Téma: Free Moto v Prostějově - dnes zklamali, nikdy více

27.5.2015 v 11:06
S Free Moto v Prostějově jse měl doposud dobré zkušenosti, loni jsem u nich kupoval Piaggio Beverly a vše bylo OK, obsluha super..

Proto jsem je kámošovi co kupuje první motorku doporučil a do jeho výběru z nabídky padla Honda VT 750 Shadow. Trochu se mu po prvotní obhlídce nelíbili zašlé přední tlumiče (zbělělé fleky) ale nejak by to šlo. Po dotazu zda se můžeme na ní projet bylo sděleno že je na to záruka ale pokud chceme tak když položíme 70 litrů tak ano.

Tak jsme se dnes vypravili motorku nejdříve projet a následně když bude OK tak koupit, byla malá změna, jelikož dnes jiný prodejce o obchodě požaxdoval zálohu na projetí už 100 litrů (prodejní cena 120), tak jsme ji složili jelikož jsmwe ji fakt jeli koupit a šel chystat motorku na vyjetí z krámu.

Na náš dotaz zda může odepnout boční brašny abychom viděli i pod ně, (mimochodem ty brašny mají roztrhané švy a jsou hodně zašlé a nepožitelné) tak na nás prodejce polalu vyjel co si to vymýšlíme, že nám tam maximálně posvítí a nechoval se vůbec jako obchodník, tak jsme vzali zálohu zpět a raději z prodejny vycouval jinde.

Všeobecně po třech návštěvách personál ve mně vzbudil přesvědčení, že je v podstatě otravujeme a vyrušujeme od sezení u PC.

Takže sbohem Free Moto - za mne nikdy více

Naposledy editováno 27.05.2015 11:15:45
1 2 3

27.5.2015 v 11:34 | Nahoru | #1
Tak ono se běžně skládá i 100% prodejní ceny, tady bych problém neviděl.
Na druhou stranu nikdo asi není dokonalý, ale na Free-moto bylo zatím nejméně negativních ohlasů, že by jim popularita začala přerůstat přes hlavu?

27.5.2015 v 11:37 | Nahoru | #2

Pokud se ti jeho jednání nelíbilo, měls volat Davovi hned a určitě by se to snad nějak vysvětlilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Free Moto v Prostějově - dnes zklamali, nikdy více

27.5.2015 v 11:43 | Nahoru | #3

Legolend píše: Tak to teda nevím kdo to byl, já jsem měl možnost jednat přímo s Davidem a všecko bez problémů, VFRko jezdí ;)

Proč by měl někomu volat? Dobrý den, co to tady máte za člověka?
Jinak já jsem u nich byl dvakrát a přístup bez problémů. Ale počkejte, až toto téma uvidí Rebel83...

27.5.2015 v 11:45 | Nahoru | #4
jsem se schválně podíval na hodnocení http://www.motorkar...=hodnoceni&pnn=0 nepříjemný prodejce tam zaznívá vícekrát , kdysi tu měl někdo dokonce problém i s tím, že mu začali tykat.
No, chápu, že to někoho může srát, ale pokud mají motorky v lepším stavu než jiní prodejci, tak mi na přístupu až tak moc nezáleží. Spíše když je prodejce úlisný, tak to ve mně vzbuzuje pocit, že chce prodat šmejd za každou cenu

27.5.2015 v 12:41 | Nahoru | #5

Tak jsme radějivycouvali jinam, asi neměli zájem tu motorku prodat, jinak si to nedokážu vysvětlit

Naposledy editováno 27.05.2015 12:43:32

27.5.2015 v 12:46 | Nahoru | #6
Pokud chce po mě prodejce zálohu, nedivím se a souhlasím, v dnešním světě je to asi nutné. Pokud mi ale nechce ukázat a nebo sundat věci, které se běžně z motorky sundávají, jako jsou kufry, sedlo a pod.. a nechci po něm aby mi motorku rozebral do šroubku, tak jdu od něho pryč. To je jako bych kupoval auto, a prodejce mi neukázal zavazadlový prostor, protože nechce otevírat kapotu. Na druhou stranu, když se tam pisatelovi nelíbilo, neměl se tam vracet, motorek je všude spousta, ale pravděpodobně je cena velké lákadlo.

27.5.2015 v 12:46 | Nahoru | #7
taky jsem neměl sebemenší problém.

Ale jak píše letadlo, možná jim ta spokojenost lidí vlezla do palic

Nicméně i v tomto případě platí, že každá mince má dvě strany, s lidma je to někdy těžký. Osobně bych nic prodávat nechtěl, neměl bych na to nervy

Naposledy editováno 27.05.2015 12:48:34

27.5.2015 v 13:02 | Nahoru | #8

BlackSabbath píše: Ale počkejte, až toto téma uvidí Rebel83...

fajn kluci

27.5.2015 v 13:24 | Nahoru | #9
Tyhle konrétní lidi znám jen od vidění tak nemůžu posoudit ale tady v okolí Olomouce mi to jednání v prodejnách a servisech přijde jako standard..znuděné ksichty a nadsazené ceny..ale to bude asi celosvětový jev

Holt když se dotyčný špatně vyspí nebo se mu nazadaří pokus o ranní rozmnožování... má zákazník o pěklný den postaráno

27.5.2015 v 14:25 | Nahoru | #10

RosSV píše: jo oba chlapci co tam prodávají se tváří jako vpohodě ale zdálo se mi že když jsme přisli se 120.000 v kapse a oblečením na motorku a helmami v autě motorku poupit, tak jednal ten co tam dnes byl neuváženě a hlavně ne jako obchodník, každý si chce jetou motorku přece prohlédnout do detailů a projet a jeho jednání bylo neadekvátní až drzé. Jako by za těmi polorozpadlými brašnami co drží na nosiči na suchý zips bylo neco v nepořádku.

nutno si uvědomit že to jsou bazarníci a prodej je nikterak netlačí. Nekoupíš bez sundání ty, koupí někdo jinej. Takto na mě FM působilo

27.5.2015 v 16:22 | Nahoru | #11

27.5.2015 v 16:31 | Nahoru | #12
Jo a k te záloze to opravdu bereme každej rok nám tady 1 -2 motorky rozjebou na zkušební jízdě jednou to byla totalka.

27.5.2015 v 17:05 | Nahoru | #13
Já myslím, že proti záloze nemůže mít nikdo nic. Přijde mi to jako standardní postup...

27.5.2015 v 17:15 | Nahoru | #14

DavR1 píše: Zdar lidi jsem na cestě do Italie na obchodě je kolega v patek to proverim. .. každopádně se za něj omlouvám ať to bylo jak chce zákazník má vždycky pravdu.

Ano,chápu, ale zase se snažit zavděčit úplně všem zákazníkům...někteří jsou opravdu přecitlivělí idioti. Jinými slovy, bůhví, jak to vůbec bylo už jenom podle toho, jak to napsal

tak na nás prodejce polalu vyjel co si to vymýšlíme

pomalu nebo rychle, možná nebo taky vůbec

27.5.2015 v 17:16 | Nahoru | #15
O zálohu tu vůbec nešlo jen o přístup při prohlídce motorky, kdy odmítl odepnout boční koženkové brašny z motorky s tím, že si je můžeme sundat cituji - "až si motorku koupíte sami"

27.5.2015 v 18:52 | Nahoru | #16

27.5.2015 v 20:13 | Nahoru | #17
Nevím proč by měl někdo jezdit za roh a sundávat to, a ještě kolem sebe koukat jestli ho někdo nevidí...

27.5.2015 v 20:30 | Nahoru | #18

fockewulf píše: RosSV> říkám, že jsi mohl odjet za roh na testovací projížďku a tam sundat s brašnama klidně i sedlo. Ne, ty ses místo toho urazil, šel pryč a teď si ještě stěžuješ na webu-gratuluju! Já být prodejce čehokoli, tak asi skončím ve vězení.

to si děláš prdel - néé

Já nejsem při mém věku žádné ořezávátko, jezdím na moto už 42 roků (tolik rokú ten borec v prodejně ještě určitě nemá) a mám nyní 11 a12-tou mkotorku,, najeto 370.000 km na motorce bez nehody a hlavně nejsem idiot abych takovou hovadinu řešil.

Navíc dělám 10 roků obchoďáka tak možná proto jsem sem sem rozhořžčeně napsal, jelikož vím co se sluší a i to co se nesmí stát.

Naposledy editováno 27.05.2015 20:31:56

27.5.2015 v 20:34 | Nahoru | #19
Přátelé já bych se v tom už nepitval. .. pánovi jsem psal omluvnou zprávu s nabidkou slevy a darku. Je možné že se to tak stalo jsme nyní fakt v tlaku občas nervy pracuji. .. za poslední měsíc se prodalo motorek co jini prodejci otočí za rok. ..
Všem co nám i nadale zachovají přízeň dekuji a přeji slunecny víkend.

27.5.2015 v 20:39 | Nahoru | #20

RosSV píše: to si děláš prdel - néé

Tak jako obchodak si určitě někoho už vosolil ne?
Na inlinech mám najeto už 388.000km bez nehody

27.5.2015 v 20:42 | Nahoru | #21
Tak to je ten nejlepší příspěvek k ukončení diskuze a zamezení praskajících cévek

27.5.2015 v 20:43 | Nahoru | #22
Já tam byl asi před týdnem mrknout na novýho speeda, žádnej prodejce nebyl přítomen, tak mě provedl mechanik zezadu ze servisu . Maximální spokojenost

Jinak tě Rosťo ale úplně chápu

Naposledy editováno 27.05.2015 20:46:04

4 reakcí na tento příspěvek Free Moto v Prostějově - dnes zklamali, nikdy více

27.5.2015 v 21:12 | Nahoru | #23

27.5.2015 v 21:36 | Nahoru | #24
skillmarek - Ty seš taky dobrá jitrnice!!! Jedeš 305km aby sis koupil bouranou mrdku?? To RosSV má aspoň charakter. Když ho nasrali,tak se tady vystříkal a už tam nešel. Nic se nejí tak horký,jak se to navaří. DavR1 s ním hodí řeč,omluví se mu a bude to OK. Jako obchoďák to určitě pokouše a přebere si to k dobrému. Já byl také ve Free Motu. Neznám ty kluky tam,ale nějakej se mě začal věnovat a byl úplně v pohodě,nemachroval,měl snahu poradit,pokecat. Já pak měl důležitý telefon,tak jsem se mu omluvil a než jsem domluvil tak ten borec musel odejít. Musel jsem jít pro info za týpkem u kasy a to byl jinačí formát. Rázem jsem byl ze zákazníka vopruz a Jouda,kterej neví co chce. Vysmahnul jsem od tam z pocitem,že jsou lidi a lidi.Koupil jsem motku v Bylanech a bylo to. Do FM bych zase šel,ale vybral bych si,kdo by mě měl obsluhovat. Ale ať se vrátím k tobě. Ty jsi svůj charakter zaprodal za 1000 korun českých a teď tady machruješ. Za tisícovku slevy ti najednou těch 305km a rozsekaná mrdka nevadila. Nefandím nikomu,ale i DavR1 musí vědět,že dělá s lidma,kteří patří zavřít na samotku třeba do servisu a nepouštět je k lidem. Kecy o stresu z prodaných motek jsou k ničemu. Kdo si koupí jednu,tak si z největší ppodobností koupí i druhou. A kam půjde?? Tam kde byl spokojen.

27.5.2015 v 21:46 | Nahoru | #25
Myslím si, že dát zálohu na stůj je zběžný projev důvěry i na soukromých inzerátech - na tom se sna všichni shodneme ikdyž o to nejde ale ať začneme trochu pozitivně
Dále bych řekl, že pokud pravou co říká RosSV myslím si, že u věci za 120tis už má právo na drobné poodhalení věci. Neříkám, že má právo na rozborku motorku ale tohle snad nebyl zase takovej problém - na toto bych reagoval na místě rozhodně stejně jako on. ( Když jsem prodával "S(m)RADa" tak jsem kupci sundal i boční kapoty a odklopil nádrž aby viděl, že kapoty nejsou vařené ani rám. )
Každopádně si myslím, že je dobře, že to tu padlo. Třeba DavR1 to pomohlo za předpokladu, že je to pravda zjistit jaké zaměstnává lidi

Za sebe jen dodám, že kamarád v Free moto kupoval GXSR1000 K1 asi před 5lety, ročně nakroutí tak 20tis a dodneška ta motorka jezdí bez nenormálních závad.

27.5.2015 v 21:47 | Nahoru | #26

skillmarek píše: Hale tvůj případ není nic příjemného ale taky sem narazil na debyla v bazaru který je na kraji Olomouce od Brna po pravé straně byl sem kupovat Kawasaki z750s jel sem tam stim že po mně budou chtit 100%zalohu tak sem souhlasil ale předem sem volal co a jak bylo s motorkou nakonec sem se dotvěděl že u toho mněli Bejt 2ladaky jeden homologaci a jeden bez nakonec tam byl jen jeden protože tamten prodaly zvlášť moto nikdy padlé ale přední plast byl tak blbě nastříkaný že se začal loupat,na předním kole vymněnily brzdové desky protože byl ohlé kotouče a jak byly nové tak neš si sedli tak to nebylo poznat pak začala kopat pačka diš se zajely,spojika šla stuha tak mi řekl tak si ji doma namašte, nevym proč ale taky střikli uložení řiditek kdiš sem se zeptal proč je to tak blejskavé a to pot tím ne tak mi řekl že se tam nedostaly hadrem že to je špinavé, říkali mi že mi daj 2000slevu dostal sem 1000 a eště bez toho druhého výfuku a bouranou a prodejce děsnej borec kterej všemu rozumněl,chachar zasranej kdybych tam nejel pro něj 305km tak bych ho nekoupil takže si mislím že si natom eště dobře

27.5.2015 v 21:54 | Nahoru | #27

DRN. píše: To chces svoji divnou cestinou rict, ze ses nechal ojebat jen proto, ze to domu nemas dve zastavky busem?

Sám bych to neřekl lépe

27.5.2015 v 22:15 | Nahoru | #28

Dobrej češtin. A na takovej kup, to už musela bejt asi zoufalost.

27.5.2015 v 23:43 | Nahoru | #29
Nevím čím to je, ale v tomto tématu se sešlo nějak moc divně se vyjadřujících jedinců...

28.5.2015 v 00:45 | Nahoru | #30

debyl,mněli,neš,diš,nevym,kdiš,pot tim,mislím atd.atd. .Hele ty se nestydíš za takovej projev ?