globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chpper není pro dědka!!!
Zdar jak sviňa, abych začal: Je mi 21 jsem vyznavač chopperů a bohužel momentálně nemám s kým jezdit proto prosim všechny kluky z jižní moravy co jsou stejnýho vyznání aby hodili příspěvek do tohoto fóra s tím jakou mají mašinu a jestli mají chuť občas si vyjet.
Rád bych našel pár borců s kterýma bych mohl občas vyjet na vyjíždku.

ANEB CHOPPER NENÍ PRO DĚDKA !!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chpper není pro dědka!!!

6.1.2016 v 10:32 | Nahoru | #1
t_freedom> Víš, to je jak debata o ženských. Mě se líběj štíhlý bloncky s menšíma kozama. Jinýmu baculatá kozatá černovláska. Díky bohu za to, aspoň si tolik nelezem do zelí a za (skoro) každou ženskou někdo pálí.
Já vůbec nemám potřebu ti vymlouvat tvůj styl motorky. A vcelku i pobírám co tě na ní baví. Jen mi nevymlouvej ten můj, i když ho třeba nepobereš - vždyť o to vůbec nejde. Jsem si plně vědom, že tenhle styl (chopper/cruiser) není ten nejpohodlnější, nejefektivnější atd. k ježdění (každýmu to i řeknu, pokud o něm uvažuje) - třeba mě baví snažit se dokonale ovládat nedokonalej stroj? A taky se mi prostě nejvíc líbí ten kus železa, kterej ovládám - a netahej na mě Freuda!
Jo a to o SS - to je takovej extrém, kterej je asi na úplně druhým pólu, proto sem ho vypíchnul, neber to osobně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chpper není pro dědka!!!

6.1.2016 v 12:25 | Nahoru | #2
Tak tohle je už hezčí debata, když se sem vnese kousek kultury.

t_freedom> Já jsem si vědom, že ten můj prapůvodní výrok byl nadsazený, taky jsem ho tak schválně napsal. A také řeč o SS je vlastně nadsázkou, i když naháč, naked, když to vezmu hóóódně zjednodušeně by měl být jakoby nahý SS bez kapotáže. Což ale samozřejme neplatí a ten název možná vznikl když nějakej John Nudímsejakoprase z plezíru orval svýho supersporta z plastů.

Na tom videu opravdu jedete na pohodu, i když kámoš by moh tu bradu v zatáčce více sklonit k předloktí, poznal by o dost lepší zážitek. Ale opravdu jste jinak pohoďáci, Takhle třeba já jedu zatáčky na mým sportíku, když si je chci užít, někdy i kapku ostřeji. Většinou ale koukám na krajinu kolem a cestu vnímám jen periferně.
Jak tak koukám na parametry, ty naše motorky jsou si blíž, než by se zdálo. Akorát já nemůžu ani zdaleka používat jen dvě polohy plynu. Zdá se, že to není o moc víc, ale 96Nm u HD motoru dává zátah dost vohubu. A to taky kvůli posedu - předkopnutý stupačky a vysoká řidítka.

No a s těma pozérama, ano, jsou takoví, ale třeba já se k nim nepočítám, klidně přiznám, že nejsem hustokrutej jezdec, koneckonců se s mou novou motorkou ještě zžívám. Zas na druhou stranu, jsem konečně spokojen, že mám co jsem vždycky chtěl a jsem i na tu značku hrdý. Ale nikdy nebudu ponižovat jiný lidi za to na čem jezdí, kamarád jezdí na 250 yuki. On je trochu cáklej z jinýho důvodu, ne kvůli motorce Ta za to nemůže.
Co mě víc štve, nebo spíš mrzí, že čoprama a čoprákama pohrdají lidé, kteří nemají ani ánunk a na čopru nikdy neseděli a mají jakousi vnitřní potřebu navážet se do nich. Zvláště pak do majitelů HD. Kdo to nikdy nenastartoval mezi nohama, neví, o čem ta motorka je. I když jsem ji chtěl od mládí, a měl jsem nastudováno nakoukáno, naposloucháno, když jsem ji prvně natočil, tak mě dostala, bylo to ještě silnější, než jsem čekal. Moje dcera (18 let, virago535), když jsem ji to nechal nastartovat, s vyjeveným úsměvem řekla, že teď už chápe, proč jsem ji vždycky chtěl. Nedá se to popsat, musí se to zažít.
Zvláště karburátorová verze, jak se probouzí ta bestie s chraplavým zvukem, jakoby říkala, co mě sereš a nenecháš spát, počkej já tě..., vždycky jsem chtěl jen karburátor. Uhlazený volnoběh stříkaček mi nic neříká.
Nevím na jakém čopru jsi se vezl, pokud na japonci, tak tomu něco krapet chybí (sorry charlie, na vtx jsem neseděl), jakoby neměl duši, vědomí. Já zatím jen VL 1500, XV535 a 750. Na VLku se seká kardan, musíš podřaďovat, i kdyby to motor ještě dal. U klavírů, i když docela vzhledově ujdou a pohodlím také, příšerné jízdní vlastnosti, motor nemá hmotu, chcípá při rozjezdi, převodovka kvílí hůř jak tryskáč.
Takže jakmile jsem nasedl na HD a nastartoval, okamžité jsem věděl, že tohle je ono. A stejně jako u Ducati - když ji miluješ, není co řešit. Věřím, že i když naoko se od 1957 na sportsteru nic nezměnilo, tak opak je pravdou. Postupné titěrné vylepšování, zdokonalování, žádné kompromisy, jen precizní práce, udělali z tý motorky to co je dnes. To samý věřím u ostatních modelů. Třeba spojka. Když se rozjíždím, cítím jak je silná, předimenzovaná, nepřenáší žádné vibrace, nevyluzuje při vymáčknutí žádné pazvuky, prostě jakoby tam nebyla. Převodovka, krom zařazení jednotky, žádné klapnutí, nebo řachy, nebo pocit, že je něco se synchro, prostě nic, zapadne ůplně dokonale přesně, tiše, jako švýcar.
Uff, to jsem se nechal unést.

charlie.vtx1800> Jako obvykle jsi to vystihl, akorát, pro mne je HD dokonalej stroj

Naposledy editováno 06.01.2016 12:26:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Škrtený Marauder 800 Suzuki VZ 800 Marauder Dano998 1 1.5.2024 v 22:14 Faier
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm


TOPlist