věř třeba takový dřevo,to je svině
presne jak píses. Ale jak vidno, kazdej si na to musí přijít sám.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
Už si to přesně nepamatuju ale je potřeba udělat profi výkresy, na zakladě těch ti technici na úřadě bud povolí nebo zamítnou stavbu, pak s hotovym vozíkem na stk a pak zas na úřad pro čísla, všude chcou prachy a né málo
Takže sem radši sehnal rozpadlý vozík domácí výroby vyroben někdy před 30ti lety kde v tp není o nápravě ani zmínka takže sem si vyrobil za pár korun i tu.
Everts72 píše: Carcharot> Dost sem to před stavbou svého vozíku zjištoval a teoreticky to pořád jde, jen je to komplikovanější. Náprava musí být originál takže si na minimalně 4 litrech, plus práce, materiál, ale hlavně pak to papírování a si na ceně těch agadosů.
Už si to přesně nepamatuju ale je potřeba udělat profi výkresy, na zakladě těch ti technici na úřadě bud povolí nebo zamítnou stavbu, pak s hotovym vozíkem na stk a pak zas na úřad pro čísla, všude chcou prachy a né málo
Takže sem radši sehnal rozpadlý vozík domácí výroby vyroben někdy před 30ti lety kde v tp není o nápravě ani zmínka takže sem si vyrobil za pár korun i tu.
Takže pokud bych se do toho chtěl pustit, musím koupit buď vrak a předělat nebo koupit nápravu a od někoho plány. Hmm... Zámečnická problém není s železem si obstojně rozumím, ale asi se to fakt v případě klasiky nevyplatí... No budu číhat v záloze, třeba nějakej použitelnej objevím. Jinak dík za radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
nemako píše: Danny350> pokud máš barák,využiješ vozík každou chvíli a jednou ho přeložíš,tomu věř třeba takový dřevo,to je svině
Přeložíš... dobře to je pěkný, ale ty nebržděný vozíky mají všechny naprosto stejnou nosnost a shodný typ nápravy. A upřímně tedy musím říct, že pokud má stejný parametry vozík s korbou 2,5 x 1,5 a taky vozík 2 x 1 tak zcela jistě přeložím spíš ten velkej, páč se na něj budu snažit naložít víc když to jde.
Nebo jako tím, že si koupím stejnou nápravu s větší korbou zabráním tomu, že tu nápravu přeložím a dokurvím? To jsem nějak moc nepochopil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
nemako píše: Danny350> papírově to možná vypadá stejně ale papír snese hodně. dělej jak myslíš.
Jako já se ptám v čem je rozdíl protože mi přijde, že ty nápravy u vozíků do 750 kg jsou všechny stejný a to tohoto typu:
nikde není odpružení listovýma perama nebo klasickýma tlumičema. Tak já nevím no... přece jen su zemědělec, žádnej technickej typ. Mě ty nápravy připadají stejný - je ale možný, že vypadají stejně, ale stejný nejsou a je v nich kvalitativní rozdíl. Nicméně výrobci neuvádějí různé typy náprav pouze velikosti kol a max. výrobce té nápravy což je většinou AL-KO. Takže fakt nevím...
Naposledy editováno 09.06.2015 09:15:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
Naposledy editováno 09.06.2015 09:30:14