globalmoto_kveten





Téma: Motorku ze šedého dovozu už nikdy!
 
26.5.2015 v 10:20
GUZZI Z RENCARU? UŽ NIKDY…!!!

Nikdy jsem moc nebyl na nějaké výlevy emocí na sociálních sítích a internetu obecně. Nicméně po zkušenosti, kterou jsem nabyl se společností Rencar a Petrem Weigartnerem jsem usoudil, že by bylo fajn se o tento příběh podělit. Někoho to asi naštve, někomu možná pomůže. Upřímně mi to je celkem jedno a nepíšu to z důvodu vyvolání nějaké diskuze o tom či onom. Je to prostě můj subjektivní názor a zkušenost a naložte s ní dle uvážení.
Pokud bych to měl velmi zkrátit, tak je to velmi prozaické. Motorku ze šedého dovozu a především od společnosti RENCAR a pana Petra Weigartnera si už nikdy nekoupím a už ani nikdy koupi nedoporučím. Ale zpět na začátek.
Na podzim roku 2009 jsem se rozhodl, že si po Moto Guzzi Griso 1100 koupím MG 1200 8V. Asi jako každý jsem projel internet, podíval se na stránky importéra a samozřejmě jsem kontakoval Rencar, protože jsem se s Petrem Weigartnerem znal z různých moto akcí. Petr Weigartner mi nabídl Griso 8V za velmi příznivou cenu a slovo dalo slovo. Vše proběhlo naprosto korektně jak administrativně, tak v rámci předání motocyklu a přihlášení. Byl jsem ujištěn, že oficiální záruční i pozáruční servis není problem a já jem se tedy stal hrdým majitelem tohohle úžasného stroje. Vždy když jsem něco potřeboval, nebyl to problém. Ať už nějakou brašnu, či tričko nebo blatníček. Vždy jsem Petra Weigartnera rád viděl. Přece jenom je to milý, lehce flegmatický chlapík. Až dnes si zpětně uvědomuji, že sice nic nebyl problém, ale doklad jsem na to nikdy nedostal. Ano, to je samozřejmě především moje blbost. Ale víte jak to je…jsme přece kámoši☺. Servis na 1500, 10 tis. a 20 tis. proběhl jak měl a zápis do servisky a do systému zajišťoval vždy Petr Weigartner. Pokud Vám nevadí, že razítko je občas odjinud, než kde byl servis prováděn, tak je vše v pořádku. Slunce svítí, motorka jezdí a vše je jak má být.
Problém nastal na podzim roku 2011, kdy se mi z levého válce začaly ozývat prapodivné zvuky. Kontaktoval jsem Petra Weigartnera s tím, že mám cca 2 měsíce do konce záruky a že bych byl opravdu rád, aby si motocykl odvezl a nechal jej v rámci záruky prohlédnout a zjistit, co se děje. Tak se i stalo. Petr si pro motocykl přijel do servisu, kde jsem mu jej zanechal, protože jsem v tu dobu byl mimo město. Odvezl jí do Německa do oficiálního servisu na prohlídku. Za nějakou dobu se ozval, že mi byly v rámci záruky vyměněny obě vačky a všechny zdvihátka. Motorku mi přivezl zpět po Novém roce. Když jsem motocykl přebíral, chtěl jsem nějaké doklady o provedeném servisu a nějaký seznam měněných dílů. Prostě nějaký klasický doklad, který dostanete po jakémkoliv servisu. Bylo mi sděleno, že z Německa nic takového automaticky nedostává, ale že mi ho tedy dodá na vyžádání dodatečně. Žádal jsem ho ještě asi 4x v průběhu roku vždy, když sem s Petrem mluvil. Marně. Dále jsem cca 4x během sezóny Petra Weigartnera kontaktoval s tím, že se mi stále zvětšují ventilové vůle a ne úplně málo. Poprvé jsem byl ujištěn, že si nové díly musí sednout a dále už ani nevím. Nicméně, že by zaznělo něco jako….to je špatně, to by nemělo, necháme to překontrolovat, to NE. NIKDY! Za sezónu jsem najel cca 6 000 km. Na jaře 2013 jsem si u kamaráda vyzvedl motocykl, který jsem u něj měl přes zimu v teplé krásné garáži a natěšený vyrazil směr mé rodné město, které je vzdáleno cca 20 km. Domů jsem už bohužel nedojel. To co se začalo z motoru ozývat jsem nikdy neslyšel. Dokodrcal jsem se do servisu mého kamaráda, který má dílnu naštěstí kousíček od výpadovky a po vychladnutí se podíval pod víko levého válce. To co jsem uviděl bylo bohužel horší než druhá série ordinace v růžové zahradě a to jsem si myslel, že nic horšího není.
Rozsah poškození
a. Levá strana
i. kompletní rozvody včetně domečku
ii. válec
iii. pouzdra na ojnici
b. pravá strana
i. vačka a zdvihátka

Když jsem vše “vydejchal” a nafotil, kontakoval jsem Petra Weigartnera a sdělil mu co se stalo. Chtěl jsem po něm nějaké vyjádření, či návrh řešení, jelikož jsem si byl naprosto jistý, že jsem tuto závadu nemohl způsobit provozem motocyklu. Velmi zkráceně se mi dostalo odpovědi, že ho to sice mrzí, ale že neví jak by mě měl pomoci. Mluvil prý se servisem v Německu, kde ho ujistili, že servis proběhl jak měl a že jejich chyba to není. Tím pádem nemá co řešit a ať se obrátím na továrnu, jestli mi nějak pomůžou, protože motorka už není v záruce. Dále proběhlo několik emailů, kdy mi konečně Petr poslal dokument o opravě v Německu viz. foto. Přikládám také dokument o opravě od importéra pro ČR, společnosti A-spirit jen pro porovnání, ale k tomu se dostanu níže. Obrázek ať si každý udělá sám.
Když jsem po cca 2 měsících, x telefonátech a e-mailech pochopil, že od Petra Weigartnera, jakožto prodejce, držitele záruky a někoho, kdo by měl nést odpovědnost za kvalitu servisu, pomoci nedočkám, začal jsem se chytat každého stébla. Mimo jiné jsem se i dozvěděl, že záruční oprava není například vůbec zanesena v celosvětové databázi atd. Posléze jsem dostal do Petra W. do ruky dokument, který se tváří jako výpis z německé databáze Piaggio Group, ale v Čechách tento záznam vidět nebyl. Jak databáze funguje netuším…
Navíc vzhledem k absenci relevantních dokladů a relativně dlouhé prodlevě jsem ani nemohl německému servisu, potažmo Petrovi Weigartnerovi dokázat jakékoliv pochybení.
Kontaktoval jsem proto přímo továrnu. Italové odepsali poměrně rychle, ale jak se dalo čekat. “Je nám to líto, ale toto musíte řešit s importérem pro ČR”. Tak jsem to zkusil. Rád bych předeslal, že jsem do té doby neměl o A-Spiritu valné mínění. Kdekdo si stěžoval na přístup, kvalitu servisu a ceny.
Přes Jirku Rianta a Petra Havlíka (za což jim ještě jednou děkuji) jsem si dohodl schůzku přímo s Jardou Pištěkem z vedení A-spiritu – importéra Moto Guzzi do ČR. Čekal jsem, že se mnou vyrazí dveře! Vlastně bych se tomu ani nedivil. Měl jsem motorku ze šedého dovozu, nikdy jsem jí u nich ani neservisoval a byla po záruce. Dále už je to příběh o šťastném konci a kouzelném dědečkovi. Panu Pištěkovi jsem vysvětlil můj problem, poslal fotky a dokumentaci k motorce – TP, servisy atd.
Během pár dnů mi pan Pištěk zavolal s tím, že zkusí co bude v jejich silách. Popsal mi postup co se bude dít a jestli s tím jsem OK, i když mi na 100% nemůže nic slíbit. Dva dny na to, si kluci z A-Spiritu přijeli do Liberce pro motorku, rozdělali jí, zjistili rozsah poškození, nafotili a začali s Itálií řešit co s tím.
Chvilku to sice trvalo, jelikož Ital je jedinec lenivý, ale vyplatilo se.
Jak to pan Pištěk a A-Spirit udělal nevím, ale na konci března jsem měl opravený motocykl v rozsahu viz. doložený dokumet o opravě, za cenu práce. Veškeré díly dodala továrna zdarma. Vše bylo tak, jak bylo předesláno a dohodnuto a na vše byl řádný doklad. Od převzetí motorky, po její předání zpět. Kdykoliv jsem vznesl dotaz na průběh komunikace s Itálií nebo na věci kolem opravy, měl jsem během 1 dne zpět odpověď. Na vše byl dopředu daný orientační rozpočet, který nakonec přesně seděl. Prostě z mé strany od A – Spiritu do Z - Spiritu jak by to dnes mělo vypadat.
Na závěr už jen několik drobností. Od doby, kdy mi Petr Weigartner sdělil, že s tím neumí nic dělat se nestalo ani jednou, že by např. zvedl telefon nebo napsal email, jestli se to nějak pohnulo nebo jestli mi třeba nějak nemůže pomoci jinak. Chápu to. Proč taky…Lidí kolem Moto Guzzi je tu hromada a není potřeba udržovat dobré vztahy se zákazníky.
Naprosto jsem taky změnil názor na A-Spirit a rád bych tímto ještě jednou poděkoval Jardovi Pištěkovi, Jirkovi Svobodovi a klukům na dílně za perfektní přístup a práci, i když se v tomto případě ani nemuseli zvednout ze židle.
Poslední bod je prostý. Díky této zkušenosti jsem přišel na celkem jednoduchou věc. Už si nikdy nekoupím motorku, která není od importéra a především od společnosti RENCAR a PETRA WEIGARTNERA – www.guzziny.cz. Pokud se něco podělá, nemáte na nikoho a na nic jakoukoliv páku.
Pokud nebudete mít takové štěstí jako já, tak to co ušetříte při koupi, několikrát přeplatíte při opravě.

Matouš
Předchozí
1 2
Následující

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 10:24 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 10:46 | Nahoru | #2
Pro mě z toho plynou v zásadě dvě věci, které se mi pouze potvrdily:
1) jakýkoliv italský výrobek nesmí přes práh mé garáže a domu
2) málo kdy je nejlevnější služba ta nejlepší

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 10:55 | Nahoru | #3

Danny350 píše: Pro mě z toho plynou v zásadě dvě věci, které se mi pouze potvrdily:
1) jakýkoliv italský výrobek nesmí přes práh mé garáže a domu
2) málo kdy je nejlevnější služba ta nejlepší



Pro mě plyne z výše uvedeného jedno: Fabrika Moto Guzzi dodala zdarma díly na opravu motorky i přesto že byla motorka po záruce. Ukaž mi na japonce, kdo se ti k závadě motorky postaví takhle čelem.

mattua: případ znám, ale i tak čekej že tě tady veřejnost rozcupuje. Z mnoha nicotných důvodů. Aniž by cokoliv znali se budou opírat o fráze typu "ital tančí, japonci by se to nestalo" apod. Už jsem ho i jednou tady na fóru popisoval a bylo to podobné. Dokonce se do toho vložil sám Petr Weinggartner několika příspěvky a poctil mě dokonce i soukromým telefonátem, kde dost nevybíravě zdůraznil "že je svět dost malej a neměl bych o něm psát"

Naposledy editováno 26.05.2015 11:24:57

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 10:58 | Nahoru | #4
Nevim, co jsi slysel o A-Spiritu, ale nejhorsi zvesti koluji prave o Rencaru, takze si za to muzes trochu (vic) sam. Timhle se to jen potvrdilo.

Kazdopadne Guzzi palec nahoru, problem s vackama u 8V uznali a menili vsem, to taky neni samozrejmost, kor v tomhle pripade.

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 11:03 | Nahoru | #5
Muzes si za to sam, kamaradskej pristup je sice na oko dobrej, ale jen do chvile nez se neco podela a to se presne stalo.
Dekuj vsem a obetuj jehne za to jak se k tomu postavil A-Spirit a jak jsi z toho nakonec vybruslil.

(reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 11:13 | Nahoru | #6
seikos> kdyby se řídil Dannyho radou úplně v počátku, tak by nemusel psát takové elaboráty(koupil si motorku a ne mrdku a k tomu ještě za levno )

Z šedého dovozu leda tak telefon a ne top model.

3 reakcí na tento příspěvek Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 11:15 | Nahoru | #7
celé to začíná a končí tím,že guzzi má s tím motorem evidentně problém-bohužel je to další mrdka ušitá horkou jehlou(a to není problém jen guzzi,ale obecný)

blbé je,že když si někdo kupuje novou voňavou motorku,tak nějak nepočítá s tím,že se motor po dvou letech totálně vysype.....a pak co s tím,že.logicky má oficiální zastoupení větší páky,než nějaký obyčejný malý prodejce-i když ani tohle není vyždy pravdou o konkrétních zkušenostech by tady asi mohli mnozí dlouho psát....

pro mně tady zůstává jedna nezodpověděná otázka-a to kolik jsi zaplatil za mašinu u šedého prodejce a za kolik by jsi v té době koupil u oficiálního importéra.....
tipuju,že to mohlo dělat nezanedbatelných pár desítek tisíc a jak už jsem psal výše-nikdo(včetně mně) si nějak nechce připustit,že se mu nová mašina rozsype pod rukama...

jo a ještě jedna věc:někdo psal,že japonec by se k tomu takhle hezky čelem nepostavil......,já si myslím,že japoneci by se tohle prostě nestalo.
pokud někdo nesouhlasí,uveď konkrétní případ nějaké bolesti japonce.....

(reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 11:23 | Nahoru | #8
Dolph-cz> Problemy ma prakticky kazdy (viz svolavacky u vsech automobilek, nikdo neni vyjimkou). Dokud se k tomu postavi tak, ze problemovou soucastku zdarma i po zaruce vymeni, tak nevidim problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 11:27 | Nahoru | #9

Dolph-cz píše: celé to začíná a končí tím,že guzzi má s tím motorem evidentně problém-bohužel je to další mrdka ušitá horkou jehlou(a to není problém jen guzzi,ale obecný)

blbé je,že když si někdo kupuje novou voňavou motorku,tak nějak nepočítá s tím,že se motor po dvou letech totálně vysype.....a pak co s tím,že.logicky má oficiální zastoupení větší páky,než nějaký obyčejný malý prodejce-i když ani tohle není vyždy pravdou o konkrétních zkušenostech by tady asi mohli mnozí dlouho psát....

pro mně tady zůstává jedna nezodpověděná otázka-a to kolik jsi zaplatil za mašinu u šedého prodejce a za kolik by jsi v té době koupil u oficiálního importéra.....
tipuju,že to mohlo dělat nezanedbatelných pár desítek tisíc a jak už jsem psal výše-nikdo(včetně mně) si nějak nechce připustit,že se mu nová mašina rozsype pod rukama...

jo a ještě jedna věc:někdo psal,že japonec by se k tomu takhle hezky čelem nepostavil......,já si myslím,že japoneci by se tohle prostě nestalo.
pokud někdo nesouhlasí,uveď konkrétní případ nějaké bolesti japonce.....

zřejmě máš na mysli ty miliony japonských aut, které se teď preventivně stahují na výměnu airbagů Jasně, auto není motorka, ale fráze "japonci by se tohle nestalo" je poměrně dost otřepaná a neplatná. Praskající vložky válce Yamah R6 jsou už legendární a hromadný soudní spor typu Class Act s Kawasaki za neřešení problémů s motory motorcyklů Ninja 300 je také snadno dohledatelný případ.

Naposledy editováno 26.05.2015 11:31:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 11:39 | Nahoru | #10

Dolph-cz píše: ......,já si myslím,že japoneci by se tohle prostě nestalo.
pokud někdo nesouhlasí,uveď konkrétní případ nějaké bolesti japonce.....



Airbagy takata který momentálně u svojí mrdky řeším taky už tu někdo zmínil, takže například k motorce kterou mám - první generace desítky a praskající rámy (který trápily i tehdejší zedy), zadírající se altíky, praskající misky pružin, praskající přední ráfky (na který jediný byla svolávačka).... K ostatnímu se KHI nestaví (nestavěla, teď už je to mimo mísu) čelem, ani zády, spíš řitním otvorem.

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 12:15 | Nahoru | #11
Myslím, že je to především o lidech. Vyfakovat tě může i oficiální zastoupení, že máš po záruce a nenaděláš nic.
Přesně takto asi vyfakovali toho šedého dovozce v Německu a mu nezbylo, než to přenést dál, pokud to nechtěl hradit z vlastního.

Já mám opačnou příhodu. Jako technik v servise jsem se hádal s fabrikou, aby zákazníkovi pár měsíců po záruce uznali nějakou spoluúčast na rozskočeném motoru a když jsem mu po bitvě s fabrickýma technikama , kteří zkoumali motor ze všech stran a vymýšleli proč ne zařídil díly v hodnotě 80tis zdarma a borec měl zaplatit jen práci, tak jsem z něj páčil peníze čtvrt roku. Taky jsem mohl jen kývnout fabrice.

1 reakcí na tento příspěvek Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 12:20 | Nahoru | #12
chudák guzzi, marketingové bmw jí natírá i v rodné itálii, nechápu (rok 2014):

R NINE T... 814ks
GRISO 1200... 24ks
1200 SPORT 4V... 5ks

(reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 12:40 | Nahoru | #13
bledemon> To maj kreteni za to, ze misto ty krasny zeleny Tenni delaj cernobilou nudu

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 12:46 | Nahoru | #14
Přátele,
1) je mi naprosto ukradený názor na italské motorky. pro mne je Guzzi srdeční záležitost a jinou motorku nechci! Jestli si někdo myslí, že to je mrdka, vyvracet mu to určitě nehodlám. Já nikomu na jejich R1, Svčka, HDčka a jiné nebleju a nebudu. To, že mne to neoslovuje, nebaví a nelíbí se mi je otázka vkusu a nátury. Každý ať si jezdí na čem chce, hlavně ať se vrátí celej!
2) Stejně tak je mi jedno, kdo mne tady bude nebo nebude cupovat vč. Petra W. Ať mi klidně cinkne.
3) To že to je v celém kontextu "moje" chyba, to zcela nepochybně je a myslím, že to tam i píšu.
4) Dal jsem to sem proto, aby někdo jiný neudělal stejnou chybu nebo si min. dal větší pozor. Nic víc.

PS: jehně jsem obětoval

Moto Gucci forever aneb bez kvalitní kabelky nikam nejedu....

Naposledy editováno 26.05.2015 12:49:35

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 12:53 | Nahoru | #15
chudak jehne, delal jsem si prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 13:11 | Nahoru | #16

seikos píše: Pro mě plyne z výše uvedeného jedno: Fabrika Moto Guzzi dodala zdarma díly na opravu motorky i přesto že byla motorka po záruce. Ukaž mi na japonce, kdo se ti k závadě motorky postaví takhle čelem.


Jasný, každej nechť si v příběhu najde to svoje.
Já nikdy nebyl vůči italům nějak zaujatej a nedám na nějaký fámy. Nicméně v mým životě cokoliv se mi dostalo do ruk a bylo z Taliánie stálo za hovno. Plynovým kotlem počínaje, přes auta a motorky. Takže u mě to není nějaká neopodstatněná nedůvěra ale prostě životní zkušenost - možná jsem měl jen smůlu, možná ne.
Z motorek, který jsem si koupil (vždycky ojetý japonec cca 10 let) se mi nikdy nestalo, že bych řešil něco jinýho jak spotřební materiál (nepočítám teda palivovej filtr ucpanej nějakou Babišovic biosračkou) - možná jsem měl štěstí, možná ne.
Motorky jsou to hezký a jistě mají svoje zákazníky, ale já to nejsem.

(reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 13:14 | Nahoru | #17
Danny350> AMEN

(reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 14:31 | Nahoru | #18

seikos píše: zřejmě máš na mysli ty miliony japonských aut, které se teď preventivně stahují na výměnu airbagů Jasně, auto není motorka, ale fráze "japonci by se tohle nestalo" je poměrně dost otřepaná a neplatná. Praskající vložky válce Yamah R6 jsou už legendární a hromadný soudní spor typu Class Act s Kawasaki za neřešení problémů s motory motorcyklů Ninja 300 je také snadno dohledatelný případ.



auta do toho nepleťme-ty jsou už dávno v prdeli,např.hondy se smolí někde v turecku a kdo ví,kde ještě.japonská kvalita už prostě není.
Na R6 vložky praskaly-to je pravda,ale myslím si,že né po dvou letech.....problémy s ninjou 300 mi unikly......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 14:39 | Nahoru | #19

FiZzeR píše: Airbagy takata který momentálně u svojí mrdky řeším taky už tu někdo zmínil, takže například k motorce kterou mám - první generace desítky a praskající rámy (který trápily i tehdejší zedy), zadírající se altíky, praskající misky pružin, praskající přední ráfky (na který jediný byla svolávačka).... K ostatnímu se KHI nestaví (nestavěla, teď už je to mimo mísu) čelem, ani zády, spíš řitním otvorem.



ano,rámy praskaly,taky na gsxr-ale svolávačky na to byly....věci jako zadřený altík a pod. mně příjdou už jako prkotiny -nechci to zlehčovat,ale zdaleka rozhodně to nejsou škody za desetitisíce.

a myslím si,že to obecně byly všechno věci,které se projevovaly až po x letech užívání,ale aby se vysypaly hlavy jako guzzi,stejně tak triuph s tím má problémy,ktm taky jiné fatální krachy.....ještě v záruce........,prostě se mi zdá,že drtivá většina takových problémů které se na zdejším i zahraničních forech řeší se týká japonců rozhodně nejméně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 14:44 | Nahoru | #20
Dolph-cz> Co se tyce tech skod a vysypaneho motoru - Guzzi o tom problemu informovala a doporucila vsem bezplatnou vymenu. Kdyby ji Mattua podstoupil, vubec nic by se nestalo. Prapuvod problemu bych videl zejmena tady.

Jinak vcera mi na ni spadly 3 kapky deste a hned prestaly svitit budiky, clovek ji ale stejne musi milovat

Naposledy editováno 26.05.2015 14:45:41

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 14:46 | Nahoru | #21
Prosím už dost porovnávání spotřebního zboží z Japonska a motorek z Evropy.

Měl jsem Moto Guzzi a s kvalitou jsem taky spokojen nebyl. Ale ta motorka byla o ničem úplně jiným. Proto taky stojí jiný peníze a proto se toho taky prodává jíný množství.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 14:47 | Nahoru | #22

Dolph-cz píše: ano,rámy praskaly,taky na gsxr-ale svolávačky na to byly....věci jako zadřený altík a pod. mně příjdou už jako prkotiny -nechci to zlehčovat,ale zdaleka rozhodně to nejsou škody za desetitisíce.

a myslím si,že to obecně byly všechno věci,které se projevovaly až po x letech užívání,ale aby se vysypaly hlavy jako guzzi,stejně tak triuph s tím má problémy,ktm taky jiné fatální krachy.....ještě v záruce........,prostě se mi zdá,že drtivá většina takových problémů které se na zdejším i zahraničních forech řeší se týká japonců rozhodně nejméně...



O gsxr nemluvím, tam svolávačky byly, ale kawa se ti může rozpůlit úplně stejně. Rámy praskaly už v záruce, FB stránka kde se tohle řešilo byla údajně zmizena z vyšších míst beze slova. Zadřenej altík u tohohle typu = rozprskne se po motoru, čili motor s vysokou pravděpodobností k.o. Taky se to stávalo už v záruce.
O regulátorech a alternátorech u hond a vlastně japonců napříč velkou čtyřkou obecně asi není třeba mluvit, praskající ráfky, podsedláky a vyrachtaný spojkový koše u erjedniček stejně jako problémy s vložkama/povrchovou úpravou válců r6 (byly i v záruce), populární test esvéčka po padesáti tisících atd atd atd...

Že by měl japonec nesrovnatelně vyšší kvalitu než cokoli jinýho je nesmysl. Každej model od kterýkoli značky má svý slabý i silný stránky, a kór v dnešní době kdy to všecko vyráběj ty samý čínský děti je to uplně mimo mísu.

Naposledy editováno 26.05.2015 14:49:01

(reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 15:01 | Nahoru | #23

FiZzeR píše: O gsxr nemluvím, tam svolávačky byly, ale kawa se ti může rozpůlit úplně stejně. Rámy praskaly už v záruce, FB stránka kde se tohle řešilo byla údajně zmizena z vyšších míst beze slova. Zadřenej altík u tohohle typu = rozprskne se po motoru, čili motor s vysokou pravděpodobností k.o. Taky se to stávalo už v záruce.
O regulátorech a alternátorech u hond a vlastně japonců napříč velkou čtyřkou obecně asi není třeba mluvit, praskající ráfky, podsedláky a vyrachtaný spojkový koše u erjedniček stejně jako problémy s vložkama/povrchovou úpravou válců r6 (byly i v záruce), populární test esvéčka po padesáti tisících atd atd atd...

Že by měl japonec nesrovnatelně vyšší kvalitu než cokoli jinýho je nesmysl. Každej model od kterýkoli značky má svý slabý i silný stránky, a kór v dnešní době kdy to všecko vyráběj ty samý čínský děti je to uplně mimo mísu.


"Rozsypanej motor esvéčka po padesáti tisících" je nesmysl Motorradu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 15:49 | Nahoru | #24

Redguy píše: Dolph-cz> Co se tyce tech skod a vysypaneho motoru - Guzzi o tom problemu informovala a doporucila vsem bezplatnou vymenu. Kdyby ji Mattua podstoupil, vubec nic by se nestalo. Prapuvod problemu bych videl zejmena tady.

Jinak vcera mi na ni spadly 3 kapky deste a hned prestaly svitit budiky, clovek ji ale stejne musi milovat



"kdyby" je nepřesné slovo, když neznáš pozadí. Oficiální svolávací akce na to není. Nestává se to všem. A komu se to stane, fabrika dodá díly. Ale o ty si musí zažádat autorizovaný servis, nikoliv uživatel sám o sobě. A autoritzovaný servis (u kterého to pan Weingartner nechával servisovat) to podle všeho neudělal. Motorka se vrátila ze servisu na konci záruky a že je ok. Po 14-dnech ježdění se to vysypalo a když se to s Rencarem řešilo (byl jsem u toho), tak pan Weingartner řekl "to je mi líto pane, ale motorka je už po záruce". Námitka, že je po záruce týden byla odmítnuta s tím, že záruka je číslo a i kdyby byla po záruce jeden den, je po záruce. Takže to není o motorce, ale spíš o lidech.
Celkově výtka uživatele mattua nemíří na kvalitu (či nekvalitu) Moto Guzzi, ale chce varovat před Rencarem, jakožto šedým dovozcem nových motorek s pochybným záručním přístupem.

Naposledy editováno 26.05.2015 15:51:16

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 16:37 | Nahoru | #25

na konci března jsem měl opravený motocykl v rozsahu viz. doložený dokumet o opravě, za cenu práce. Veškeré díly dodala továrna zdarma


Tak gratuluji Matouši, aspoň tak...

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

26.5.2015 v 18:08 | Nahoru | #26
to:seikos a fizzer

asi jo,asi máte pravdu......,ti japonci se serou taky,ale mně nějak prostě připadá,že méně.možná je to jen můj subjektivní pocit,nemám k dispozici žádné statistiky...

každopádně mám dvě motorky-bmw a ktm - i se svýma bolestma,protože japonec mi připadá nemá koule....

...prostě když jí miluješ,není co řešit.

edit: ještě k tématu a těm autorizákům......taky bych něco napsal,co jsem zažil osobně a moc pěkné to nebylo,ale protože nakonec jeden člověk pracující v oné firmě napravil,co jeho kolegové posrali-a dopadlo to relativně dobře,tak nebudu špinit jejich jméno a tím i onoho jedince.....,ale žádné ideály o nich opravdu nemám.

Naposledy editováno 26.05.2015 18:14:04

Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

27.5.2015 v 00:26 | Nahoru | #27

1 reakcí na tento příspěvek Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

27.5.2015 v 07:50 | Nahoru | #28
Špatný příběh z dobrým koncem, gratuluju. Jednotlivé značky hodnotit nemíním jak někteří tady. Je to všechno o tom, která značka či konkrétní motorka komu přirostla k srdci, motorky se nešpiní. Asi každý si nese s lidmi kolem motorek svou, ne vždy dobrou, zkušenost, je jenom na zvážení konkrétního jedince, zda je nutné pošpinit toho nebo onoho, zda si to zaslouží a zda není třeba hledat chybu i v sobě samém. Toť asi vše k tomu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

27.5.2015 v 08:04 | Nahoru | #29
seikos> Pozadi neznam, ale mel jsem za to, ze je to svolavacka. Nejak totiz nerozumim tomu, jak to muze nekoho potkat a nekoho ne, kdyz jde o "spatnou" konstrukci (pokud jsem spravne pochopil, tak kluzny kontakt s vackou se meni za rolny). Z toho mi vyplyva, ze to driv nebo pozdeji potka kazdeho a meni se to i preventivne.

Ale argument o uplynuti je zcela mimo, konstrukcni nebo materialove zavady se obvykle i po zaruce resi kulanci, bohuzel je casto nutne si to vyhadat (viz treba preskakujici rozvody u prvnich TSi od Skody).

1 reakcí na tento příspěvek Motorku ze šedého dovozu už nikdy!

27.5.2015 v 08:37 | Nahoru | #30
A jaky byl rozdil ceny mezi sedym a ofiko dovozdem pripadne kouoeno v D?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist